Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meni välit yhteen mieheen joku aika sitten

Vierailija
16.01.2015 |

Syystä että hänellä oli ja on rankka elämäntilanne (ei liity eroon.) Ja tiedän, "tekosyitä tekosyitä!1!" Voitte ajatella niin. Minä en.
Me tapailimme "siinä mielessä" ja hän teki selväksi, että etsii vakavaa suhdetta.
Siis sanoi ihan suoraan, en siis tehnyt omia johtopäätöksiä.

Olemmeko suudelleet? Kyllä. Monta kertaa.
Olemmeko halineet ja söpöilleet? Kyllä. Monta kertaa. Entä olemmeko panneet? Kyllä.

Hän sitten halusi omaa tilaa jotta voi käsitellä kriisinsä rauhassa ja minä loukkaannuin, koska olin siinä luulossa että olemme pian onnellisesti yhdessä, kun kaikki toimi niin loistavasti. Sovimme, että hän ottaa yhteyttä sitten joskus, jos siltä tuntuu ja kun kriisi on käsitelty. Mutta minä en voi elää normaalisti, kun muistelen haikeana häntä joka päivä. Numero olisi tallessa sähköpostissa, puhelimesta sen poistin ja samoin kaikki viestit. Tekisi niin mieli kysellä kuulumisia, mutta se olisi varmaan liian epätoivoisen oloista. Kun nimenomaan sovittiin, että hän sitten tekstaa jos siltä tuntuu...

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänne?

Vierailija
2/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko se mies on nyt fundeerannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:19"]Kauanko se mies on nyt fundeerannut?
[/quote]

Erittäin vähän aikaa ottaen huomioon kriisinsä aiheen. Olen malttamaton ja tiedän sen kyllä. Ehkä jotain... kuukauden kohta?

Vierailija
4/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se nyt aivan kamalaa saada rakkautta ja iloa keskelle rankkaa elämäntilannetta.

Vierailija
5/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:19"]Ikänne?
[/quote]

Kerron ympäripyöreästi: itse olen +20 ja hän +30.

Vierailija
6/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:19"]Kauanko se mies on nyt fundeerannut? [/quote] Erittäin vähän aikaa ottaen huomioon kriisinsä aiheen. Olen malttamaton ja tiedän sen kyllä. Ehkä jotain... kuukauden kohta?

[/quote]Onhan se jo aika pitkä aika. 

Vierailija
7/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:21"]Olisihan se nyt aivan kamalaa saada rakkautta ja iloa keskelle rankkaa elämäntilannetta.
[/quote]

Niinno... itsehän hän minut "ajoi" pois.

Vierailija
8/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:19"]Kauanko se mies on nyt fundeerannut? [/quote] Erittäin vähän aikaa ottaen huomioon kriisinsä aiheen. Olen malttamaton ja tiedän sen kyllä. Ehkä jotain... kuukauden kohta?

[/quote]

Mutta hänen kriisinsä on niin iso, että lähemmäs kuukausi ei tunnu miltään.

Ehkä pelkään vain, että hän jotenkin... miettii liikaa kaikkea eikä kehtaa ottaa yhteyttä. Tietysti on mahdollisuus, ettei hän edes halua. Sitähän en oikein voi tietää.

Vierailija
9/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:21"]

[/quote]

Mutta hänen kriisinsä on niin iso, että lähemmäs kuukausi ei tunnu miltään.

Ehkä pelkään vain, että hän jotenkin... miettii liikaa kaikkea eikä kehtaa ottaa yhteyttä. Tietysti on mahdollisuus, ettei hän edes halua. Sitähän en oikein voi tietää.
[/quote]

Vierailija
10/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kokemus on että tuollaisessa tilanteessa mies oikeasti jätti sinut, kokonaan. Mene eteenpäin, tapaile muita!

Vierailija
11/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille nyt mitään voi. Et pakottaa häntä suhteeseen kanssasi tai käsittelemään kriisiä nopeammin. Tulee tosin mieleen, että miksi hän ei halua sinun seuraasi? Tai siis kannattaako alkaa suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ei halua olla silloin kun tarvitsisi eniten tukea? Ehkä se ei välitä sinusta?

Vierailija
12/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein kun miehet puhelevat noin, että haluavat aikaa tai tilaa ja että heillä on jokin "oma kriisi johon eivät halua sotkea sinua", niin ne on niitä tekosyitä joilla haluavat välttää sanomasta suoraan tai pahasti, tai sitten yritetään peitellä sitä että ollaankin oikeasti varattuja... :/ Jospa tällä miehellä onkin oikeasti puoliso? Onko eronnut, onko lapsia?

Vierailija
13/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti ap:n kurjalla tavalla. Ei kannata haikailla enää hänen peräänsä. Jos mies on kiinnostunut, mikään ei estä häntä pitämästä yhteyttä.

Vierailija
14/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:35"]Aika usein kun miehet puhelevat noin, että haluavat aikaa tai tilaa ja että heillä on jokin "oma kriisi johon eivät halua sotkea sinua", niin ne on niitä tekosyitä joilla haluavat välttää sanomasta suoraan tai pahasti, tai sitten yritetään peitellä sitä että ollaankin oikeasti varattuja... :/ Jospa tällä miehellä onkin oikeasti puoliso? Onko eronnut, onko lapsia?
[/quote]

Hänen katseensa oli niim vilpitön aina. olimme vasta hetki sitten tutustuneet toisiimme, kun hän hehkutti ihan innoissaan, ja jo siinä vaiheessa jatkoi, että"...mutta edetään ihan rauhassa vaan, ei tässä mitään kiirettä ole minnekään." Eli heti ensihehkutuksien aikana hän sanoi sen.

Ei ole lapsia hänellä enkä usko tippaakaan, että olisi ollut varattu.

Vierailija
15/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:35"]Aika usein kun miehet puhelevat noin, että haluavat aikaa tai tilaa ja että heillä on jokin "oma kriisi johon eivät halua sotkea sinua", niin ne on niitä tekosyitä joilla haluavat välttää sanomasta suoraan tai pahasti, tai sitten yritetään peitellä sitä että ollaankin oikeasti varattuja... :/ Jospa tällä miehellä onkin oikeasti puoliso? Onko eronnut, onko lapsia?
[/quote]

Eikä hän puhunut "jostain" kriisistä vaan kertoi minulle ihan suoraan kaiken. Sitä en halua tänne kertoa,

Vierailija
16/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:31"]Ei sille nyt mitään voi. Et pakottaa häntä suhteeseen kanssasi tai käsittelemään kriisiä nopeammin. Tulee tosin mieleen, että miksi hän ei halua sinun seuraasi? Tai siis kannattaako alkaa suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ei halua olla silloin kun tarvitsisi eniten tukea? Ehkä se ei välitä sinusta?
[/quote]

Luulen että pointti oli se että hänellä on ajatukset muualla ison osan ajasta ja mieli maassa, joten hänellä ei ole energiaa panostaa upouuteen ihmissuhteeseen, jossa kaikki on uutta ja tuntematonta ja pitäisi koko ajan olla yhteyksissä, jotta oppisi tuntemaankin toisen.

Vierailija
17/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:40"]Mies jätti ap:n kurjalla tavalla. Ei kannata haikailla enää hänen peräänsä. Jos mies on kiinnostunut, mikään ei estä häntä pitämästä yhteyttä.
[/quote]

Miksi hän olisi ollut niin vilpittömän oloinen ihan huvin vuoksi? Aina lämmin hymy ja katse jonkun kivan pikku kehun kera.

Vierailija
18/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:40"]Mies jätti ap:n kurjalla tavalla. Ei kannata haikailla enää hänen peräänsä. Jos mies on kiinnostunut, mikään ei estä häntä pitämästä yhteyttä. [/quote] Miksi hän olisi ollut niin vilpittömän oloinen ihan huvin vuoksi? Aina lämmin hymy ja katse jonkun kivan pikku kehun kera.

Peluri. Ei normaali suomalainen mies kehu ja killitä koko ajan muuten kuin tositarkoituksella.

[/quote]

Vierailija
19/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:40"]Mies jätti ap:n kurjalla tavalla. Ei kannata haikailla enää hänen peräänsä. Jos mies on kiinnostunut, mikään ei estä häntä pitämästä yhteyttä. [/quote] Miksi hän olisi ollut niin vilpittömän oloinen ihan huvin vuoksi? Aina lämmin hymy ja katse jonkun kivan pikku kehun kera.

Peluri. Ei normaali suomalainen mies kehu ja killitä koko ajan muuten kuin tositarkoituksella.

[/quote]
[/quote]

Häh??
Eikä hän KOKO ajan kehunut. vaan kun näimme niin hän kehaisi kauniiksi js hymyili.

Vierailija
20/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:50"]

[/quote]
[/quote]

Häh??
Eikä hän KOKO ajan kehunut. vaan kun näimme niin hän kehaisi kauniiksi js hymyili.
[/quote]

Ja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi