pysyykö teidän rintojen "alla" kynä?
Kommentit (101)
Ei pysy. Tissit 65 E ja kolme lasta imetetty. Ikää 36.
Pysyy mut kädet ylös nostettuna ei pysy mikään. 38v ja 85D
Minä otin implanttien laiton yhteydessä vasempaan terottimen ja oikeaan penaalin niin nyt pysyy lyijärit aina mukana ja hyvässä terässä. Suosittelen.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:07"]
Aaaa, vanha kynätesti. Esiintyy jo 80-luvun alussa elokuvassa Palava enkeli, pääosassa River Viiperin äiti Riitta Viiperi.
[/quote]
Ooh, mitä knoppitietoa! :)
[/quote]
No toki! Olen leffayksityiskohtaekspertti. Tarkistin, tekele on törhöstä vuodelta 84.
Todellakin :D Rintojen mallistakin mun mielestä kiinni, riippanat on mun silmään vasta kun alkaa nännit sojottaa alas. :) Saa nähdä mitä raskaus ja imetys tekee tisseille, nyt kasvanut 70DD:stä 75F-kuppiin, tuskin enää kovin kaunis näky ton venymisen jälkeen, siirryn varmaan penaali-osastoon :)
No ei pysy. Mutta johtuu kyllä terhakkuuden sijaan rintavarustuksen vaatimattomuudesta.
T. nimim. A65
Näen mielessäni av-mammat tunkemassa kyniä tisseihin. Jotkut epätoivoissaan nostavat jopa käsiä ylös että toivottavasti edes sitten ei pysyisi :D
Ei pysy, mutta rinnan päällä saattaisi pysyäkin, ainakin kylmällä ilmalla.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:12"]Ei lähelläkään? :D t16
[/quote]
Ei 16 vuotiaalla kuulukkaan pysyä
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:08"]Ei pysy. Toisaalta mulla ei kyllä ole tissejä, saattaa vaikuttaa asiaan.
[/quote]
:) sama mulla
Pysyy, a80, n36, 1 imetys takana.
Aina pysynyt. Rinnan muotoja on erilaisia, ei välttämättä kerro rinnan veltostumisesta, vaikka siellä jotain pysyisikin.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:07"]
Aaaa, vanha kynätesti. Esiintyy jo 80-luvun alussa elokuvassa Palava enkeli, pääosassa River Viiperin äiti Riitta Viiperi.
[/quote]
Ooh, mitä knoppitietoa! :)