muita, jotka aloittaneet seurustelun nuorena ja edelleen yhdessä?
Miten teillä suhde sujuu? Minä tapasin mieheni 15 vuotiaina, ja nyt jo 15 vuotta yhdessä:)
Kommentit (50)
Just erosin... 20- vuotta yhdessä. Olimme onnellisia mutta nyt kun uusi kiihkeä suhde ja hyvä puoliso niin tulee sellainen tunne että oltiinhan me vähän just sen takia että me nyt ei ainakaan erota, aika puisevaa, nuorruin 20 vee.
Kade. Musta yksikään miespuolinen ollut kiinnostunut alle 20 vuotiaana.
Entisen poikaystävän kanssa yhdessä ikävuodet 14-19. Nykyisen kanssa 20-vuotiaasta asti yhdessä 20 vuotta, joista 15 vuotta aviossa. Hienosti sujuu edelleenkin.
Olin 17 kun tavattiin. Viisitoista vuotta kulunut, ja edelleen yhdessä ollaan...
10 vuotta yhdessä, 15-vuotiaina tavattiin :) hyvin menee, ei lapsia.
16-vuotiaina alettiin olemaan yhdessä ja siitä on nyt 22 vuotta. Meillä on neljä lasta, unelmien talo ja muutenkin kaikki hyvin. Mä oon kyllä edelleen rakastunut mieheeni ja meillä on tosi kivaa ihan kahdestaankin. Esikoinen on jo niin iso, että huolehtii pienemmistään jos käydään vaikka leffassa tms. Eli ei olla yhdessä pelkästään lasten takia. Ongelmiakin on joskus ollut, mutta kyllähän nekin kuuluvat asiaan.
Me aloitettiin vasta 20 vuotiaina, 18 vuotta oltu nyt yhdessä.
Alettiin seurustella kun olin 19 ja mies 21.Ollaan oltu yhdessä melkein 17 vuotta. Ollaan naimisissa ja meillä on kaksi lasta ja hyvin menee.
Me alettiin seurustella 14- ja 15-vuotiaina ja kymmenen vuotta tulee tänä vuonna täyteen. Naimisissa ollaan, ei vielä lapsia. Onnellisia ja rakastuneita ollaan vieläkin :)
Minuakin kiinnostaa nuo erojen syyt. Onko erot liittyneet siihen nuorena seurusteluun vai johonkin ihan muuhun? Itse olen joiltain "kavereilta" kuullut päivittelyä, että varmasti kyllä sitten alkaa joskus harmittaa kun ei ole tullut koettua villejä sinkkuvuosia ja on ollut vain yhden miehen kanssa. Kuulemma sitten aletaan pettää ja lopulta erotaan. Kiitos vaan kannustuksesta "kaverit" :D No onneksi vain muutama tuollainen tsemppari osunut kohdalle, oikeat ystävät eivät ainakaan tuota ääneen ole sanoneet. Itse en näe meillä tuollaista tulevaisuutta, mutta enhän minä mikään ennustaja ole. Siksi kiinnostaa, että onko monellekin käynyt noin vai onko ne eron syyt samoja kuin vaikka 40-vuotiaina seurustelun aloittaneilla.
Me alettiin seurustella 16-vuotiaana. Oltiin 17 vuotta yhdessä, 12 vuotta naimisissa, 3 lasta. Erottiin.