Ensimmäiset ja viimeiset deitit
Onko sinulle käynyt joskus niin, että mukavan tuntuinen ihminen onkin osoittautunut ekoilla treffeillä sellaiseksi, että toiveikkaat unelmat karisi ja tapaaminen jäi samalla viimeiseksi?
Itselleni osui syvän pään salaliittoteoreetikko, avautui vasta ensimmäisen oluen jälkeen näistä jutuista.
Kommentit (10)
Eipä ole noin käynyt. Ei ole kyllä treffejäkään.
M49
Vierailija kirjoitti:
On. Vakuutti olevansa romanttinen, vaan eipä ollut.
Pitikö se todistaa ekoilla treffeillä? Miten sen puutteen huomasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitikö se todistaa ekoilla treffeillä? Miten sen puutteen huomasi?
Näki naamasta. Meillä oli selvästi eri käsitys romantiikasta.
En oo vielä päässyt treffeille asti. Mutta uskoisin, että ei.
No yks ääliö kuvitteli pääsevänsä sänkyyn, ja kun en suostunut, tulistui (ihan kohteliaista) pakeista ja sanoi ihan kirjaimellisesti näillä sanoilla: "kuule luuleksää etten mä saa pesää tuolta muilta heti kun haluan"
Häkellyin ihan täysin että joku oikeasti sanoo näin legendaarisen idioottimaisesti, irl.
Vierailija kirjoitti:
No yks ääliö kuvitteli pääsevänsä sänkyyn, ja kun en suostunut, tulistui (ihan kohteliaista) pakeista ja sanoi ihan kirjaimellisesti näillä sanoilla: "kuule luuleksää etten mä saa pesää tuolta muilta heti kun haluan"
Häkellyin ihan täysin että joku oikeasti sanoo näin legendaarisen idioottimaisesti, irl.
Ainoa oikea pakkien annon syyhän on se, että luulee ettei tuo saa muiltakaan.
Sit on näitä manspleinaajia, jotka alkaa naiselle selittään että synnytyskipu on psyykkistä, lapsi vaan suunnilleen kakataan ulos.
Kannattaisi kysellä vähän tarkemmin ihmisen ajatuksia ennen niitä treffejä.
Ei.
Kaikki ovat olleet kauniimpia ja mukavampia kuin luulin. Treffit ovat kyllä aina jääneet yhteen. Ilmeisesti minä olin rumempi ja vähemmän kiva kuin naiset luulivat.
Siis tarkoitatko sellaisia treffejä, että ei olla aiemmin edes nähty?
Jos, niin silloinhan tuo on ihan tavallista, ettei sitten livenä kiinnostakaan.
Tinder-treffit harvemmin johtaa toisiin treffeihin.