HUS: Kolmasosa koronapotilaista on KAHDESTI ROKOTETTUJA. "Infektiopaine kohdistuu nyt rokottamattomien lisäksi myös rokotettuihin, koska virusta kiertää selvästi enemmän kuin pitäisi." Milläs korona sitten saadaan loppumaan????????????????
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/fbf1e58f-cdea-4dc7-adba-8ef18a00…
Vaikka korona yritetään saada näyttämään rokotamattomien taudilta estämällä kahdesti rokotettujen testaaminen (itse en päässyt testiin rokotusten vuoksi), osa joutuu sairaalaan ja siellä sitten testataan.
Koronaa on pakko olla rokotetuillakin tosi paljon, koska se leviää nyt rajummin kuin koskaan ennen.
Kommentit (1686)
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan ainut joka kävi lukemassa Spartacus-kirjeen. Se ei ollut kivaa luettavaa. Korona on verisuonitauti. Meitä johdetaan ihan metsään. Meitä rokotetaan väärin. Meitä hoidetaan väärin. Meiltä kielletään lääkkeet. Propaganda koneisto painostaa koko ajan. Jos et suostu mukaan, sut eristetään yhteiskunnasta. Tämä ei voi olla oikein. Me ei voida antaa tämän tapahtua. Mä ymmärrän, että sun on helppo vaan ummistaa silmät ja olla ajattelematta koko asiaa. Pistää pää puskaan ja kaikki on hyvin. Mutta mä luulen, että se ei riitä enää. Tässä on jotain tosi pahasti pielessä. Jos näin moni ihminen jo epäilee asiaa, silloin siinä on jotain epäilyttävää. Ja te tiedätte sen. En mä tässä huvikseni kirjoittele. Mä haluan, että kaikki palaa normaaliin. Mutta mua kalvaa pelko, että meille tehdään tällä hetkellä jotain tosi pahaa.
Arvaa mitä? Ihmiskunta on paha, ja ihan jokainen meistä on tuomittu kuolemaan joka tapauksessa. Mitä sinä pelkäät? Kuolemaa? Kannattaa vain hyväksyä se osana ihmisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Muualta tulleet rakennusukot toimivat tehokkaina taudin levittäjinä. Helsingin telakaltakin oli tehoratsiassa todettu satoja tartuntoja.
Turha syytellä. Jonkun ne duunit sielläkin täytyy hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyväksynyt mahdollisen kuolemani. Oletko sinä?
t. rokottamaton
En ole noin t y h m ä. Miksi sitten et mene hyppämään sillalta alas kun olet valmis kuolemaan?
Ei kai se nyt sitä tarkoita että jos on hyväksynyt sen että joskus kuolee, pitäisi tehdä se saman tien. Sekö sinua suojelee ettet hyväksy tulevaa kuolemaasi. Se tulee kuitenkin
2/3 osalla siis on tullut myöhemmin rokotevammautuminen kun lasketaan rokotetuksi "korona" potilaaksi. Muut tai suurin osa on sitten heti tai muutama viikko ekasta tai toisesta vammautuneita kun ei vielä "lasketa" rokotetuksi koronapotilaaksi vaikka kyllä se ihan fyysisesti on rokotettu se keho ja aine sisällä. Mikä vääristää niin on se, että se todellakin voi iskeä vaikka heti siellä rokotepaikassa se vamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä sairaalan joutuneista kahdesti rokotetuista suurimmalla osalla on artikkelin mukaan joku altistava sairaus, ovat riskiryhmiin kuuluvia. Jos sinulla on esim joku immuniteettiä heikentävä sairaus ja/tai lääkitys joka heikentää vastustuskykyä, rokote ei toimi niin hyvin. Itsellä biologinen lääke käytössä ja reuma, enkä saanut kahdesta rokotuksesta yhtään mitään oireita. Vasta kolmannen rokotuksen jälkeen nousi pieni kuume, joka meni tunneissa ohi. Ihmiset eivät tajua, että osalla ihmisistä on tässä hengestä kysymys. Maskit ja turvavälit olisi ihan oikeasti pitänyt vielä pitää käytössä.
Eikö rokotteen pitöisi suojata juuri teitä riskiryhmiä? Niin sitä mainostettiin. Ja nyt se ei, hups, teillä toimikaan kuin on luvattu. Pitää ottaa kolmas, neljäs, viides.
Edelleen, tuolla ei ole noussut kahdesti rokotettujen määrä, vaan kaikkien märä on laskenut, ja nyt ne samat 9-10 potilasta sitten muodostavat isomman prosentin.
Eli tuo oli ihan klikkiuutinen. Ja hyvin näkyy toimivan.
Suora lainaus uutisesta
"11.10. jälkeen kaksi kertaa rokotettujen osuus sairaalahoidettavien joukossa on noussut."Sitähän tässä osa on yrittänyt jankuttaa, että rokotettujen OSUUS on noussut.
Niin, ja jos kaikki olisivat rokotettuja, niin siellä sairaalassa olisi nyt se noin kolmannes koronapotilaita siitä, mitä tällä hetkellä oikeasti on. Kun ihmiset alkavat liikkua vapaammin, niin totta kai koronaviruksen määrä yhteisössä kasvaa ja sitä mukaa tapausmäärät. Pienikin prosenttiosuus on monta ihmistä, kun puhutaan isoista ryhmistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten jossain ketjussa sanoin että missään ei ole todistettu että rokote tehoaa. Tämän sanoi mulle terveydenalan ammattilainen kenellä on pääsy salaisiin tietoihin. Hän ei itsekkään ole ottanut eikä ota sen takia että on nähnyt mitä siellä lukee rokotteesta.
Höpö höpö. Miksi sitten rokottamattomat (väestöstä alle 20 %) vievät jatkuvasti yli puolet sairaalapaikoista?
Vierailija kirjoitti:
Kuten jossain ketjussa sanoin että missään ei ole todistettu että rokote tehoaa. Tämän sanoi mulle terveydenalan ammattilainen kenellä on pääsy salaisiin tietoihin. Hän ei itsekkään ole ottanut eikä ota sen takia että on nähnyt mitä siellä lukee rokotteesta.
Mulle se sama terveydenhoitoalan ammattilainen, joka on myös pitäjän K-kauppias, kertoi nähneensä nämä salaiset tiedot ollessaan avaruusolioiden abduktoimana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oma ratkaisusi? Ottaa 3 kk välein uusi, tehoton rokote, mikä pilaa immuunijärjestelmäsi? Ei sekään ole kestävä ratkaisu.
Rokotehan nimenomaan tehoaa, koska muuten sairaalassa olevista vähintään 80 % olisi kahdesti rokotettuja. Rokotteet eivät pilaa immuunijärjestelmää.
t. terveydenhoitoalan ammattilainen
Niin meille julkisesti sanotaan :) kuka uskoo ja kuka ei. Minä en usko enkä ota piikkiä mistä ei ole mitään hyötyä.
Niin, niin sanovat alan ammattilaiset, joilla on se tieto asiasta. Youtubessa tai Facebookissa voidaan toki sanoa muuta, kun siellä saa kuka tahansa julistaa "omaa totuuttaan." Luotatko muissakin terveyteesi liittyvissä asioissa enemmän netistä löytyviin videoihin ym. kuin lääkäreihin ja hoitajiin?
- se sama terveydenhoitoalan ammattilainen
Lukekaa raamattua ja uskokaa jeesukseen. Se on pelastus ja ei haittaa vaikka kuolis, kun pääsee paratiisiin. Ja jättäkää nuo somet ja valemediat, sinne menee energiaa jos joka päivä katsoo negatiivisia uutisia. Ei ole mitään syytä miksi sun pitäisi katsoa negatiivista valemediaa päivästä toiseen kun voit olla ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä koronaviruksessa on mielestäsi poikkeuksellista?
A. Virus on niin pieni, että menee suurimmasta osasta maskeja läpi. Tarttuu myös silmien limakalvojen kautta, vaikka olisi asbestilta suojaava hengitysmaski.
B. Voi tarttua pelkästään puhumalla, ei tarvi yskiä. Pienet viruspartikkelit voi leijua ilmassa useita minuutteja.
C. Voi aiheuttaa elinikäisiä vaurioita joillekin. Tällaista ei normaali kausiflunssassa ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan ainut joka kävi lukemassa Spartacus-kirjeen. Se ei ollut kivaa luettavaa. Korona on verisuonitauti. Meitä johdetaan ihan metsään. Meitä rokotetaan väärin. Meitä hoidetaan väärin. Meiltä kielletään lääkkeet. Propaganda koneisto painostaa koko ajan. Jos et suostu mukaan, sut eristetään yhteiskunnasta. Tämä ei voi olla oikein. Me ei voida antaa tämän tapahtua. Mä ymmärrän, että sun on helppo vaan ummistaa silmät ja olla ajattelematta koko asiaa. Pistää pää puskaan ja kaikki on hyvin. Mutta mä luulen, että se ei riitä enää. Tässä on jotain tosi pahasti pielessä. Jos näin moni ihminen jo epäilee asiaa, silloin siinä on jotain epäilyttävää. Ja te tiedätte sen. En mä tässä huvikseni kirjoittele. Mä haluan, että kaikki palaa normaaliin. Mutta mua kalvaa pelko, että meille tehdään tällä hetkellä jotain tosi pahaa.
Kaikella ystävyydellä, hae apua, tuo ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A. Virus on niin pieni, että menee suurimmasta osasta maskeja läpi. Tarttuu myös silmien limakalvojen kautta, vaikka olisi asbestilta suojaava hengitysmaski.
B. Voi tarttua pelkästään puhumalla, ei tarvi yskiä. Pienet viruspartikkelit voi leijua ilmassa useita minuutteja.
C. Voi aiheuttaa elinikäisiä vaurioita joillekin. Tällaista ei normaali kausiflunssassa ole.
Kausi-influenssassa on samat ominaisuudet. Vahingoittaa muutakin kuin hengitysteitä, keuhkoja ja hermoja, mm. aivoja. No siihen on rokotukset.
Ps. kaikki virukset ovat pieniä.
Spartacusetus tuntuu uppoavan heikompaan kansanosaan. Se että 20% kansasta on rokottamattomia, mutta täyttävät sairaalat 60%:sesti kertoo kaiken oleellisen. Kolmas piikki tarvitaan varsinkin riskiryhmille, koska vasta-aineet vähenevät merkittävästi 6 kk ajassa. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Viime vuoden lopulla mediassa sekä päättäjä- ja viranomaisviestinnässä oli sanoman henki: Tsempataan joulun yli, niin ne rokoitukset alkavat ja homma ratkeaa. No, ei ole vielä tämänkään vuoden joulu, jonka jälkeen homma ratkeaa.
Onko nykyisten kuolintapausten ikäjakaumaa jostain saatavissa? Tai sairaalaan joutuneiden?
Paljonko kuolleissa rokottamattomissa on saattohoidossa olleita, joita ei rokoteta?
"Ruotsi antoi yli viidentoista tuhannen ihmisen kuolla. Hupsis!"
Jos vesitynnyrissä on reikä jota on mahdotonta paikata, riippuu aivan reiän koosta kuinka kauan kestää tynnyrin tyhjeneminen. Iso reikä tynnyri tyhjenee nopeammin, pieni reikä tynnyri tyhjenee hitaammin. Lopputulos on kuitenkin sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä sairaalan joutuneista kahdesti rokotetuista suurimmalla osalla on artikkelin mukaan joku altistava sairaus, ovat riskiryhmiin kuuluvia. Jos sinulla on esim joku immuniteettiä heikentävä sairaus ja/tai lääkitys joka heikentää vastustuskykyä, rokote ei toimi niin hyvin. Itsellä biologinen lääke käytössä ja reuma, enkä saanut kahdesta rokotuksesta yhtään mitään oireita. Vasta kolmannen rokotuksen jälkeen nousi pieni kuume, joka meni tunneissa ohi. Ihmiset eivät tajua, että osalla ihmisistä on tässä hengestä kysymys. Maskit ja turvavälit olisi ihan oikeasti pitänyt vielä pitää käytössä.
Eikö rokotteen pitöisi suojata juuri teitä riskiryhmiä? Niin sitä mainostettiin. Ja nyt se ei, hups, teillä toimikaan kuin on luvattu. Pitää ottaa kolmas, neljäs, viides.
Se suojaa siten kun mahdollisimman moni ottaa sen rokotteen. Ei kukaan ole luvannut että rokote suojaa sataprosenttisesti tartunnalta. Mutta aika hyvin se suojaa vakavalta muodolta. Niin kauan kun osa ihmisistä ei ota rokotetta ja hilluu tuolla maailmalla, viis veisaa turvaväleistä ja maskeista ja hörhöilee, niin virus kiertää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Spartacusetus tuntuu uppoavan heikompaan kansanosaan. Se että 20% kansasta on rokottamattomia, mutta täyttävät sairaalat 60%:sesti kertoo kaiken oleellisen. Kolmas piikki tarvitaan varsinkin riskiryhmille, koska vasta-aineet vähenevät merkittävästi 6 kk ajassa. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Voisikohan joskus saada ihan kuvaa sieltä teholta, minkä kokoista ja ikäistä ihmistä sieltä löytyy? Toki kasvot blurrattuna.
Tässä on virallinen totuus narahtanut jo niin monta kertaa ns. valikoidun, jopa vääristellyn tiedon levityksestä ettei ihan kaikki enää mene läpi. Akuutit rokotekuolematkin jää tilastoimatta rokotekuolemiksi koska siinä menee viikosta kolmeen että hlö merkitään rokotetuksi. Koronakuolemaksi taas merkitään kaikki kuolemat jos 30pv sisällä pos.testi (testistä joka antaa tuloksia ihan hakuuammunnalla) vaikka kuoleman syy olisi jokin aivan muu tai kyseessä saattohoitopotilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
influenssa
Virus muuntuu ja vanhuksilla ei välttämättä kaksi piikkiä riitä herättämään immuunivastetta.