meni välit yhteen mieheen joku aika sitten
Syystä että hänellä oli ja on rankka elämäntilanne (ei liity eroon.) Ja tiedän, "tekosyitä tekosyitä!1!" Voitte ajatella niin. Minä en.
Me tapailimme "siinä mielessä" ja hän teki selväksi, että etsii vakavaa suhdetta.
Siis sanoi ihan suoraan, en siis tehnyt omia johtopäätöksiä.
Olemmeko suudelleet? Kyllä. Monta kertaa.
Olemmeko halineet ja söpöilleet? Kyllä. Monta kertaa. Entä olemmeko panneet? Kyllä.
Hän sitten halusi omaa tilaa jotta voi käsitellä kriisinsä rauhassa ja minä loukkaannuin, koska olin siinä luulossa että olemme pian onnellisesti yhdessä, kun kaikki toimi niin loistavasti. Sovimme, että hän ottaa yhteyttä sitten joskus, jos siltä tuntuu ja kun kriisi on käsitelty. Mutta minä en voi elää normaalisti, kun muistelen haikeana häntä joka päivä. Numero olisi tallessa sähköpostissa, puhelimesta sen poistin ja samoin kaikki viestit. Tekisi niin mieli kysellä kuulumisia, mutta se olisi varmaan liian epätoivoisen oloista. Kun nimenomaan sovittiin, että hän sitten tekstaa jos siltä tuntuu...
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:34"]Valitettavasti tilanteeseen ei voi muuta sanoa kuin: He's just not that into you. Kun naiset tajuais sen useammin, ois kaikkien elämä helpompaa. Miehet on niin yksinkertaisia, että ne kyllä ottaa mitä haluaa. Ja jos ei halua niin sit ne ei ota. Oli elämäntilanne mikä oli.
[/quote]
Kummasti oli aina livenä into me.
Tää on jo niin kulunut story...mieheltä kuoli joku läheinen jne...parempi/sopivampi mies is out there. Lopeta haikailu, häntä pystyyn ja kohti uusia seikkailuja.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:42"]Tää on jo niin kulunut story...mieheltä kuoli joku läheinen jne...parempi/sopivampi mies is out there. Lopeta haikailu, häntä pystyyn ja kohti uusia seikkailuja.
[/quote]
Niin miksiköhän hän oli niin lämmin ja lempeä jos ei ollut into me?
Joku isompi kriisi, esmes läheinen kuollut, niin ymmärrettävää, että haluaa selvittää päänsä ennen kun alkaa rakentelee uusia kuvioita. Toi kuukausi vielä mitään. Jos nyt ap hirveesti huolit, niin laita viesti et näät missä mennää.
Nyt oli ihan mun elämästä tää juttu, toivottavasti ei haikailla saman perään. ;) Mä kyllä itken ihan sitä että tää juttu loppu vaikka hulluna odotankin yhteydenottoa.
Mulle kävi noin, mies halusi tilaa 2kk tapailun jälkeen, annoin sitä enkä ahdistellut. Muutamia viestejä ja puheluita kuukausien mittaan, mies sanoi että tahtoo olla rehellinen ja tarvii aikaa, kertoo kyllä jos haluaa kokonaan lopettaa yhteydenpidon eikä mun viestit haittaa. Kerran sit viestiä laitettuani sanoi tavanneensa kivan naisen ja siihen loppui se.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:42"]Tää on jo niin kulunut story...mieheltä kuoli joku läheinen jne...parempi/sopivampi mies is out there. Lopeta haikailu, häntä pystyyn ja kohti uusia seikkailuja.
[/quote]
Niin miksiköhän hän oli niin lämmin ja lempeä jos ei ollut into me?
[/quote]
Miksi hän jo ihan alussa sanoi, ettei tässä ole mitään kiirettä ja edetään ihan rauhassa vaan? Heti ensimmäisten hehkutusten aikaan.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:51"]Nyt oli ihan mun elämästä tää juttu, toivottavasti ei haikailla saman perään. ;) Mä kyllä itken ihan sitä että tää juttu loppu vaikka hulluna odotankin yhteydenottoa.
[/quote]
Missä päin hän asuu?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:49"]Joku isompi kriisi, esmes läheinen kuollut, niin ymmärrettävää, että haluaa selvittää päänsä ennen kun alkaa rakentelee uusia kuvioita. Toi kuukausi vielä mitään. Jos nyt ap hirveesti huolit, niin laita viesti et näät missä mennää.
[/quote]
Niinpä... ja juuri siksi ymmärränkin tilanteen. Eri asia jos olisimme tunteneet toisemme pitkään ja hän hylkäisi minut kriisin takia. Uusi ihmissuhde vaatii todella paljon aikaa ja energiaa, koska kaikki on tuntematonta ja uutta. Vanha suhde kestänee paremmin tällaiset. Mitä voisin tekstata hänelle kuulostamatta nololta ja epätoivoiselta?
Kuulostaa exältäni. Muutama kk tunnettiin ja seurusteltiin kunnes elämä ja kaikki ahdisti jne jne. Hän ei kyennyt sosiaaliseen kanssakäymiseen kuulemma kenenkään kanssa ja elämä pelotti. Olin aivan rikki. Emme ole kuukauteen oltu tekemisissä. Ennen lopullista eroa hän teki parin viikon katoamistempun. Näimme kuitenkin tuon jälkeen ja vietimme pari päivää yhdessä. Kertoi tykkäävänsä kovasti ja kaikki oli kuten ennenkin. Annoin tyhmänä uuden mahdollisuuden, ei olisi kannattanut. Tekoisyitä nuo "elämä on rankkaa" tarinat...
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:59"]Kuulostaa exältäni. Muutama kk tunnettiin ja seurusteltiin kunnes elämä ja kaikki ahdisti jne jne. Hän ei kyennyt sosiaaliseen kanssakäymiseen kuulemma kenenkään kanssa ja elämä pelotti. Olin aivan rikki. Emme ole kuukauteen oltu tekemisissä. Ennen lopullista eroa hän teki parin viikon katoamistempun. Näimme kuitenkin tuon jälkeen ja vietimme pari päivää yhdessä. Kertoi tykkäävänsä kovasti ja kaikki oli kuten ennenkin. Annoin tyhmänä uuden mahdollisuuden, ei olisi kannattanut. Tekoisyitä nuo "elämä on rankkaa" tarinat...
[/quote]
Ei ole mistään "elämä on rankkaa"-jutusta kyse.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:21"]Olisihan se nyt aivan kamalaa saada rakkautta ja iloa keskelle rankkaa elämäntilannetta. [/quote] Niinno... itsehän hän minut "ajoi" pois.
[/quote]
Sinulta taisi mennä pointti hieman ohi.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:52"]
Miksi hän jo ihan alussa sanoi, ettei tässä ole mitään kiirettä ja edetään ihan rauhassa vaan? Heti ensimmäisten hehkutusten aikaan.
[/quote]
Koska hän ei edes silloin alussa halunnut sitoutua.
Normaalit ihmiset tukeutuvat lähäisiksi kokemiinsa ihmisiin kriisin aikana. Kuvailemasi reaktio kriisiin ei ole normaalia käytöstä. Hän ei tule koskaan ottamaan vastuuta suhteestanne, eikä sinusta. Älä kuoliaaksiymmärrä mokomaa, sillä ansaitset parempaa. Niin kuin sinulle on jo täällä kerrottu, mies on jo jättänyt sinut. Pitää vain varalla ovea raollaan, jos vaikka joskus tekisi mieli taas hetkeksi lämpöösi. Sinun sinisilmäisyytesi mahdollistaa tuon hyväksikäytön.
Ainoa viesti, jota voin suositella sinun lähettävän hänelle on: "Olen tullut siihen tulokseen, että jatkan elämääni nyt haaveilematta enempää, että suhteellamme olisi tulevaisuutta. Ikävää sillä minä todella pidin sinusta. Kaikkea hyvää."
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:49"]Joku isompi kriisi, esmes läheinen kuollut, niin ymmärrettävää, että haluaa selvittää päänsä ennen kun alkaa rakentelee uusia kuvioita. Toi kuukausi vielä mitään. Jos nyt ap hirveesti huolit, niin laita viesti et näät missä mennää. [/quote] Niinpä... ja juuri siksi ymmärränkin tilanteen. Eri asia jos olisimme tunteneet toisemme pitkään ja hän hylkäisi minut kriisin takia. Uusi ihmissuhde vaatii todella paljon aikaa ja energiaa, koska kaikki on tuntematonta ja uutta. Vanha suhde kestänee paremmin tällaiset. Mitä voisin tekstata hänelle kuulostamatta nololta ja epätoivoiselta?
[/quote]
Pistä vaikka viestii, missä kysyt kuulumisia. Tollanen neutraali jutska, ni et voi mokata mitää. Katot sit miten vastaa.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:52"]
[/quote]
Koska hän ei edes silloin alussa halunnut sitoutua.
Normaalit ihmiset tukeutuvat lähäisiksi kokemiinsa ihmisiin kriisin aikana. Kuvailemasi reaktio kriisiin ei ole normaalia käytöstä. Hän ei tule koskaan ottamaan vastuuta suhteestanne, eikä sinusta. Älä kuoliaaksiymmärrä mokomaa, sillä ansaitset parempaa. Niin kuin sinulle on jo täällä kerrottu, mies on jo jättänyt sinut. Pitää vain varalla ovea raollaan, jos vaikka joskus tekisi mieli taas hetkeksi lämpöösi. Sinun sinisilmäisyytesi mahdollistaa tuon hyväksikäytön.
Ainoa viesti, jota voin suositella sinun lähettävän hänelle on: "Olen tullut siihen tulokseen, että jatkan elämääni nyt haaveilematta enempää, että suhteellamme olisi tulevaisuutta. Ikävää sillä minä todella pidin sinusta. Kaikkea hyvää."
[/quote]
Lol. Miten voit tuntea toisen ihmisen läheiseksi kun olet juuri vasta tutustunut häneen? Me tulimme hyvin toimeen, mutta todellisuudessa emme olleet todellakaan ehtineet tutustua toisiimme edes melkein perinpohjaisesti. Olimme aivan alkumetreillä. Kyllä minä pidin ja pidän hänestä kai yhä edelleen, ja viihdyin hänen sylissään. Mutta LÄHEISEKSI en voisi vitsilläkään häntä kutsua, koska emme me toisiamme tunne.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:49"]Joku isompi kriisi, esmes läheinen kuollut, niin ymmärrettävää, että haluaa selvittää päänsä ennen kun alkaa rakentelee uusia kuvioita. Toi kuukausi vielä mitään. Jos nyt ap hirveesti huolit, niin laita viesti et näät missä mennää. [/quote] Niinpä... ja juuri siksi ymmärränkin tilanteen. Eri asia jos olisimme tunteneet toisemme pitkään ja hän hylkäisi minut kriisin takia. Uusi ihmissuhde vaatii todella paljon aikaa ja energiaa, koska kaikki on tuntematonta ja uutta. Vanha suhde kestänee paremmin tällaiset. Mitä voisin tekstata hänelle kuulostamatta nololta ja epätoivoiselta?
[/quote]
Pistä vaikka viestii, missä kysyt kuulumisia. Tollanen neutraali jutska, ni et voi mokata mitää. Katot sit miten vastaa.
[/quote]
Onko se ihan noloa? Kun sovimme, että hän tekstaa jos on tekstatakseen. Ja sitten minä kuitenkin tekstaisinkin.
Valitettavasti tilanteeseen ei voi muuta sanoa kuin: He's just not that into you. Kun naiset tajuais sen useammin, ois kaikkien elämä helpompaa. Miehet on niin yksinkertaisia, että ne kyllä ottaa mitä haluaa. Ja jos ei halua niin sit ne ei ota. Oli elämäntilanne mikä oli.