Nuorena menehtyneitä julkkiksia?
Eksyin youtubeen kuuntelemaan Sammy Babitzinin biisejä ja wikipedia kertoi että hän kuoli vain 24-vuotiaana.
Jotenkin nyt vasta tajusin, miten nuori hän oikeastaan olikaan. Itse olen nyt saman ikäinen. Mutta Sammy oli nuoresta iästään huolimatta ehtinyt saada aikaan jo paljon.
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:28"]
Janos Valmunen, merkillinen musiikin(?)tekijä, 29-vuotiaana..
[/quote]
Miksi alapeukku?!
Raul Reiman, muusikko/sanoittaja/säveltäjä (36v)
Marc Bolan 30, Jayne Mansfield 34, Led Zeppelin rumpali Bonham 32, Florence Griffith-Joyner 39, Keith Moon,
Cisse Häkkinen, Albert Järvinen, Petteri Jussila, Ronnie Österberg (Wigwam-muusikko), Jarmo Wasama 22 v. Wasama palkinto annetaan vuoden tulokkaalle jääkiekossa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:03"]
Mandi
[/quote]
Mitä tämä Mandin juttu oli?
Jayne Mansfield 34v. Auto-onnettomuus
Sharon Tate 26v. Murhattiin
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:45"] Jeesus kuoli muistaakseni 33-vuotiaana. Erittäin tunnettu henkilö. [/quote] Fiktiivisiä henkilöitä ei lasketa mukaan, muutenhan listasta tulisi loputon. Mites tuo Mozart, eikös se elänyt reilusti yli kolmekymppiseksi, oliko tuolloin kovinkaan nuori? Minkä ikäisinä ihmmiset silloin kuolivat, osaako joko suhteuttaa? [/quote] Eihän Jeesus ole fiktiivinen hahmo. Yhtälailla fiktiivisiä olisivat kaikki menneisyydwn hallitsijat tms. henkilöt, joista hissan tunnilla ollaan opittu.
[/quote]
Mitä mä just luin :o Ei jaksa ees naurattaa, mutta ei nyt aleta kinastelemaan tässä.
[/quote]
Jeesus on oikea, historiallinen henkilö. (Aikalaiset ovat maininneet miehen, joka kiertelee puhumassa Jumalasta ja joka ristiinnaulittiin tekojensa seurauksena) Se, tekikö hän ihmetekoja, on uskon asia. Tämä on suora lainaus kahdeksannen luokan uskonnonopettajalta, joka kyllä osaa hommansa hoitaa fiksusti.
Ronny eli Aatos Bollström, oli 27 kun kuoli ulosajossa.
Minä olen päälle nelikymppinen, ja minusta alle viisikymppisenä kuolleetkin ovat nuoria. Että mihin vedät rajan?
Heath Ledger
Jeff Buckley
Amy Winehouse
River Phoenix
Petri Walli. Hyppäsi Töölön kirkon katolta.
Brittany Murphy (32v.) Julia Tukiainen (Ikä?? joku 30v.?)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:04"]Heath Ledger
Jeff Buckley
Amy Winehouse
River Phoenix
[/quote]
Jos Amy on listassa niin pitäisi olla myös Michael Jackson
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:12"]
Petri Walli. Hyppäsi Töölön kirkon katolta.
[/quote]
Tämä tulee mieleen aina kun menee Töölön kirkon ohi. :(
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:04"]Heath Ledger Jeff Buckley Amy Winehouse River Phoenix [/quote] Jos Amy on listassa niin pitäisi olla myös Michael Jackson
[/quote]
Täh? Jackson oli yli 50v. Amy Winehouse oli sen klassisen 27 vuotta vanha.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:03"]
Mandi
[/quote]
Kuka niistä?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:04"]Heath Ledger Jeff Buckley Amy Winehouse River Phoenix [/quote] Jos Amy on listassa niin pitäisi olla myös Michael Jackson
[/quote]
Täh? Jackson oli yli 50v. Amy Winehouse oli sen klassisen 27 vuotta vanha.
[/quote]
Naama on kuin 60 kotkalla.
Sid Vicious, Randy Rhoads, Buddy Holly, Pekka Streng.
Janos Valmunen, merkillinen musiikin(?)tekijä, 29-vuotiaana..