Temptation Island sinkkunaiset, mitä mieltä?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1421123840088.html
Kuka teidän mielestä todellisuudessa kuumin? Jotenkin vaan säälittää noi nuoret naiset, ei kovin hyvää kuvaa anna mielenterveydestä ja arvoista. Sairas on kyllä yhteiskuntakin, kun tämmösille ohjelmille riittää kysyntää.
Kommentit (31)
Ja toisaalta huolestuttaa myös laihuuden ihannointi, onko tuollakaan ketään tavallisen/reilumman kokoista tyttöä? Ei. Eikö sekin kerro jo jotain.. Kyllä sellaisiakin on varmasti ohjelmaan hakenut, kas kun eivät päässeet.
No ei ollut kukaan noista kaunis :D ja muutenkin koko ohjelma; mitä helvettiä...
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:42"]Lähinnä olen kiinnostunut siitä, onko kauneusihanteet ihan oikeasti niin pinnallisia, että kaikilla on oltava irtoripset yms. Luonnollisina kaikki nuokin tytöt olisivat tavallisen kauniita.
[/quote]
No todennäköisesti ohjelmaan hakee pinnallisia ihmisiä joilla on pinnalliset kauneusihanteet
Mulla on varmaan erikoinen miesmaku, mutta kukaan noista miehistä ei sytyttänyt. Heikki ehkä lähinnä omaa "ihannettani"
Naisista Satu oli tosi söpö, näyttäisi varmaan paremmalta ilman meikkiä ja noita omituisia kulmakarvoja. :)
Mutta siis kyllä mun mielestä noi kaikki tytöt on ihan tavallisen sieviä nuoria naisia. Ohjelma on todella "mitä helvettiä".
Tuloksen mukaan kaunein on kuitenkin 17% äänistä saanut Janita. Onkin hyvin kaunis, mutta miksi niin paljon meikkiä?
Kohtuu kamalan näköisiä mimmejä ja ennen kaikkea, näyttivät hiton vanhoilta. Paras ja nuorimman näkäinen oli vanhin, se brune 29 v.
Eikö parempia olisi ollut tarjolla?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:54"]
Tuloksen mukaan kaunein on kuitenkin 17% äänistä saanut Janita. Onkin hyvin kaunis, mutta miksi niin paljon meikkiä?
[/quote]
Eikä, minusta tuo Janita oli naisista epämiellyttävimmän näköinen! :D Liian feikki tekorusketuksineen, räpsyttimineen ja pakkelikerroksineen. Hiuksetkaan ei ole varmaan aidot. Eihän tuosta osaa sanoa onko kaunis vai ei, kun koko ihminen on vuorattu pakkelilla ja muulla.
Suttuista ja tatuoitua WT-porukkaa, sekä miehet että naiset. Nyt jos missään on tämä WT-leima paikallaan.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:50"]
Mulla on varmaan erikoinen miesmaku, mutta kukaan noista miehistä ei sytyttänyt. Heikki ehkä lähinnä omaa "ihannettani"
Naisista Satu oli tosi söpö, näyttäisi varmaan paremmalta ilman meikkiä ja noita omituisia kulmakarvoja. :)
[/quote]
Oletko piilolesbo? On nimittäin lesbojen makuun tuollaiset naiset, ei juurikaan miesten.
Tuo Janitahan oli BB:ssä mukana jokunen vuosi sitten. Aika rasittava tapaus. Taisi suudella jonkun miehenkin kanssa, vaikka seurusteli.
On tolla yhdellä kunnolla mahaa jos katsoo sitä ryhmä kuvaa
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:50"]
[/quote]
Oletko piilolesbo? On nimittäin lesbojen makuun tuollaiset naiset, ei juurikaan miesten.
[/quote]
Miten tuo nyt liittyy mihinkään? :D mutta jos välttämättä haluat tietää niin olen miehen kanssa parisuhteessa elävä bi-seksuaali nainen.
Ei kyllä sytyttäny oikee ykskään, ei mies eikä nainen. (tosin kropat oli monella jees,mutta kasvoista ei niinkää..) Miehistä Heikki nyt oli sellane lähinnä mun makuun oleva. :)
Onko kenelläkään tiedossa näiden Instagram tilejä niin näkisi ehkä tarkemmin kuin lasien takaa?
Mitä te naiset tuossa Heikissä näette? Näyttää boheemilta pössyttelijä bubiruusulta.
Jessika toteuttaa hienostotuksutyyliä.. Ja huonosti ! Ilmiselvä tekoblondi = korkeintaan epäluonnollisen "kaunis"
Miksi noissa kyselyissä ei ikinä ole sitä todenmukaisinta kaikki kaameita otuksia -vaihtoehtoa ??
En huolisi ketään heistä -vaihtoehto !!!
Lähinnä olen kiinnostunut siitä, onko kauneusihanteet ihan oikeasti niin pinnallisia, että kaikilla on oltava irtoripset yms. Luonnollisina kaikki nuokin tytöt olisivat tavallisen kauniita.