pysyykö teidän rintojen "alla" kynä?
Kommentit (101)
Ei. Mulla on kiinteät ja pystyt B kupin rinnat, ei poimua alla
n50+
Pysyy hetken. Imetän edelleen eli varmaan, kun lopetan rintaruokinnan, niin pysyy vaikka reppu. Kuppikoko tällä hetkellä 75 D, normaalisti 75 B. Eli nahkapusseja odotellessa!
Ei pysy ellen oikein asettele hikisen tissin alle.
Pysyi puoli sekuntia toisen rinnan alla kun oikein asettelin ja painoin ihoa vasten. 75 B-C, kolme imetettyä lasta, 40v.
Tarkistakaa ryhtinne! Sillä on suuri merkitys.
pysyy ei olis viel pari vuoot sit pysyny....hmmm,alkanu roikkuu varmaan niin paljo
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:05"]
Voiko joku teistä isotissisistä joilla ei pysy kynää tissien alla, laittaa kuvan? Minua ijan oikeasti kiinnostaa millaiset on tissit jotka sojottaa suoraan eteenpäin. Minulla siis aina pysynyt vaikka tissit ei järin suuret olekkaan.
[/quote]
Kynätesti kuvia kaivataan, laitakaa lappu missä lukee AV-kynätesti 2015 ja mielellään kuppikokokin, varsinkin te isorintaiset joilla kynä ei pysy.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 01:25"]
!!RINNAT YLÖS NAISET JA YHTEISEEN RINTAMAAN KOHTI VASEMMISTON VOITTOKULKUA!!! T NA IKA TOIMIA
[/quote]
Ennen tuota vaihetta meidän on äänestettävä vielä kerran persuja.
-aikamatkaaja
Ei pysy, ellen lysäytä ryhtiä. C75, ikää 28.
Taaperokärrykin pysyy! Ja oikeestaan koko taaperi..
Yritin kaikin keinoin saada pysymään mutta ei.En ole koskaan pitänyt rinnoistani mutta tämä on kai sitten positiivinen asia kynä ei pysy? =D Koko on 80C
Ah, vanha kunnon lyijykynätesti. Näin nelikymppisenä tuntuu, että rinnat kyllä raskauksien ja imetyksien jäljiltä venyneet ja valahtaneet, mutta enemmän ilmeisesti sieltä yläpuolelta. Ei pysy kynä ei. Pienirintainen olen.
Ei pysy. Kuppikoko aa-a... Ahdistaa pienet tissit. Ajattelen ja häpeän niitä koko ajan. :(
Mä luulen et kaulinkin pysy jos kokeilee.
Ei pysy, koko 75C. Kokeilin eri asentoja, jos on huonossa ryhdissä kyyristyneenä niin sitten toki saa vaikka mitä. En tiedä harmittaako vaiko ei. Olisihan se ihan kivaa, että aina olisi kynä matkassa, jos vaikka täytyisi allekirjoittaa jotain.
Taatusti pysyy, en jaksa edes kokeilla.
ihan luonnollista, että keskikokoiset ja isot rinnat vähän "roikkuu" ainakin ja kynä pysyy rinnan alla. en ymmärrä, miten ei pysyisi? missä ne rinnat oikein sijaitsee ja miten?