Laihduttaako hedelmät vai poistavatko ne vaan nestettä kehosta?
Olen nyt kahdessa viikossa pudottanut painoa 3 kiloa kun olen syönyt joka päivä hedelmiä. Muita muutoksia en ole elämäntavoissani muuttanut.
Kommentit (11)
Instagram antaa romantisoidun kuvan naisten lihavuuden ihanuudesta.
Kaikki se lihavuuteen liittyvä kärsimys ja tuska, joka siitä ajan myötä väistämättä seuraa, sivuutetaan täysin.
Ap ei ihme, että olet tuommoinen kuvottava ihrakasa, kun et viitsi ottaa asioista selvää : D
Lihava äm-mä vetää kaksin käsin hedelmäkarkkeja, mutta oikein hedelmien kohdalla lylleröpyllerö on epäilevä niiden terveysvaikutuksista...
Tuleehan niistä kuituja hyvin, ja jos olet lisännyt nyt sitten huomattavasti kuituja, niin varmaan se voi näkyä puntarilla? Aineenvaihdunta parantunut.
????
Ehkä jo korvaat niillä jonkun paljon kaloripitoisemman vaihtoehdon. Mutt itse hedelmien syönti ei laihduta...
Ap, hedelmät vaarantavat terveytesi. Siirry heti takaisin sipsipussi-suklaalevy-ruokavalioon : D
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ihme, että olet tuommoinen kuvottava ihrakasa, kun et viitsi ottaa asioista selvää : D
Lihava äm-mä vetää kaksin käsin hedelmäkarkkeja, mutta oikein hedelmien kohdalla lylleröpyllerö on epäilevä niiden terveysvaikutuksista...
Mene hoitoon läskivihastasi. Tuo ei ole ihan normaalia käytöstä.
Ei ole olemassa laihduttavia ruokia.
Ei ole myöskään olemassa lihottavia ruokia.
Kysyttävää?
Miksi ajattelet hedelmien laihduttavan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa laihduttavia ruokia.
Ei ole myöskään olemassa lihottavia ruokia.
Kysyttävää?
Kyllä jotkut ruuat voi parantaa aineenvaihduntaa ja sitä kautta voi myös jonkin verran laihtua tai poistua nesteitä kehosta.
Veikkaan että poistaa nesteitä.