Mitä mieltä squirttaavista naisista?
Itselleni näin kävi tänään ensimmäisen kerran... ihan oman miehen kanssa.
Kommentit (82)
Mun mies on ihan hulluna siihen.
Tämä pissakeskustelu on vaan jotain ihmeellistä. Haluaisin kyllä tietää, miten virtsa voisi ede stulla emättimestä, kun sinne ei ole yhteyttä munuaisisita...
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:09"]
Kyllä mä kuseni erotan ja tiedän tasantarkkaa että tuo ei ole kusta..opetelkaa temput ja tutustukaa omiin nesteisiinne :)
[/quote]
Ok, lehdessä julkaistu tutkimustulos oli siis väärä!
Hienoa että laitat tieteelliset faktat uusiksi, olet kerta kaikkiaan jalo.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015011219008763_lz.shtml
Eläimellisyyden todella kiihottavaa! T: Mies
Hahah, on tämä loistopalsta. :)
Julkaistu tutkimustulos vs. "Kyllä minä pissani tunnen!!"
Vaikea sanoa kumpi voittaa. :D :D
Ja sä uskot iltalehden julkaisemaa tutkimusta jossa on tutkittu 7 ihmisen ejakulointia. Mä uskon siihen mitä mä itsessäni näen ja koen...
Ihanaa tää av mammojen tietämys... :)
Mitä mieltä pitäisi olla? Itse en tuota "taitoa" haluaisi opetella
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:15"]
Ja sä uskot iltalehden julkaisemaa tutkimusta jossa on tutkittu 7 ihmisen ejakulointia. Mä uskon siihen mitä mä itsessäni näen ja koen...
[/quote]
Tietysti.
Ei helvetti, jotain kaltaistasi jankkaajaako muka pitäisi uskoa -HAHAHAHAHAHA! :)
Ei se vaan ole pissaa.
1. Se tulee emättimestä
2. Se hajutonta, väristöntä
3. Sitä voi tulla deskaupalla sen jälkeen, kun juuri on käynyt tyhjentämässä rakon. Ja sitten sitä tulee niin, että petari on runkoon asti märkä. Ja sitten seksin jälkeen voi taas käydä pissalla. Minulla ei ainakaan ole litran kokoista vietsarakkoa.
4. Sitä ei voi pysäyttää, kuten virtsasuihkua
5. Jos sitä kuivaa lattialle, siihen jää sukat kiinni, eli on tahmeaa.
Iltalehden tutkimuken on tehnyt joku avmamma...
Squirting on sitä kun naiselta tulee pissaa seksin aikana, eikö se ole ihan eri asia kuin naisen ejakulaatio?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:09"]
Kyllä mä kuseni erotan ja tiedän tasantarkkaa että tuo ei ole kusta..opetelkaa temput ja tutustukaa omiin nesteisiinne :)
[/quote]
Ok, lehdessä julkaistu tutkimustulos oli siis väärä!
Hienoa että laitat tieteelliset faktat uusiksi, olet kerta kaikkiaan jalo.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015011219008763_lz.shtml
[/quote]
Sisälukutaito? "Tutkimuksessa saatiin selville nesteen olevan virtsan kaltaista" Missä tässä sanotaan että on virtsaa? "Lisäksi neste sisältää samankaltaisia entsyymejä kuin siemennesteessä on"
Täällä on nyt monta samaa mieltä olevaa. Minä en ole laittanut kuin kaksi kommenttia. Mutta mulle on ihan sama mitä uskotte. Minulla tämä taito on ja miehet siitä tuntuu tykkäävän. Ja tiedän myös että se ei ole pissaa. Tiedän mistä reijästä neste tulee ja kätilönä tunnen myös naisen anatomiaa aika hyvin.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:08"]
Naisen ejakulaatio on osalla naisista esiintyvä ilmiö, jossa naiselta purkautuu ulkoisista sukupuolielimistään nestettäorgasmin tai voimakkaan kiihottumisen aikana. Kyseisen nesteen on epäilty olevan naisen virtsaputkesta valuvaa virtsaa, mutta tämä on väärä käsitys, sillä kyseessä on Skenen rauhasten, miehen eturauhasen naisellisen vastineen, tuottama neste ja vastaava reaktio kuin miehen ejakulaatio eli siemensyöksy, vaikkei sillä, toisin kuin siemensyöksyllä, ole tekemistä lisääntymisen kanssa. wikipediasta tämä
[/quote]
Kukahan sen on sinne kirjoittanut? Ehkä nuo uudet tutkimustulokset päätyy sinnekin joskus.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:09"] Kyllä mä kuseni erotan ja tiedän tasantarkkaa että tuo ei ole kusta..opetelkaa temput ja tutustukaa omiin nesteisiinne :) [/quote] Ok, lehdessä julkaistu tutkimustulos oli siis väärä! Hienoa että laitat tieteelliset faktat uusiksi, olet kerta kaikkiaan jalo. http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015011219008763_lz.shtml [/quote] Sisälukutaito? "Tutkimuksessa saatiin selville nesteen olevan virtsan kaltaista" Missä tässä sanotaan että on virtsaa? "Lisäksi neste sisältää samankaltaisia entsyymejä kuin siemennesteessä on"
[/quote]
No luitko sen tutkimuksen? Etpä tietenkään...
"The present data based on ultrasonographic bladder monitoring and biochemical analyses indicate that squirting is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity, although a marginal contribution of prostatic secretions to the emitted fluid often exists.Salama S, Boitrelle F, Gauquelin A, Malagrida L, Thiounn N, and Desvaux P. Nature and origin of “squirting” in female sexuality. J Sex Med "
Minä joka kuseni erotan kommentin heitin en puuttunut tutkimuksen kommentointiin mitenkään...
Ihan sama mitä on, mutta pirun kiihottavaa saada kuuma tulva syliin kun nainen on päällä!! Frank Papan sanoin, kosketella toisianne.
Kusta, tai ei niin saa tulla vaikka suuhuni. M32
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:02"]
Se ei ole pissaa vaan Bartholinin rauhasesta erittyvää nestettä..tuoksu on imelä.
[/quote]
Juuri oli lehdessä tutkimustulos: neste on valtaosin juurikin virtsaa.
[/quote]
Selitäpä mulle sitten että miten on mahdollista moisen jälkeen mennä wc:hen ja pissata ihan pitkät pissat jos on ensin ruiskinut reilun lätäkön sänkyyn...? Nimittäin väittäisin että seksin harrastaminen niin täydellä virtsarakolla olisi silkka mahdottomuus. Sitäpaitsi jos täysinäinen virtsarakko lähtee tyhjenemään niin se kyllä tyhjenee loppuun asti jos ei virtsasuihkua aktiivisesti pysäytä. Itse en ainakaan koskaan ole joutunut pidättämään virtsaa vaan kyllä me ollaan jatkettu hommia saman tien.
Sitäpaitsi, alustaan kuivunut läntti EI haise virtsalle- ero on aivan selkeä.