pysyykö teidän rintojen "alla" kynä?
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:41"]
Ei pysy. Rinnat ovat kokoa 65DD, laajalti kiinnittyneet. Ei ole mitään poimua jonka alle laittaa mitään.
Tämä on pitkälti rinnan muodosta kiinni, ei niinkään koosta.
[/quote]
Tämä on ns. ketunnokkamalli.
Pysyy niukinnaukin :D t. 75H/t17
Täällä myös koko penaali. Vaikka nostaisin kädet ylös nii silti pysyy
Pyysyy ilman rintojakin koska vatsamakkarat
Aaaa, vanha kynätesti. Esiintyy jo 80-luvun alussa elokuvassa Palava enkeli, pääosassa River Viiperin äiti Riitta Viiperi.
Ei todellakaan pysy :-D eikä tuu koskaan pysymään.
Todellakin pysyy. Pysyi jo kaksikymppisenä, jolloin olin huomattavasti sportimpi ja timmimpi. En kuitenkaan ole mikään riippurinta. Nainen, joka läpäisee kynätestin, on joko todella pienirintainen tai harvinaisen pystytisuinen.
Mulla pysyy vaikka kaljapullo :D
Ei pysy. Toisaalta mulla ei kyllä ole tissejä, saattaa vaikuttaa asiaan.
Entäs liikkuuko nänninne ylöspäin, kun kiristätte kaulalihaksia? Kokeilin eilen, ja pelottavan paikallaan pysyivät.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:05"]
Pysyy koko penaali.
[/quote]
No justiinsa samaa olin tulossa sanomaan. Mutta oikeastaan ihmeellistä kun eihän mun tissit yllä b-kupin liiveihin edes. Kai.
Mutta käydäänhän tässä viittäkymppiä että olisko toi nyt sitten ihme jos ei roikkuis.
Ei pysy, vaikka hiukan onkin maan vetovoima alkanut vaikuttaa iän myötä. 75DD on kuppikoko ja kolmea lasta imetetty.
Ei. 70E, luomutissit, mutta kattoo parin vuoden päästä uusiks, kun painovoima iskee näihin.
n17
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:05"]
Voiko joku teistä isotissisistä joilla ei pysy kynää tissien alla, laittaa kuvan? Minua ijan oikeasti kiinnostaa millaiset on tissit jotka sojottaa suoraan eteenpäin. Minulla siis aina pysynyt vaikka tissit ei järin suuret olekkaan.
[/quote]
Kynätesti kuvia kaivataan, laitakaa lappu missä lukee AV-kynätesti 2015 ja mielellään kuppikokokin, varsinkin te isorintaiset joilla kynä ei pysy.
[/quote]
No hei haloo.Mitä siinä nyt on niin vaikea uskoa? Jos sinulla rinta menee enemmän rintakehää pitkin se tarkoittaa sitä että kaikilla on sama homma? Varmaan alan lisäämään tänne mitään kuvia!Luoja ihmiset on tyhmiä.
Väitelläänkö seuraavaksi siitä kuinka jollain naisilla roikkuu sisemmät häpyhuulet ulkona ja toisilla on pelkkä viiva.Me ollaan kato kaikki erilaisia.