Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini sai pari päivää tehosterokotteen jälkeen pahan päänsärkykohtauksen ja huimausta, kun kirjoitin täst Faceen ja mainitsin "olen nyt varma e

Vierailija
05.11.2021 |

"Etten rokotetta ota" niin jouduin ihan järkeviltä vaikuttaneiden ystävien ja tuttavien lynkkauksen kohteeksi.
Sori mahdolliset virheet, alkaa itkettää kun lääkärit ei tiedä mikä äidin on (puhe pätkii, huomaa, vatsakipja) ja sain virtuaalisesti turpaan ihmisiltä, joita pidin ystävinä.

Kommentit (177)

Vierailija
1/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu, mutta miten tuo liittyy rokotukseen?

Vierailija
2/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani äitisi ja sinun puolesta. En halua kirjoittaa someen mitään kriittistä omalla nimellä, koska kritiikki ei kuulu koronakeskusteluun. Olit rohkea. Itsellä menee useampi kaveri-/ystävyyssuhde vaihtoon, sillä ei ymmärretä toistemme näkemyksiä. Valitettavasti ne jotka eivät usko tai näe, eivät hyväksy toisten näkemyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siihen otsikkoon pitää kirjoittaa niin saateristi tekstiä, ettei se mahdu näkymään? Lyhyt ja ytimekäs otsikko, kuten "pelkään rokotetta" riittäisi, ja itse hölynpöly tässä tapauksessa siihen viestiosioon, kiitos.

Vierailija
4/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu, mutta miten tuo liittyy rokotukseen?

Rokotteista voi ilmetä haittavaikutuksia. Ei kai tätä tarvi enää 2021 tulla erikseen sulle kertomaan 🤦‍♀️

Vierailija
5/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti voimia ap sinulle ja äidillesi. Tässä maassa on vain yksi totuus vaikka vaihtoehdon kokisi ihan itse. Surullista. Toivottavasti äitisi toipuu.

Vierailija
6/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun ap piti tiedottaa facessa, ettet ota rokotetta? Ei se kenellekään kuulu.

Vierailija
7/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani äitisi ja sinun puolesta. En halua kirjoittaa someen mitään kriittistä omalla nimellä, koska kritiikki ei kuulu koronakeskusteluun. Olit rohkea. Itsellä menee useampi kaveri-/ystävyyssuhde vaihtoon, sillä ei ymmärretä toistemme näkemyksiä. Valitettavasti ne jotka eivät usko tai näe, eivät hyväksy toisten näkemyksiä.

kritiikki ei ole sitä, että väitetään faktaksi asiaa pelkästään omien pelkojen, olettamusten tai luulottelujen perusteella - ja sitten julkaistaan se ikäänkuin totuutena ja kun se kyseenalaistetaan, tai pyydetään faktoja tai linkkejä, niin suututaan.

Kritiikki on sellaista, että esitetään toinen mielipide ja tuodaan sitten todisteita sen tueksi, jos asia on sen verran merkittävä, että niitä olisi asiallista tuoda. Jos ei ole tuoda todisteita (tai netissä linkkejä), niin voi sanoa, että "on esitetty, että" "kuulin, että" "olen pohtinut, onko mahdollista, että" tjv., jotta lukija/kuulija saa siitä tietää suoraan, että henkilöllä ei niitä fakotja ole tuoda ja että hänen asiaansa on syytä suhtautua varoen ja etsiä sitten vaikka omat todisteet.

Vierailija
8/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat läheisen sairastumisesta someen?

Ja miten tuo rokote tähän liittyy.

Vierailija
9/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni nilkka käyttökelvottamaksi 5 päivää rokotuksen jälkeen, mutta ei se rokotteen vika ollut. Ihan itse sen rikoin. 5 viikkoa rokotuksen jälkeen sairastuin nuhaan, sekään ei ollut rokotteen vika, jostain syystä minulle tulee aina tähän vuodenaikaan parin päivän keltaviherräkäinen nuha, joka saa korvatkin kipeiksi.

Vierailija
10/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavalle iski kihti pari viikkoa kakkosrokotteen jälkeen. Ei ole ennen ollut. Ehkä olisi muutenkin tullut, mene ja tiedä mutta kihdillä ja rokotteella on kyllä löydetty yhteyttä kun googlettaa.

Monelta on löytynyt kihti ja aivoverenkiertohäiriö, 10 vuotta ennen ensimäistä koronarokotetta.

Vierailija
11/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta jaksaa. Joistakin ihmisistä on tullut ihan pahoja.

Vierailija
12/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun ap piti tiedottaa facessa, ettet ota rokotetta? Ei se kenellekään kuulu.

Kyllä se kohta kuuluu kun et pääse töihin ilman rokotetta

Vierailija
13/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saiko äitisi toisen vaiko kolmannen rokotteen.

Sillä on merkitystä.

Vierailija
14/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermoheikkous ja vähälahjaisuus on vain periytynyt äidiltä tyttärelle, ei muuta nähtävää, hajaantukaa.

Vierailija
15/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todistettu, että oireet liittyvät rokotukseen?

Vierailija
16/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hermoheikkous ja vähälahjaisuus on vain periytynyt äidiltä tyttärelle, ei muuta nähtävää, hajaantukaa.

Juurikin varmaan tämän tyylistä ihmisiä ne sinun kaverisi? Pilkka alkaa heti kun epäilee rokotetta

Vierailija
17/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat äitisi tilanteesta faceen ja vielä käytät sitä röyhkeästi rokotevastaiseen mielipidevaikuttamiseen? Olet törkeä. Keskity nyt siihen äitiisi... 

Vierailija
18/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se rokote toimi. Itselläni korona alkoi pahimmilla päänsärkykohtauksella, mitä koskaan on ollut.

Vierailija
19/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ryöstin Salen kaksi päivää rokotuksen jälkeen. Eivät uskoneet kun sanoin että kävin juuri rokotuksella. Toista piikkiä en ota. Herätkää!

Vierailija
20/177 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä kaiva verta nenästäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän