HUS: Kolmasosa koronapotilaista on KAHDESTI ROKOTETTUJA. "Infektiopaine kohdistuu nyt rokottamattomien lisäksi myös rokotettuihin, koska virusta kiertää selvästi enemmän kuin pitäisi." Milläs korona sitten saadaan loppumaan????????????????
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/fbf1e58f-cdea-4dc7-adba-8ef18a00…
Vaikka korona yritetään saada näyttämään rokotamattomien taudilta estämällä kahdesti rokotettujen testaaminen (itse en päässyt testiin rokotusten vuoksi), osa joutuu sairaalaan ja siellä sitten testataan.
Koronaa on pakko olla rokotetuillakin tosi paljon, koska se leviää nyt rajummin kuin koskaan ennen.
Kommentit (1686)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona ei katoa mihinkään. Se on poikkeuksellinen virus. Luultavasti tällaista ei ole koskaan ennen nähty, ja jos huono tuuri käy, ei tulla toista näkemäänkään, kun ei nähdä mitään muutakaan. On vain ajan kysymys, milloin virus muuntuu niin vahvaksi, että se on hengenlähtö hetkessä ja varmasti. Virus muuntuu koko ajan, ja ne muunnokset, joihin rokote tehoaa, kuolee pois. Hiv tuli esille 80-luvun alussa, mutta myöhemmin todettiin, että siihen on kuoltu jo 70-luvulla. Ei ole vieläkään onnistuttu tekemään siihen rokotetta. Onneksi se ei leviä pisaratartuntana.
Eilen julkaistiin uusi tutkimus, jossa todettiin, että virustartunnan antama immuniteetti ei olekaan niin vahva kuin rokotuksen kautta saatu. Tekijänä oli joku jenkkiläinen viruksien tutkimiseen erikoistunut laitos. Linkki tutkimukseen oli jonkun iltapäivälehden jutussa. En laita sitä tänne, kun kostoksi tämä koko ketju poistetaan ( Sensuuri Finland).
Mikä koronaviruksessa on mielestäsi poikkeuksellista?
En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta sen leviämistapa eli aerosolien kautta. Maskit eivät tässä erityisesti auta. Lisäksi viruksen tapa aiheuttaa sepsis. Media uskoo edelleen että kyse on hengitystieinfektiosta. Korona tuhoaa verisuonten epiteelin ja aiheuttaa sepsiksen.
Hihaan yskiminen ja käsien peseminenkö sitten auttaa?
Oikeasti tehokkaita keinoja ovat kunnon hengityssuojain ja tehokas ilmanvaihto.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oma ratkaisusi? Ottaa 3 kk välein uusi, tehoton rokote, mikä pilaa immuunijärjestelmäsi? Ei sekään ole kestävä ratkaisu.
Rokotehan nimenomaan tehoaa, koska muuten sairaalassa olevista vähintään 80 % olisi kahdesti rokotettuja. Rokotteet eivät pilaa immuunijärjestelmää.
t. terveydenhoitoalan ammattilainen
Kuten jossain ketjussa sanoin että missään ei ole todistettu että rokote tehoaa. Tämän sanoi mulle terveydenalan ammattilainen kenellä on pääsy salaisiin tietoihin. Hän ei itsekkään ole ottanut eikä ota sen takia että on nähnyt mitä siellä lukee rokotteesta.
En olisi ikinä uskonut sanovani näin, mutta Ruotsin malli oli oikea. Nythän siellä ei tuttujeni mukaan ole enää paljon koronaa. Pahin alkaa olla ohi jä elämä ollut normaalia koko ajan eikä mitään ihme hysteriaa ja maailmanlopun meininkiä niinkuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä sairaalan joutuneista kahdesti rokotetuista suurimmalla osalla on artikkelin mukaan joku altistava sairaus, ovat riskiryhmiin kuuluvia. Jos sinulla on esim joku immuniteettiä heikentävä sairaus ja/tai lääkitys joka heikentää vastustuskykyä, rokote ei toimi niin hyvin. Itsellä biologinen lääke käytössä ja reuma, enkä saanut kahdesta rokotuksesta yhtään mitään oireita. Vasta kolmannen rokotuksen jälkeen nousi pieni kuume, joka meni tunneissa ohi. Ihmiset eivät tajua, että osalla ihmisistä on tässä hengestä kysymys. Maskit ja turvavälit olisi ihan oikeasti pitänyt vielä pitää käytössä.
Eikö rokotteen pitöisi suojata juuri teitä riskiryhmiä? Niin sitä mainostettiin. Ja nyt se ei, hups, teillä toimikaan kuin on luvattu. Pitää ottaa kolmas, neljäs, viides.
Edelleen, tuolla ei ole noussut kahdesti rokotettujen määrä, vaan kaikkien märä on laskenut, ja nyt ne samat 9-10 potilasta sitten muodostavat isomman prosentin.
Eli tuo oli ihan klikkiuutinen. Ja hyvin näkyy toimivan.
Suora lainaus uutisesta
"11.10. jälkeen kaksi kertaa rokotettujen osuus sairaalahoidettavien joukossa on noussut."
Sitähän tässä osa on yrittänyt jankuttaa, että rokotettujen OSUUS on noussut.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai rokotettujen osuus kasvaa sitä mukaa kuin rokotettujen määrä kasvaa. Jos kaikki olisivat rokotettuja osuus olisi 100 %.
Tuo logiikka ontuu, koska rokotetuthan "eivät sairastu vakavasti".
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeellä tässä pääsee enää koskaan lähelle normaalia elämää??
Ihan vaan elämällä ja olemalla kuten ennenkin eikä ala toisten hyväksikäytetyksi
Vierailija kirjoitti:
Kuten jossain ketjussa sanoin että missään ei ole todistettu että rokote tehoaa. Tämän sanoi mulle terveydenalan ammattilainen kenellä on pääsy salaisiin tietoihin. Hän ei itsekkään ole ottanut eikä ota sen takia että on nähnyt mitä siellä lukee rokotteesta.
Niitä tietoja ei jokainen terveydenalan ammattilainen pääsekkään lukemaan. Siksi tuo yllä oleva nimim. Terveydenalan ammattilainen perustaa kirjoituksensa siihen mitä meille julkisesti kerrotaan ja se mitä meille kerrotaan ei ole totuus. Esim. rokotettuja on sairastunut vakavasti tai kuollut enemmän kuin meille on kerrottu ja on monia naisia jotka eivät enää koskaan voi saada lapsia rokotteen takia. Tuo alalla oleva kenestä puhuin on myös itse nähnyt paljon sellaisia rokotettuja sekä naisia keille tullut tuo ongelma.
Eikö ihmiset vieläkään tajua, että miten paljon tässä on vedätystä. Väärällä informaatiolla yritetään saada ihmiset väkisin ottamaan tuon rokotteeksi nimetyn. Suomessahan alkaa kuulemma olla kova pula hoitopaikoista ja samaan aikaan suunnitellaan virolaisten sairauden hoitamista. Miten niitä hoidettaisiin, jos paikoista, hoitajista ym. pula?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaliin pääsee kun antaa viruksen levitä vapaasti.
Hautajaisia tiedossa sinullakin, ystäviä ja sukulaisia lähtee.
Kaikilla ei ole tuhansia ystäviä tai sukulaisia jotta tuo olisi todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oma ratkaisusi? Ottaa 3 kk välein uusi, tehoton rokote, mikä pilaa immuunijärjestelmäsi? Ei sekään ole kestävä ratkaisu.
Rokotehan nimenomaan tehoaa, koska muuten sairaalassa olevista vähintään 80 % olisi kahdesti rokotettuja. Rokotteet eivät pilaa immuunijärjestelmää.
t. terveydenhoitoalan ammattilainen
Niin meille julkisesti sanotaan :) kuka uskoo ja kuka ei. Minä en usko enkä ota piikkiä mistä ei ole mitään hyötyä.
Virus iskee niihin joihin se on iskeäkseen, jotkut joutuu teholle ja kuolee, toiset yskäsee kerran ja lähtee normaalisti töihin ja elämä jatkuu. Näin on menty jo miljoonia vuosia.
Olen hyväksynyt mahdollisen kuolemani. Oletko sinä?
t. rokottamaton
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on hankala. Rokotteet on rakennettu alkuperäisen Wuhanin viruksen mukaan joten ne eivät tehoa muunnoksiin. Halvat keinot hoitaa koronaa on keksitty, mutta lääkeyhtiöiden painostuksen vuoksi ne eivät ole käytössä. Esim. ivermektiini. Tahallaan tehdään tutkimuksia missä sitä annetaan liian myöhään. Intia alkoi hoitaa koronaa vastoin WHO:n ohjeita ja pääsi lähes koko taudista, kun antaa halvan lääkkeen ajoissa.
Suomen poliittinen johto on osa ongelmaa. Me tarvitsisimme nyt kriittisiä ja kansan eteen toimivia päättäjiä. Koronarokote luupin alle ja oma toimivampi tuotantoon. Halvat hoitokeinot käyttöön välittömästi (ivermektiini, tietyt antioksidantit). Ja se hengityskone nyt pois. Se tuhoaa koronan altistamat keuhkot. Korona tuhoaa verisuonia. Tätä ei ole kunnolla ymmärretty.
Lopeta tuo valheellinen väitös ivermektiinistä. Se perustuu samaan kuin kaataisit kloritia viruksen päälle ja toteat että kloriittia tappaa viruksen.
Tulos on ollut pettymys.
– Ydinongelma on se, että (ivermektiinin) hyödyllinen efekti saadaan niin isoilla lääkeaineen pitoisuuksilla, että niitä ei voi antaa potilaille, Vapalahti sanoo.
Ivermektiini estää koronaviruksen monistumista petrimaljassa. Saman vaikutuksen aikaansaaminen ihmiskehossa mahdollisesti edellyttäisi vaarallisen suuren lääkemäärän syömistä.
Ja jotkut työnantajat vielä vastustavat etätyötä.
Missä on pandemia? Olen elänyt täysin normaalisti. Kaksi reissua ulkomaille jo tänä vuonna. Ärsyttävää oli lentokoneessa maskin kanssa, täysin naurettavaa pelleilyä koko koronarajoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomuus on suurinta vieraskielisissä lähiöissä ja so/malinaiset ovat valtavan lihavia.
Todella harvoin sinne teholle hoikkia perusterveitä päätyy.
Suurin osa sairaalassa hoidossa olevat ovat itäblokin maista ja Husia kuormittaa virolaiset jotka eivät ole edes saaneet MPR-rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. rokottamaton
En ole noin t y h m ä. Miksi sitten et mene hyppämään sillalta alas kun olet valmis kuolemaan?
Jokaisella on aikansa. Minulla on kaksi rokotetta ja olen vaikeasti riskiryhmää. Olen silti varma ja valmis siihen, että koronaan tulen menemään. Se ei haittaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. rokottamaton
En ole noin t y h m ä. Miksi sitten et mene hyppämään sillalta alas kun olet valmis kuolemaan?
Miksi et ole lukittautunut pehmustettuu huoneeseen, jos sinä et ole?
Rokottamattomuus on suurinta vieraskielisissä lähiöissä ja so/malinaiset ovat valtavan lihavia.
Todella harvoin sinne teholle hoikkia perusterveitä päätyy.