Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini sai pari päivää tehosterokotteen jälkeen pahan päänsärkykohtauksen ja huimausta, kun kirjoitin täst Faceen ja mainitsin "olen nyt varma e

Vierailija
05.11.2021 |

"Etten rokotetta ota" niin jouduin ihan järkeviltä vaikuttaneiden ystävien ja tuttavien lynkkauksen kohteeksi.
Sori mahdolliset virheet, alkaa itkettää kun lääkärit ei tiedä mikä äidin on (puhe pätkii, huomaa, vatsakipja) ja sain virtuaalisesti turpaan ihmisiltä, joita pidin ystävinä.

Kommentit (177)

Vierailija
121/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te teette niistä haittailmoituksen, ettekä vain inise somessa?

Jos sinne alkaa kertymään dataa huimauksista ja pyötymisistä, niin se lisätään haittavaikutuksiin. Se kyllä taitaa siellä jo olla. Kaikki haittavaikuttkset eivät ole vaarallisia.

Vierailija
122/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteiden sarjanumerot ja niihin laitetut koodit pitäisi tarkistaa mahdollisimman pian!

Osassa on keittosuolaliuosta ja ampulleissa on merkintä siitä. Tiedän ihmisiä jotka eivät ole saaneet rokotusta vieraillessaan naapurikaupungissa ja heille on sanottu että toisen rokotteen pitää olla samaa sarjanumeroa kuin ensimmäinen rokote.

Harvat ja valitut ovat saaneet pelkkää keittosuolaliuosta sitä pyytäessään (esim raskaanaolevat ministerit). Entäs ne naiset joita painostettiin ottamaan rokote neuvolassa? Onko heidän vatsassa kasvava lapsi vähemmän arvokas?

Jos rokote on tärkeä taudinhallinnan kannalta niin miksi osa piikeistä ei sisällä muuta kuin vettä?

Oma moraalintajuni ei ymmärrä tätä enää lainkaan ja miten tälläistä voi tapahtua.

🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö juttuja, että muka osassa olisi vain keittosuolaliuosta. Kaikkea tekin uskotte. Omat tutkimukset tehtyinä, vai? Videoita katsottu?

Vierailija
124/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirissä oksentelut, rajut päänsäryt ja aivoverenkierronhäiriöt vuorokauden sisällä.

Ei kuulemma rokotteesta,  mutta  mistäs sitten,  kun oireita ei ennen piikkiä ollut.

En ymmärrä miksi ikinä ei epäillä rokotteita vaan aina selitetään joku toinen syy.

Kun potilas menee lääkäriin vaikka voimakkaan päänsäryn vuoksi, joka ei taltu itsehoitolääkkeillä tai asiakkaalle aiemmin määrätyillä reseptilääkkeillä, lääkäri yrittää selvittää päänsäryn syyn. Tehdään tutkimuksia siten, että koitetaa sulkea välittömästi henkeä uhkaavat syyt ensin pois ja sitten lähdetään siitä ns. alaspäin vähemmän vakaviin syihin. Lääkäri siis ei voi ensimmäisenä sanoa, että "päänsärkyä! 4 päivää rokotteen jälkeen! Epäilen rokotteen haittavaikutusta!" Siksi ei ensimmäisenä epäillä rokotetta, vaan epäillään vakavampia syitä, kun ne on suljtetu pois, voi hyvinkin rokote tull apohdintoihin mukaan.

En ole lääkäri, mutta käsittääkseni tuo on jonkinlainen rautalankamalli.

Ei pidä kiivetä takapuoli edellä puuhun. Antaa lääketieteen harjoittajien tehdä työnsä siinä järjestyksessä mikä toimii tutkitusti parhaiten.

Tässäpä on yleensä sellainen ongelma että rokotetta ei älytä epäillä tällaisissa tapauksissa.

Vierailija
125/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteiden sarjanumerot ja niihin laitetut koodit pitäisi tarkistaa mahdollisimman pian!

Osassa on keittosuolaliuosta ja ampulleissa on merkintä siitä. Tiedän ihmisiä jotka eivät ole saaneet rokotusta vieraillessaan naapurikaupungissa ja heille on sanottu että toisen rokotteen pitää olla samaa sarjanumeroa kuin ensimmäinen rokote.

Harvat ja valitut ovat saaneet pelkkää keittosuolaliuosta sitä pyytäessään (esim raskaanaolevat ministerit). Entäs ne naiset joita painostettiin ottamaan rokote neuvolassa? Onko heidän vatsassa kasvava lapsi vähemmän arvokas?

Jos rokote on tärkeä taudinhallinnan kannalta niin miksi osa piikeistä ei sisällä muuta kuin vettä?

Oma moraalintajuni ei ymmärrä tätä enää lainkaan ja miten tälläistä voi tapahtua.

ja lähde tuohon keittosuolaliokseen on...?

Vierailija
126/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut 2 annnosta eikä mitään oireita ilmaantunut. Olenko sitten parempaa geeniainesta vai mitä mutta en usko haittoja olevan kovin suuressa määrin. Jos vaikka 100 sairastuu miljoonasta niin eikö se kerro että rokote on turvallinen. Mikään lääke ei ole 100% riskitön.

Mieluummin vältän koronan vakavat oireet ottamalla riskin rokotteiden kanssa.

Vierailija
127/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava nähä että ihmiset herännyt niin ei tarvi ihan yksin olla ihmeissään, että mitä täällä pallolla tapahtuu. Ei kannata mitään turhia paineita ottaa, onhan täällä ennenkin pahaa tapahtunut. Tämä covid rikos on kyllä vaan niistä kaikista isoin omasta mielestä. Ottakaahan iisisti ja pitäkää vaan oma pää kunnossa.

Vierailija
128/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö juttuja, että muka osassa olisi vain keittosuolaliuosta. Kaikkea tekin uskotte. Omat tutkimukset tehtyinä, vai? Videoita katsottu?

veikkaan, että tässä on heidän lähteensä :D

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008187357.html

Vierailija
129/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu, mutta miten tuo liittyy rokotukseen?

Anna mun saata Na nauraa😂😂😂😂

Miten olis 1+1=2 ?

Mutttaku ette te aivopestyt voi nähdä mitään muuta kun täydellisyyttä näissä rokotteissa

Vierailija
130/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen näitä huimaus- ja pyörtyilyreaktioita kuullut enemmän vanhemmilta ihmisiltä kuin nuorilta. Oma perheenjäsen (70 v) pyörtyi ensimmäisen kerran elämässään viikko tehosteen jälkeen. Yhdellä toisella tuttavalla (64 v) alkoi pari päivää tehosteen jälkeen huimaus, joka jatkuu edelleen. Ei uskalla enää edes pyöräillä. 

Mietin vain miten tällaisten kohdalla toimitaan kolmannen rokotteen kanssa. Annetaanko samaa lisää vai jotain toista?

Minun appiukko kaatui ensimmäisen rokotteen jälkeen niin pahasti että otsaan ja silmäkulmaan tuli mustelma ja haava ja tuolikin hajosi jonka päälle kaatui. Ei ollut itse päässyt ylös kun päässä heitti vieläkin, hoitajat nosti sänkyyn. Meni useampi päivä kun oli kävely kunnossa ja käyttikin tämän jälkeen rollaattoria.

Hoitoalalla työskentelevänä en ole huomannut että vanhuksien huimaus ja kaatuilut olisi lisääntyneet, ihan saman verran sitä tapahtui aiemminkin.

Vierailija
131/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te teette niistä haittailmoituksen, ettekä vain inise somessa?

Jos sinne alkaa kertymään dataa huimauksista ja pyötymisistä, niin se lisätään haittavaikutuksiin. Se kyllä taitaa siellä jo olla. Kaikki haittavaikuttkset eivät ole vaarallisia.

