Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on kohta taas viikonloppu edessä, mitä meinasit tehdä?

Vierailija
04.11.2021 |

Itse ajattelin juoda kaljaa ja katsella telkkarista elokuvia ja hömppäviihdettä. Huomenna näyttäisi tulevan subilta Zodiac, jossa esiintyy kerrassaan ihana Gyllenhaalin Jake. Ehkä ulkoilen jonkin verran myös viikonloppuna.

Terveisin Naispelko28

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilän vienti haudalle

Vierailija
22/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivota. Aloitan joulusiivousta nurkka kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on poissa päivät, joten siivoan, luen hyvää kirjaa, käyn salilla/ulkoilen ja tehdään hyvää ruokaa illalla. Siinä se viikonloppu meneekin.

Vierailija
24/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaan housuun.

Vierailija
25/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suunnitelissa aloittaa tontun talon valmistaminen puisesta nukkekodista. 

Tosin, kun lueskelin vanhoja jouluaskerteluideoita, niin vikat neljä vuotta tuo on ollut suunnitelmissa. 

Lisäksi aion tavata lapseni ja puolisonsa, ehkä myös isäni, jos hän töiltään ehtii käymään 

Vierailija
26/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä, nyt on mun lauantai.

Vierailija
27/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattoja ikkunaostamaan. Nukun. Kokkaan. Haaveilen.

Vierailija
28/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan. Runoja, novelleja, romaania. Katsotaan saisinko jotakin jo julkaisukuntoon tämän vuoden puolella. Aika hyvältä näyttää, oikeastaan, saattaisi olla jo materiaalit kasassa.. Joogaan ja meditoin, askartelen ja neulon, kuuntelen musiikkia ja lauantaisin ja sunnuntaisin mulla tapana aloittaa päiväni leffan parissa, heti aamiaisen jälkeen. Outoako? Niin, useimmathan katselevat leffoja illalla ja yöllä, mutta minä tykkään aloittaa aamuni leffan parissa. Näin olen tehnyt joka vapaapäivänäni ainakin 1990-luvulta alkaen..... =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä