Mitä mieltä squirttaavista naisista?
Itselleni näin kävi tänään ensimmäisen kerran... ihan oman miehen kanssa.
Kommentit (82)
Vaimo saa joskus, minusta se on mahtavaa. Pissajutuistakin on sen verran kokemusta, että en usko sen olevan sitä. Se on ihan erilaista nestettä ja se tulee eri mekanismilla. Virtsaamiseen on pakko rentouttaa lantionpohja, mutta tuo neste erittyy, kun lantionpohjalihakset supistuvat.
Miehet ainakin on tykännyt ihan hulluna. Minulla tämä jalo taito myöskin on :)
Opin sen kuukausi sitten, mies on ihan hulluna siihen :)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:58"]Mikä oli?
[/quote]
Ejakuloi
Se on pissaa, en pidä sänkyyn tarkoituksella kuseksivista ihmisistä.
Mun mies tykkää, innostuu siitä aivan älyttömästi... Taito muuten kehittyy mitä enemmän treenaa ;)
Ärsyttävää on se että sängyssä on kauhea lätäkkö...
Se ei ole pissaa vaan Bartholinin rauhasesta erittyvää nestettä..tuoksu on imelä.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:01"]
Mun mies tykkää, innostuu siitä aivan älyttömästi... Taito muuten kehittyy mitä enemmän treenaa ;)
Ärsyttävää on se että sängyssä on kauhea lätäkkö...
[/quote]
muovitettu frotee alle ja pyyhe sen päälle :)
Tuntuuko se silloin kun ejakuloi? Meillä on lakanassa aina kauhee lätäkkö nuolemisen jälkee ja mietin onko se vaan kuolasta vai ejakuloinnista. En kyllä ole ite tuntenut sitä silloin kun olen orgasmin saanut.
Juu kaukana pissasta tuo erite kyllä on.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:02"]
Se ei ole pissaa vaan Bartholinin rauhasesta erittyvää nestettä..tuoksu on imelä.
[/quote]
Juuri oli lehdessä tutkimustulos: neste on valtaosin juurikin virtsaa.
Kyllä sen tuntee ja mulla ainakin kuuluu kunnon suihkuääni :)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:02"]
[/quote]
Ranskalaiset tutki sitä ja julkaisi tulokset, olikohan joulukuussa. Kusta se pääosin on, sori.
Tuntee, mulla ei suihkua, enemmän vaan pulpahtaa, mutta kunnon holahdus tulee
Naisen ejakulaatio on osalla naisista esiintyvä ilmiö, jossa naiselta purkautuu ulkoisista sukupuolielimistään nestettäorgasmin tai voimakkaan kiihottumisen aikana. Kyseisen nesteen on epäilty olevan naisen virtsaputkesta valuvaa virtsaa, mutta tämä on väärä käsitys, sillä kyseessä on Skenen rauhasten, miehen eturauhasen naisellisen vastineen, tuottama neste ja vastaava reaktio kuin miehen ejakulaatio eli siemensyöksy, vaikkei sillä, toisin kuin siemensyöksyllä, ole tekemistä lisääntymisen kanssa. wikipediasta tämä
Kyllä mä kuseni erotan ja tiedän tasantarkkaa että tuo ei ole kusta..opetelkaa temput ja tutustukaa omiin nesteisiinne :)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:08"]
Naisen ejakulaatio on osalla naisista esiintyvä ilmiö, jossa naiselta purkautuu ulkoisista sukupuolielimistään nestettäorgasmin tai voimakkaan kiihottumisen aikana. Kyseisen nesteen on epäilty olevan naisen virtsaputkesta valuvaa virtsaa, mutta tämä on väärä käsitys, sillä kyseessä on Skenen rauhasten, miehen eturauhasen naisellisen vastineen, tuottama neste ja vastaava reaktio kuin miehen ejakulaatio eli siemensyöksy, vaikkei sillä, toisin kuin siemensyöksyllä, ole tekemistä lisääntymisen kanssa. wikipediasta tämä
[/quote]
No kusta sanoo uusin tutkimus. Ja uskon sitä enemmän kuin wikipediaa.
Saatteko orgasmin synnyttäessä te joilla tämä jalo taito on?