Hulluinta tässä on se että ne ihmiset jotka saavat haittavaikutuksia ja selittävät ne itselleen että ne johtuvat ihan jostain muusta niin he eivät tee haittavaikutusilmoitusta. Äitini on yksi esimerkki tällaisesta. Hän on aivan täysin kieltänyt että hänen oireensa voisivat johtua rokotteesta ja hän oikein suuttui kun vein luettavaksi fimean sivuilta haittavaikutuslistan jossa mainitaan samat ongelmat. "Ei minun tarvitse sitä lukea kun ei tullut haittoja!". Selvä sitten...

Vierailija
132/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle tuli kanssa monta päivää kestävä migreeni kun otti ekan rokotuksen.

Itse en aio ottaa. Mieskään ei halua ottaa toista rokotetta. 

Minulle ei ihme kyllä tullut kummastakaan rokotuksesta migreeniä, vaikka olen aika migreeniherkkä.

Vierailija
133/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen näitä huimaus- ja pyörtyilyreaktioita kuullut enemmän vanhemmilta ihmisiltä kuin nuorilta. Oma perheenjäsen (70 v) pyörtyi ensimmäisen kerran elämässään viikko tehosteen jälkeen. Yhdellä toisella tuttavalla (64 v) alkoi pari päivää tehosteen jälkeen huimaus, joka jatkuu edelleen. Ei uskalla enää edes pyöräillä. 

Mietin vain miten tällaisten kohdalla toimitaan kolmannen rokotteen kanssa. Annetaanko samaa lisää vai jotain toista?

Minun appiukko kaatui ensimmäisen rokotteen jälkeen niin pahasti että otsaan ja silmäkulmaan tuli mustelma ja haava ja tuolikin hajosi jonka päälle kaatui. Ei ollut itse päässyt ylös kun päässä heitti vieläkin, hoitajat nosti sänkyyn. Meni useampi päivä kun oli kävely kunnossa ja käyttikin tämän jälkeen rollaattoria.

Hoitoalalla työskentelevänä en ole huomannut että vanhuksien huimaus ja kaatuilut olisi lisääntyneet, ihan saman verran sitä tapahtui aiemminkin.

Noh huomasitkos sitäkään että kun tuli se vahvempi uusi influenssa piikki niin vanhukset sairastu siitä vakavammin kun siitä vanhasta?

Vierailija
134/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa minulle kukaan ei ole uskaltanut alkaa vinkumaan että otappas rokote. Saattaa olla kokoni vuoksi. Kyllä ne pienille naisille uskaltaa raukat painostaa. Säälittävää.

Onks sulla lappu otsassa ettei ole rokotettu, vai mistä tiedät odottaa vinkumista?

Vierailija
135/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote on uskon asia. Toiset siihen uskoo ja toiset ei. Kumma juttu kun se ei ole vapaa kuten muut uskonnot.

Vierailija
136/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin pfizerin dokumentit jossa selviää hyvin nopeaa rokotteiden olevan testivaiheessa vielä vuoteen 2023.

Vierailija
137/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet hei nyt hereille ja ketju poistoon.

Niin paljon p*skaa täällä ettei jaksa kaikkia viestejä poistattaa. 

Vierailija
138/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei anneta australian mallia päästä tänne Suomeen. Meillä on hyvätahtoinen kansa ei kukaan täällä halua tuommosta. 

Vierailija
139/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin pfizerin dokumentit jossa selviää hyvin nopeaa rokotteiden olevan testivaiheessa vielä vuoteen 2023.

Lukiko niissä dokumenteissa myös se, että osa on vaan suolaliuosta ja että sitä pelkkää suolaliuosta annetaan mm. ministereille? Epäilenpä, että tällaisia todisteita ei löydy muualta kuin Token Tubesta, tuosta tieteellisen tiedon aarreaitasta.

Vierailija
140/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei anneta australian mallia päästä tänne Suomeen. Meillä on hyvätahtoinen kansa ei kukaan täällä halua tuommosta. 

Mutta ymmärrätkö että kiurulla ja muilla on hyväntahtoisuus kaukana siitä kuinka painostetaan jokainen, jopa kiristetään tämän koronapassin avulla, ottamaan tuo kokeellinen piikki.

Aivan uskomatonta. Onko tämä edes todellista mitä täällä tapahtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän