Nuorena menehtyneitä julkkiksia?
Eksyin youtubeen kuuntelemaan Sammy Babitzinin biisejä ja wikipedia kertoi että hän kuoli vain 24-vuotiaana.
Jotenkin nyt vasta tajusin, miten nuori hän oikeastaan olikaan. Itse olen nyt saman ikäinen. Mutta Sammy oli nuoresta iästään huolimatta ehtinyt saada aikaan jo paljon.
Kommentit (126)
Kikka kuoli sydäninfarktiin 41-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:04"]Heath Ledger
Jeff Buckley
Amy Winehouse
River Phoenix
[/quote]
Jos Amy on listassa niin pitäisi olla myös Michael Jackson
[/quote]
Miksi?
Miten saatoin unohtaa Jouni Mömmön!
John Lennon, 40 vuotta. Hänen nuorempi poikansa Sean oli viisivuotias.
Ayrton Senna. Formulakuski, kuoli ulosajossa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:44"]
Kirjailija Harri Sirola 43-vuotiaana, hyppäsi Kampissa metron alle
[/quote]
Kauheaa...
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:45"]
Jeesus kuoli muistaakseni 33-vuotiaana. Erittäin tunnettu henkilö.
[/quote]
Fiktiivisiä henkilöitä ei lasketa mukaan, muutenhan listasta tulisi loputon.
Mites tuo Mozart, eikös se elänyt reilusti yli kolmekymppiseksi, oliko tuolloin kovinkaan nuori? Minkä ikäisinä ihmmiset silloin kuolivat, osaako joko suhteuttaa?
[/quote]Todistetusti Raamatun Jeesus on ollut historiallinen henkilö, outoa jos ateismi estää sitä tunnustamasta vaikka jumalisuuden kieltäisikin.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:45"] Jeesus kuoli muistaakseni 33-vuotiaana. Erittäin tunnettu henkilö. [/quote] Fiktiivisiä henkilöitä ei lasketa mukaan, muutenhan listasta tulisi loputon. Mites tuo Mozart, eikös se elänyt reilusti yli kolmekymppiseksi, oliko tuolloin kovinkaan nuori? Minkä ikäisinä ihmmiset silloin kuolivat, osaako joko suhteuttaa? [/quote] Eihän Jeesus ole fiktiivinen hahmo. Yhtälailla fiktiivisiä olisivat kaikki menneisyydwn hallitsijat tms. henkilöt, joista hissan tunnilla ollaan opittu.
[/quote]
Mitä mä just luin :o Ei jaksa ees naurattaa, mutta ei nyt aleta kinastelemaan tässä.
[/quote]Ihan faktaa luit. Ei kinastella :)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 03:13"]
Sen TLC-bändin Lisa Lopes eli Left Eye, kuoli autokolarissa lomamatkallaan.
[/quote]
Itse oli ainakin kuskina.
Gösta Sundqvist 46v, mutta mun mielestä ihan liian nuorena.
Arvo Mikkonen, Popedan alkuperäinen kitaristi, kuoli vuoden -86 helmikuussa keikkaa edeltävän soundcheckin jälkeen 31-vuotiaana.
Saakeli minkä tuo Walli meni tekemään! :( Ei kenenkään toisen muusikon poismeno harmita yhtä paljon. Aivan käsittämättömän lahjakas kaveri oli...
Stevie ray vaughan (35v) helikopterionnettomuus
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 03:27"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:12"]Petri Walli. Hyppäsi Töölön kirkon katolta.
[/quote]
Kuka tää on? Ei haukkuja kiitos, olen nuori. Melkein kaikki muut mainitut tiedän.
[/quote]kingston wallin laulaja, progressiivista rockia soittivat. Iso juttu ysärillä. Googlaa. Aika mielenkiintoinen tarina.
Up