Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettakaa minut puhumaan naisille

Vierailija
16.01.2015 |

En siis ensinkään osaa keskustella naisten kanssa. Osaan kyllä sanoa naiselle "moi", mutta siihen se sitten jääkin.

Yhtenä ongelmana pidän myös sitä, että olen todella ujo uusien ihmisten kanssa. En myöskään käytä alkoholia jonka avulla tuosta ujoudesta pääsisin eroon edes hetkeksi. Baareissahan suurin osa aloitteista tehdään, mutta kun minä en siellä käy niin jään ihan täysin ulkopuolelle näistä pariutumishommista. En näe muuten naisia kuin kaupoissa ja kadulla, mutta eihän siellä voi kenellekään mennä juttelemaan.

Tällä hetkellä vaan tuntuu siltä, että en ikinä löydä/saa elämääni naista kun olen näissä asioissa ihan onneton. Siksi siis kysynkin apua.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:25"]Enkä usko, että uskaltaisin mennä tytölle puhumaan mitään

-AP

[/quote]

Mihin asiaan sitten haluat neuvoa?

[/quote]

No siihen, että mistä kannattaisi alkuun jutella. En uskalla lähestyä naisia, koska minulla ei ole mitään mistä puhua. Sillä pelkällä moilla kuin ei varmaan kovin pitkälle pötki.

-AP

Vierailija
62/77 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkutosen neuvo vapaaehtoistyöstä oli hyvä, koska se tarjoaa kontekstin. Itse olen aina ollut vähän huono keksimään puhuttavaa varsinkin jos toinen osapuoli on hiljainen (toisaalta kuitenkin olen hyvinkin puhelias ja mulla on hyvät jutut, siitä miten kuvailet itseäsi tulee mieleen että sussa on varmaan samoja piirteitä) ja olen huomannut, että tutustun ihmisiin luonnollisesti, kun teen niiden kanssa töitä.

39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:42"]

Kysyt jotain ja olet OIKEASTI (tai teeskenetelet sujuvasti) kiinnostunut mitä tyttö vastaa. Minulta on jalat alta vieneet ne miehet, jotka vaikuttaa olevansa kiinnostuneita minusta ja siitä mitä sanon. Ole kunnioittava, joskus on puolen tunnin puhumisen jälkeen mies hermostunut minuun: "Mitä mun pitää oikeen sanoa, että oot nätti vai?? No, oot joo!" Älä anna kuvaa, että haluat enemmän, kyllä tyttö sen tietää sanomattakin. Tsemppiä, pakkeja tulee, mutta ne ei ole sulle oikeita.

[/quote]

Korjaan hieman, älä sano ääneen mitään tökeröä, kyllä se sun kiinnostus pitäisi käydä ilmi, siitä, että kuuntelet ja katsot silmiin. En usko, että kaverizonelle voi päätyä tahtomattaan? Tai sitten nainen haluaa vain kaveria. Itse kärsin siitä, että haluaisin mieskaverin, mutta kaikki, jotka ovat kiinostuneita puhumaan, haluaisivat muutakin. Toki ihmisiä on erilaisia.

[/quote]

Mitäs sitten jos ei keksi enää mitään järkevää kysyttävää ja homma lässähtää viidessätoista minuutissa?

Friendzonelle joutuu jos on ihan mukava mies, mutta ei ulkoisesti kiinnosta naisia. Ei siinä miehen tahdosta ole kysymys.

-AP

[/quote]

No, jos joku on ollut olevinaan oikeasti kiinnostunut, niin kyllä minä olen hoitanut puhumisen. Mitä jos miettisit valmiiksi kaikkea mitä voi kysyä? Sisarukset, lemmikit, mitä susta tulee isona, autot, matkat, opiskelut, onhan sitä vaikka mitä. Moni asia voi olla turn off, esim sanot: "nätti paita, ostelet varmaan paljon vaatteita?" Älä oleta mitään, älä paljasta kantavasti vanhoja luurankoja tai traumoja mukana epäilemällä yhtään mitään "negatiivista" tms. " Oot kaunis, sulla on varmaan paljon ottajia?" on nou-nou. Nainen haluaa olla miehen silmissä ihana ja täydellinen edes sen alkuhuuman, eikä lankea epävarmaan mieheen, koska ei halua olla joku varapalkinto. :)

Vierailija
64/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:33"]Eli minä saan samanlaisen säälittävän epävarman naisen kuin itsekin olen? Voi vittu nyt en ainakaan enää ala yrittää mitään. Eihän siitä tule yhtään mitään jos on kaksi samanlaista hiljaista nynnyä joista kumpikaan ei uskalla johtaa keskustelua.[/quote]

Kyllä te sen uskalluksen löydätte ja saatte valtasuhteenne ratkottua, kun yhteistä historiaa kertyy. Niin kuin kaikki muutkin kaltaisesi. Mutta jos alat tavoitella räväkämpää naista, sitten sinun on parempi keksiä joku tapa muuttaa persoonaallisuuttasi pysyvästi, koska sellaiset naiset eivät katso nyhveröitä. Se on helvetin rankkaa ja vaikeaa. On kyseenalaista, ovatko sellaiset ihmiset edes sen onnellisempia.

Vierailija
65/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:33"]Eli minä saan samanlaisen säälittävän epävarman naisen kuin itsekin olen? Voi vittu nyt en ainakaan enää ala yrittää mitään. Eihän siitä tule yhtään mitään jos on kaksi samanlaista hiljaista nynnyä joista kumpikaan ei uskalla johtaa keskustelua.[/quote]

Kyllä te sen uskalluksen löydätte ja saatte valtasuhteenne ratkottua, kun yhteistä historiaa kertyy. Niin kuin kaikki muutkin kaltaisesi. Mutta jos alat tavoitella räväkämpää naista, sitten sinun on parempi keksiä joku tapa muuttaa persoonaallisuuttasi pysyvästi, koska sellaiset naiset eivät katso nyhveröitä. Se on helvetin rankkaa ja vaikeaa. On kyseenalaista, ovatko sellaiset ihmiset edes sen onnellisempia.

[/quote]

En minä ole mikään ikinössö, vaan olen alkuun vähän ujo ja hankala, mutta muutun sitten paremmin tutustuessa huomattavasti puheliaammaksi, joka taas saattaa olla kuvailemallesi naiselle jopa ahdistavaa. Mistä taas sitten tietää onko se nainen vain alkuun ujo vai aina ujo. Luultavasti joudun käymään puolet Suomen naisista läpi ennen kuin löydän kaltaiseni.

-AP

Vierailija
66/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillahan on mukavaa se, että he saavat olla oma itsensä, mies ei. Tai mies ei ainakaan uskalla. Naiselle mies on jonkinlainen turvasaareke ja tapa kokea jännittäviä asioita, joita ei itse uskalla tehdä...ja valitettavasti toisinaan tapa saada lapsia myös, jonka jälkeen rakkaus kohdistuukin vain niihin kersoihin. 

Mutta ainakin itsellä iän karttuessa jonkinlainen ehdottomuus kasvaa samalla riman alentuessa jostakin muusta suunnasta. Eli vaikka paha olo sisällä kasvaa, samalla ei kuitenkaan jaksa esittää sitäkään vähää, vaan vastuu rupeaa siirtymään yhä enemmän kuulijalle siten, että itse alkaa kommunikoimaan enemmän sillä itselle sopivalla tavalla. Toisaalta jos sitten joskus löytyy sellainen ihminen, jonka kanssa heti synkkaa, kun on itse 'oudoimmillaan' ja haavoittuvaisimmillaan ja aloittaa keskustelun sellaisella tavalla ja aiheesta, joka on tavallisen parikymppisen pintaliitäjän mielestä ihan typerä, niin sitten siitä onkin hyvä jatkaa. Eri asia on se, tuleeko sellaista tilannetta ikinä. 

Joskus sitä toivoisikin olevansa nainen, koska silloin oma hyvyys (siinä määrin kuin sitä on) ja mukavat puolet eivät menisi hukkaan kuten miehenä, vaan voisi tehdä toisen ihmisen onnelliseksi ja asiat rullaisivat omalla painollaan. Tietysti pitäisi sitten olla sellainen nainen, jolla on myös kyky kiinnostua miehestä, mikä ei ilmeisesti ole mikään itsestäänselvyys tavalliselle naiselle. Naisilla on niin paljon suurempi skaala itseilmaisuun ja olemukseen miesten suvaitsevaisuudesta johtuen, että nainen voi vaikka imeä peukaloa ensitreffeillä, kun ressukasta tuntuu kivalta imeä peukkua juuri silloin ja mies vain kehuu sitä, miten viehättävä nainen on niin tehdessään. Pieni kärjistys, mutta mielestäni hauska tapa havainnollistaa asiaa.

-Mies 29v-

Vierailija
67/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:00"]En minä ole mikään ikinössö, vaan olen alkuun vähän ujo ja hankala, mutta muutun sitten paremmin tutustuessa huomattavasti puheliaammaksi, joka taas saattaa olla kuvailemallesi naiselle jopa ahdistavaa. Mistä taas sitten tietää onko se nainen vain alkuun ujo vai aina ujo. Luultavasti joudun käymään puolet Suomen naisista läpi ennen kuin löydän kaltaiseni.[/quote]

Tuollaisia useimmat ujot ihmiset ovat. Miehet ja naiset. Naisen ujous selviää tutustumalla. Alkuun ujo nainen lämpiää vähitellen muutamien treffien jälkeen. Ei tuollainen ujous ole harvinaista. Luultavasti löydät elämänkumppanin paljon vähemmillä yrityksillä kuin vilkkammat ikätoverisi.

Vierailija
68/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:34"]

Köyhien ei ainakaan kannata edes vilkaista naisiin päin.

[/quote]

Näin on! Näkeehän sen jo tällä palstallakin kuinka miehiltä vaaditaan korkeaa palkkaa ja koulutusta. Auta armias jos mies sattuukin olemaan työtön!

[/quote]

En ole mitään näistä joten ilmeisesti on paras kun unohdan koko homman?

-AP

Vierailija
69/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:21"]

Ps. Jos nainen sanoo heti alkuun että ei ole kiinnostunut sinusta kuin kaverina niin silloinhan voit unohtaa koko homman ja siirtyä seuraavaan, eikä tarvitse roikkua siellä "kaveri asteella" monta vuotta haaveillen jostain muusta..

[/quote]

Tämä varmaan on myös yksi ongelmistani, koska en ihastu/kiinnostu kovin helposti joten en koe omakseni mitään liukuhihnamaista sarjaiskemistä. Jään siis haaveilemaan. Minusta on myös loukkaus sitä naista kohtaan, että menisin heti yrittämään jotain toista.

-AP

Vierailija
70/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Av Mamma" time="17.01.2015 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:07"] [quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:45"]Niin, ajattele jokaisesta tapaamastasi naisesta, että se on sun serkku tai vanha kaveri. Älä mieti seksuaalisesti, vain kaverina tms. Sitte olet rennompi. [/quote] Kun keskustelee vain kaverina, on suuri riski päätyä "vain kaveri"-lokeroon. Oikeasti naiset lämpenevät siitä, että havaitsevat sinun kiinnostuvan heistä Naisena. [/quote] Legendaarinen friendzone. jonne ne kiltit, rauhalliset ja vähän pulleat pojat usein päätyvät. Sitten vähän vanhempina pääsevät sieltä pois kun naiset tulevat järkiinsä ja tajuavat, että eivät tahdokaan olla pelkkiä pilluja miehelle. Miksi näillä naisilla kestää jopa kymmeniä vuosia tulla järkiinsä? -AP [/quote] Ei naisilla kestä kymmeniä vuosia tulla järkiinsä! mutta ongelma piilee siinnä jos mies alusta alkaen käyttäytyy naista kohtaa kuin haluaisi olla naiselle "vain kaveri" eikä tee selväksi että olisi kiinnostunut naisesta enemmän kuin ystävänä niin eihän se nainenkaan mikään selvännäkijä ole vaan siirtää miehen "kaveri lokeroon"

[/quote]

Eilisillan pusuttelijamamma täällä taas moi! Nelikymppisen elämänkokemuksella voin sanoa, että yleensä naiset varmaankin kaipaavat juuri sitä, että mies näkee heissä - siis juuri minussa - jotakin erityistä. (Vaikka oikeastihan hän ei voi nähdä ennen tuntemista yhtikäs mitään muuta kuin ulkoisen olemuksen, mutta anyway...) Siksi on äärimmäisen junttia hakea esim. tanssimaan samasta pöydästä vuorotellen monta naista, kun ensimmäinen ei suostunut. Tuntisipa sitä sitten naisena itsensä erityiseksi, jos neljä edellistä pöytäkaveria olisi kieltäytynyt kunniasta ja vasta sitten minuta kysyttäisiin että "lähdetkö tanssimaan". (Nykyään varmaan baarissa ei edes haeta tanssimaan - ? - mutta ymmärrät varmaan idean.

[/quote]

Sinä se et pysty olemaan minusta erossa ;)

En minäkään pidä ajatuksesta, että yrittäisin sarjatulella iskeä naisia kun en edes kiinnostu toisesta kovin helposti. Minusta on aika loukkaavaa edes baarissa yrittää montaa naista, koska se nainen saattaa kuitenkin nähdä kun menen toiselle naiselle lässyttämään.

-AP

Vierailija
71/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt jotain ja olet OIKEASTI (tai teeskenetelet sujuvasti) kiinnostunut mitä tyttö vastaa. Minulta on jalat alta vieneet ne miehet, jotka vaikuttaa olevansa kiinnostuneita minusta ja siitä mitä sanon. Ole kunnioittava, joskus on puolen tunnin puhumisen jälkeen mies hermostunut minuun: "Mitä mun pitää oikeen sanoa, että oot nätti vai?? No, oot joo!" Älä anna kuvaa, että haluat enemmän, kyllä tyttö sen tietää sanomattakin. Tsemppiä, pakkeja tulee, mutta ne ei ole sulle oikeita.

Vierailija
72/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Korjaan hieman, älä sano ääneen mitään tökeröä, kyllä se sun kiinnostus pitäisi käydä ilmi, siitä, että kuuntelet ja katsot silmiin. En usko, että kaverizonelle voi päätyä tahtomattaan? Tai sitten nainen haluaa vain kaveria. Itse kärsin siitä, että haluaisin mieskaverin, mutta kaikki, jotka ovat kiinostuneita puhumaan, haluaisivat muutakin. Toki ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
73/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:46"]

[/quote]

[/quote]

Mitäs sitten jos ei keksi enää mitään järkevää kysyttävää ja homma lässähtää viidessätoista minuutissa?

Friendzonelle joutuu jos on ihan mukava mies, mutta ei ulkoisesti kiinnosta naisia. Ei siinä miehen tahdosta ole kysymys.

-AP

Vierailija
74/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:27"]

[quote author="Av Mamma" time="17.01.2015 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:07"] [quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:45"]Niin, ajattele jokaisesta tapaamastasi naisesta, että se on sun serkku tai vanha kaveri. Älä mieti seksuaalisesti, vain kaverina tms. Sitte olet rennompi. [/quote] Kun keskustelee vain kaverina, on suuri riski päätyä "vain kaveri"-lokeroon. Oikeasti naiset lämpenevät siitä, että havaitsevat sinun kiinnostuvan heistä Naisena. [/quote] Legendaarinen friendzone. jonne ne kiltit, rauhalliset ja vähän pulleat pojat usein päätyvät. Sitten vähän vanhempina pääsevät sieltä pois kun naiset tulevat järkiinsä ja tajuavat, että eivät tahdokaan olla pelkkiä pilluja miehelle. Miksi näillä naisilla kestää jopa kymmeniä vuosia tulla järkiinsä? -AP [/quote] Ei naisilla kestä kymmeniä vuosia tulla järkiinsä! mutta ongelma piilee siinnä jos mies alusta alkaen käyttäytyy naista kohtaa kuin haluaisi olla naiselle "vain kaveri" eikä tee selväksi että olisi kiinnostunut naisesta enemmän kuin ystävänä niin eihän se nainenkaan mikään selvännäkijä ole vaan siirtää miehen "kaveri lokeroon"

[/quote]

Eilisillan pusuttelijamamma täällä taas moi! Nelikymppisen elämänkokemuksella voin sanoa, että yleensä naiset varmaankin kaipaavat juuri sitä, että mies näkee heissä - siis juuri minussa - jotakin erityistä. (Vaikka oikeastihan hän ei voi nähdä ennen tuntemista yhtikäs mitään muuta kuin ulkoisen olemuksen, mutta anyway...) Siksi on äärimmäisen junttia hakea esim. tanssimaan samasta pöydästä vuorotellen monta naista, kun ensimmäinen ei suostunut. Tuntisipa sitä sitten naisena itsensä erityiseksi, jos neljä edellistä pöytäkaveria olisi kieltäytynyt kunniasta ja vasta sitten minuta kysyttäisiin että "lähdetkö tanssimaan". (Nykyään varmaan baarissa ei edes haeta tanssimaan - ? - mutta ymmärrät varmaan idean.

[/quote]

Sinä se et pysty olemaan minusta erossa ;)

En minäkään pidä ajatuksesta, että yrittäisin sarjatulella iskeä naisia kun en edes kiinnostu toisesta kovin helposti. Minusta on aika loukkaavaa edes baarissa yrittää montaa naista, koska se nainen saattaa kuitenkin nähdä kun menen toiselle naiselle lässyttämään.

-AP

[/quote]

En pystykään, kun niin toivoisin, että saisit "pään auki" naisten kanssa! Minulla ei ole lapsia ja tykkään nuorista ihmisistä ja tiedän, että heidän elämänsä ei monestaaan syystä ole helppoa nykyään. Jos voin millään auttaa ketään nuorta pääsemään elämässään eteenpäin niin teen sen mieluusti!

Vierailija
75/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:29"]Miten muuten selität ne naiset jotka netissä etsivät sitä luotettavaa ja mukavaa miestä ja samaan tekstiin vielä lisäävät miten pelimiehet ja pillun perässä juoksijat on jo koettu? Eikö siinä juuri ole kysymys siitä, että on tultu vanhempana järkiinsä?[/quote]

Ei sitä voi sen kummemmin selittää. Joillakin naisilla, ihan samoin kuin miehillä, seksuaalisuus kehittyy rippuvuuden omaiseksi häiriöksi, joka pakottaa yksilön ottamaan älyttömiä riskejä tyydytyksen saadakseen. Jotkut oppivat pois siitä iän ja huonojen kokemusten karttuessa, jotkut eivät. Missään tapauksessa ei kannata luottaa naisen sanaan siitä, mitä hän haluaa. Eivät he tiedä sitä itsekään. Tekoja on paljon vaikeampi feikata.

Mutta älä sinä piittaa siitä. Sinulla ei selvästikään ole "sitä jotain", jolla tuollaisia suoraa toimintaa odottavia naisia vietellään. Sinun mahdollisuutesi on samanluonteisissa naisissa kuin sinäkin olet. Hiljaisissa, aroissa ja turvallisuushakuisissa. Suurin osa niistä naisista herää haluamaan parisuhdetta vasta vähän vanhempana, 25-30 vuotiaana. Silloin sinun kaltaisesi miehet pariutuvat nopeaan tahtiin, jos ovat pitäneet elämän muuten hanskassa. Hoida siis opiskelusi kuntoon ja itsesi työuran alkuun. Noita naisia pitää lähestyä juuri kaveruuden kautta. He pelkäävät pelimiesmeininkiä. Usein he pelkäävät myös omaa seksuaalisuuttaan ja ovat hieman kontrollifriikkejä, mutta turvalisuushakuisina erittäin hyvää vaimoainesta muuten. Kaikkea ei voi saada. Ja jos päädyt jonkun naisen kaveriksi, hänellä on usein naiskavereita, jotka haluavat muutakin. Yhteinen kaveri tekee sinut paljon turvallisemmaksi.

Ja mitä tulee mahdollisuuksiin, vaikka et vielä usko sitä, sinulla on rauhallisena miehenä määräetu. Naiset ovat keskimäärin turvallisuushakuisempia ja noita sopivan nössöä miestä haluavia naisia on lopulta selvästi enemmän kuin nössöjä mutta kunnollisia ja fiksuja miehiä. Ne naiset, jotka heräävät vasta päälle kolmikymppisenä ovat missanneet tuon junan ja joutuvat tyytymään joko perässä vedettäviin umpinyhveröihin tai sitten sinkkuelämän ihanuuksiin. Älä myy itseäsi liian halvalla.

Vierailija
76/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:29"]Miten muuten selität ne naiset jotka netissä etsivät sitä luotettavaa ja mukavaa miestä ja samaan tekstiin vielä lisäävät miten pelimiehet ja pillun perässä juoksijat on jo koettu? Eikö siinä juuri ole kysymys siitä, että on tultu vanhempana järkiinsä?[/quote]

Ei sitä voi sen kummemmin selittää. Joillakin naisilla, ihan samoin kuin miehillä, seksuaalisuus kehittyy rippuvuuden omaiseksi häiriöksi, joka pakottaa yksilön ottamaan älyttömiä riskejä tyydytyksen saadakseen. Jotkut oppivat pois siitä iän ja huonojen kokemusten karttuessa, jotkut eivät. Missään tapauksessa ei kannata luottaa naisen sanaan siitä, mitä hän haluaa. Eivät he tiedä sitä itsekään. Tekoja on paljon vaikeampi feikata.

Mutta älä sinä piittaa siitä. Sinulla ei selvästikään ole "sitä jotain", jolla tuollaisia suoraa toimintaa odottavia naisia vietellään. Sinun mahdollisuutesi on samanluonteisissa naisissa kuin sinäkin olet. Hiljaisissa, aroissa ja turvallisuushakuisissa. Suurin osa niistä naisista herää haluamaan parisuhdetta vasta vähän vanhempana, 25-30 vuotiaana. Silloin sinun kaltaisesi miehet pariutuvat nopeaan tahtiin, jos ovat pitäneet elämän muuten hanskassa. Hoida siis opiskelusi kuntoon ja itsesi työuran alkuun. Noita naisia pitää lähestyä juuri kaveruuden kautta. He pelkäävät pelimiesmeininkiä. Usein he pelkäävät myös omaa seksuaalisuuttaan ja ovat hieman kontrollifriikkejä, mutta turvalisuushakuisina erittäin hyvää vaimoainesta muuten. Kaikkea ei voi saada. Ja jos päädyt jonkun naisen kaveriksi, hänellä on usein naiskavereita, jotka haluavat muutakin. Yhteinen kaveri tekee sinut paljon turvallisemmaksi.

Ja mitä tulee mahdollisuuksiin, vaikka et vielä usko sitä, sinulla on rauhallisena miehenä määräetu. Naiset ovat keskimäärin turvallisuushakuisempia ja noita sopivan nössöä miestä haluavia naisia on lopulta selvästi enemmän kuin nössöjä mutta kunnollisia ja fiksuja miehiä. Ne naiset, jotka heräävät vasta päälle kolmikymppisenä ovat missanneet tuon junan ja joutuvat tyytymään joko perässä vedettäviin umpinyhveröihin tai sitten sinkkuelämän ihanuuksiin. Älä myy itseäsi liian halvalla.

[/quote]

Eli minä saan samanlaisen säälittävän epävarman naisen kuin itsekin olen? Voi vittu nyt en ainakaan enää ala yrittää mitään. Eihän siitä tule yhtään mitään jos on kaksi samanlaista hiljaista nynnyä joista kumpikaan ei uskalla johtaa keskustelua.

-AP

Vierailija
77/77 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisesi naiset eivät ehkä halua parisuhdetta, koska se sitoo. Aika moni nuori nainen haluaa esim. matkustella ja etsiä omaa paikkaansa. Poikaystävä on hidaste.