Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

32€ tilillä ja pitäisi syöttää lapsi 25 pv

Vierailija
05.11.2021 |

Ihanaa olla yh äiti. Miksi miehet on niin luusereita että jättävät hetikun raskaaksi tulee?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta 3 kymmenen kappaleen kananmunarasiaa = 3 euroa.

makaronia

riisiä

heviosastolta juureksia: perunaa, porkkanaa, punajuuria

halpoja hedelmiä: omenaa, banaania

vihanneksista keräkaalia

jauhelihaa

maitoa

kuivattuja papuja

mahdollisesti hernekeittoa

sipulia

näistä teet keittoja, laatikoita, patoja, munakasta jne.

Vierailija
22/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

32€ tilillä ja pitäisi syöttää lapsi 25 pv"

Luin otsikon muodossa pitäisi SYÖDÄ lapsi 🙈🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisy kuntoon asap.

Ihan turha tuollaista selittä. Minä valitsin itse mieheni ja mies halusi lapsia. Olimme tunteneet toisemme nn. 20 vuotta ja seurustelleet joitakin vuosia. Mies tosiaan oli se, joka lapset ehdottomasti halusi. Kuitenkin kun olin raskaana ja aika hankala raskaus, hän vain ilmoitti ettei sittenkään kestäisi lapsiperhearkea ja häipyi. Pikkuisen sain niellä, etyen katkeroitunut... Pahasti. Ja sitten Ollin tosiaan totaaliyksinhuoltaja. Isä ei halunut lasta nähdä, koska pelkäsi kiintyvänsä. Eikä hn halunut maksaa elareita, koska minulla oli ok tulot. Hänellä vain iso omaisuus. Asia todellakin tuli yllätyksenä. Tiesin, että mies oli kiltti ja myötäili ja hben on todella vaikea sanoa ei. Mutta tässä asiassa itse myötäilin miestä. Ärsyttää kun aina ollaan haukkumassa vaikka yksinhuoltajat tekevät kahden työt.

Vierailija
24/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://ruokaideat.com/2020/02/03/halpaa-ja-nopeaa-ruokaa-0-10-1-euroll…

https://ruokaideat.com/2020/06/25/halpa-ja-nopea-viikon-ruokalista-alle…

Hei kiitos! Tämä olikin uusi sivusto minulle, en ole aiemmin törmännyt. Ei toki jokaiseen makuun sopiva, mutta ihan jees :-)

Vierailija
25/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin tilanteen. Ap tarvitsee ehdottomasti lisärahaa.

Vierailija
26/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://ruokaideat.com/2020/02/03/halpaa-ja-nopeaa-ruokaa-0-10-1-euroll…

https://ruokaideat.com/2020/06/25/halpa-ja-nopea-viikon-ruokalista-alle…

Voihan pyhäjyssäys ja Sylvin munat. Kolme perunaa viikossa eikä yhtään lihaa.

Todellisuudessa possun liha ja perunat edullisinta ruokaa.

Vierailija
27/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin tilanteen. Ap tarvitsee ehdottomasti lisärahaa.

Juujuu... mutta tämä palsta on väärä kerjäämiselle. Parasta, että ihan itse ap ryhdistäytyy rahankäytössä. 

Tuolla rahalla saa tosiaan paljon ruokaa, kun tekee keittoja ja esim. juurikin kananmunissa on kaikki tarpeellinen hyvä. Kerää pulloja ja myy turhaa tavaraa / vaatetta kirppiksellä.

Vierailija
28/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijarouhe.

Yhdestä pussista voit käyttää tomaattiseen spagettikastikkeeseen, tehdä soijarouhepihvejä perunoiden seuraksi, makaroonilaatikkoon jauhelihan sijasta. 

Tai esim. riisin kanssa pinaattilättyjen sisään ns. burritoina. Tai tehdä soijarouhepitsaa. 

Vierailija
29/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin paikkakunnilla kirkko myy lounasta eurolla. Sitä saa ottaa mukaankin.

Vierailija
30/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää itseenne ja pysykää aiheessa. Soijarouhetta, makaronia, kananmunia ja puuroa ostaisin. Leipäjonossa toki kannattaa käydä ensin, niin tietää mitä jää itse ostettavaksi. Pulloja ei välttämättä lapsen kanssa lähdetä keräilemään ja lapsilisät saattavat mennä johonkin muuhun, esim. vuokra. Tilillä voi olla vähän rahaa, koska rahaa on mennyt lääkkeisiin, talvirenkaisiin tms. Tosiaan ihanan empaattista porukkaa täällä.

Vierailija
31/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisin sugarbaby sivustolle. Silloin tällöin sieltä 'tienaa' lahjakortteja ja Paypalille rahaa.

Vierailija
32/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 25 päivää vanha lapsi ole rintaruokinnalla?

Vierailija
33/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jotain myytävää tori fiin? Ilta-alesta saa ruokaa edullisesti.

Vierailija
34/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsesi adoptoitavaksi.

Vierailija
35/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakkaat ovat halpaa ruokaa.

Kananmunista voi sitten tehdä myös pinaatti- tai porkkanalettuja. 

Munia voi käyttää myös makaroonilaatikkoon, kasvispyttäriin, makeaan ja suolaiseen pannukakkuun.

Juuressäkkejä ostaisin myös. Porkkanaa, lanttua, punajuuria. Voi sitten ujuttaa ruokiin tai osaa raasteena salaatin sijasta.

Kesäkeitto on halpa ja hyvä ruoka. Samoin pinaattikeitto ja hernekeitto, jopa ihan tölkistäkin.

Tomaattinen papu/linssikastike.

Jos ostaa tuota soijarouhetta, niin tavallisten soijarouhepihvien sijaan voi välillä tehdä myös ns. Lindströmin pihvejä punajuureen yhdistäen. 

Puuroa aamupalaksi ja itsetehtyjä sämpylöitä.

Vierailija
36/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisy kuntoon asap.

Ihan turha tuollaista selittä. Minä valitsin itse mieheni ja mies halusi lapsia. Olimme tunteneet toisemme nn. 20 vuotta ja seurustelleet joitakin vuosia. Mies tosiaan oli se, joka lapset ehdottomasti halusi. Kuitenkin kun olin raskaana ja aika hankala raskaus, hän vain ilmoitti ettei sittenkään kestäisi lapsiperhearkea ja häipyi. Pikkuisen sain niellä, etyen katkeroitunut... Pahasti. Ja sitten Ollin tosiaan totaaliyksinhuoltaja. Isä ei halunut lasta nähdä, koska pelkäsi kiintyvänsä. Eikä hn halunut maksaa elareita, koska minulla oli ok tulot. Hänellä vain iso omaisuus. Asia todellakin tuli yllätyksenä. Tiesin, että mies oli kiltti ja myötäili ja hben on todella vaikea sanoa ei. Mutta tässä asiassa itse myötäilin miestä. Ärsyttää kun aina ollaan haukkumassa vaikka yksinhuoltajat tekevät kahden työt.

Niinpä! Yksinhuoltajien mollaaminen tarkoittaa, että syytetään sitä vanhempaa joka jää lapsen luokse, eikä sitä joka häipyy.

Vierailija
37/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tätä. On sössitty asiat ja se on tietenkin kaikkien muiden syytä.

Vierailija
38/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuotteet K-Extraa, ero hinnoissa on valtava. Tuote on kuitenkin käytännössä sama.

Pastaa, riisiä. Yksinkertaiset kastikkeet. Perusvihanneksista (porkkana, tomaatit) teet salaatit. Näissä on myös eniten ravintoarvoa. Salaatinlehtiä ja kurkkua on aivan turha syödä, niissä ei ole mitään ravintoarvoa. Ne ovat lisukkeita salaattiin, eivät ruokaa.

Hae ruokakassi ruoka-avusta. Käsittääkseni niissä on juuri jauhoja yms., joista väännät kastikkeet tai vaikka teeleivät. Niissä on lahjoittajista riippuen välillä myös vähän tyyrimpääkin tavaraa.

Kerää pullot talteen, siitä saat aina jonkun sentin/euron bonusta tiukkaan budjettiisi.

Ja jatkossa suunnittelet rahankäyttöä tarkemmin. 🙂

Vierailija
39/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka apua saat seurakunna diakonille soittamalla. Sama soita pelastusarmeja saat 1kk kuivamuonat.Kumpankin soitamalla varataan aika. Diakonilaitos autta,soita sinne.Osasit tänne kirjoitaa osat etsiä netistä edelämäinitujen kontakti tiedot. Mikä estää kaupunkisi kuntasi missä asut. Mennä hakemaan ilmasta ruokakassi? Tietysti joudut sen ilmasen ruokakassin eteen tehdä työtä,jonotaa monen muun lailla siellä jakopiste.Jos et tiedä missä se aluellasi on, seurakunta kertoo ,kuin diakonilaitos. Hätä tapaus otat sosiali virasto yhteys : Sossun kautta saat ostolapun kaupaan,kute kirkon diakoniltakin. Sillä ei saa ostaa tupakka ei kalja.ps.ei tarvitse kulua kirkoon,kun ruoka apua pyytä.Turha valitaa olet yksinhuoltaja äiti ja miehet luusereita. Kukan ei sinua pakotanut lasta synytää. Olisit käytänyt ehkäisyä!Kanna vastusi itsestäsi ja lapsestasi.Mitän et voit syylistämällä miehiä tai lapsen isää.

Vierailija
40/89 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ahmi pizzaa joka päivä, niin rahatkin riittäisivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi