Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riisutko takin ostoskeskuksissa talvella?

Vierailija
17.01.2015 |

Monesti näkee kauppakeskuksissa ihmisten hengailevan takki, pipo, hanskat ja kaulahuivi päällä, vaikka tulisivat autolla, johon päällysvaatteet voisi helposti jättää. Miten te teette ja miksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos joku luulee myyjäksi? :D Voithan sanoa että "En ole myyjä". Itse otan takin pois jos tulee kuuma.

Vierailija
22/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:38"]Mä otan hanskat ja pipot pois ja avaan vähän takkia. Ei siellä niin kamalan kuuma kuitenkaan ole ja esim. elintarvikekaupoissaha on aika kylmä. Sitten kun pysähdyn syömään tai kahville, otan takinkin pois. Se parkkipaikkakin on kuitenkin kylmä, en halua siirtyä pelkästään sisävaatteissa. Mä olen myös nähnyt tilanteen, että sisävaatteissa olevaa asiakasta on luultu myyjäksi. 
[/quote]
Apua, luultu myyjäksi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi riisuisin takin pois ja kantaisin sitä kädessä? Huom en saavu autolla. Ei siitä takista päällä ole mitään haittaa pipo ja kaulaliina sen sijaan nakkaan laukkuun. Harvinaisen tyhmä aloitus, oli silti pakko vastata kun jotain pientä sielua tämäkin ihmetyttää.

Vierailija
24/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla siellä kaupassa niin kauan kestä, että hiki tulisi. Kauppojen kylmätiskit hohkaa kylmyyttä muutenkin. En ole hikoilevaa sorttia.

Vierailija
25/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käy ostoskeskuksissa juuri ollenkaan. En ymmärrä miksi niissä pitää pyöriä tuntitolkulla hiki päässä? Se taitaa olla lapsiperheiden ainoa harrastus nykyään. Jos kävisin, en riisuisi takkia, hölmöltähän se näyttää.

Vierailija
26/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:39"]

ideaparkissa on kylmä talvella, eivät juurikaan taida lämmittää tiloja talvellakaan.

[/quote]

Toivottavasti eivät lämmitäkään. Helpompi asiakkaiden kiertää katselemassa olipa takki päällä tai ei. Moni kauppa saa asiakkaat lähtemään kun myyjien takia pidetään kovat lämmöt päällä. Minä ainakin lähden pois kaupasta, jossa on tukala olla vain sisävaatteet päällä.

Vierailija
27/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:46"]

Mä en käy ostoskeskuksissa juuri ollenkaan. En ymmärrä miksi niissä pitää pyöriä tuntitolkulla hiki päässä? Se taitaa olla lapsiperheiden ainoa harrastus nykyään. Jos kävisin, en riisuisi takkia, hölmöltähän se näyttää.

[/quote]

olen kuullut että siellä voidaan viettää aikaa tuntikausia. Siis tekemässä mitä?? En ymmärrä. 

Vierailija
28/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Jos tarkoitus on hakea tietty juttu tietystä kaupasta ja sitten poistua, en vaivaudu riisumaan. Jos taas olen vaan vähän kiertelemässä, vähintäänkin avaan takin. Jos käyn ihan syömässäkin, otan takin pois kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi