LUTIKAT!!! :(
Kirpparilla tapasin kyseisen öttiäisen lasten vaatteessa! Miks kukaan hullu, jolla niitä on, vie kamojansa kirpparille???!!!! Arvatkaapa jäikö vaatteet sinne? En ikinä enää astu jalallanikaan kirppareille. Hyi saatana!!!!
Kommentit (20)
Mietin hetken mikä ihmeen LUTKAT
No tämä tieto ei kiinnostanut muutenkaa mut hyvä rouva.. tai naiseksi voin kutsuu älä anna näitten "lutkan" pilata päivääsi ja kato ensi kerral tarkemmin!
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:23"]
Kuka idiootti myy niitä siellä, kiusatakseen ihmisiä?!
[/quote]
a) sellanen, joka ei tiedä, että kotona on lutikoita
b) sellanen, joka on tietoinen lutikkaongelmasta ja yrittää päästä tavaroistaan eroon
Lutikat on voinu jo levitä koko kirpparille, jos joku mäntti on sinne tuonut tavaroita, joissa niitä luteita on.
Kerro nyt oikeesti, missä niitä lutikoita on, kun meinasin lähteä kirpparikierrokselle mutta nyt mietin, että kannattaako....
Lutikat vähissä talvella, tunsitko varmasti?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:09"]Olin jo provosoitua valmiiksi, kunnes bongasin tuon yhden i-kirjaimen sanassa... :)
[/quote]
?????????
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:09"]Olin jo provosoitua valmiiksi, kunnes bongasin tuon yhden i-kirjaimen sanassa... :) [/quote] ?????????
[/quote]Luki "lutkat" ja luuli että puhutaan hänestä.
Voi viddu. Ite olisin sanonut kirpparin henkilökunnalle.
Se pitää koko kirppari sulkea ja myrkyttäää ja tuhota kamat.
Pääkaupunkiseudulla on lutikka/torakka ongelma räjähtänyt käsiin, koska vuokrataloja ei ole myrkytetty kunnolla säästömielessä. Tilanne on se että pääkaupunkiseudulla ei pidä yhdenkään täysijärkisen ostaa kirppareilta yhtään mitään.
Anna nyt vinkkiä, että mikä kirppis? :(
kannattaa varmaan infota kirppiksen tyontekijoille asiasta etta lutikoita havaittu.
Olin jo provosoitua valmiiksi, kunnes bongasin tuon yhden i-kirjaimen sanassa... :)
Tämän takia en osta kirppareilta muita tekstiilejä kuin sellaisia, jotka voi pestä 60 asteessa tai mahtuvat pakastimeen.
Nelonen jatkaa: muita mukavia kirpparikamojen mukana tulevia yllätyksiä ovat mm. turkiskuoriaiset.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:20"]Kirpparilla tapasin kyseisen öttiäisen lasten vaatteessa! Miks kukaan hullu, jolla niitä on, vie kamojansa kirpparille???!!!! Arvatkaapa jäikö vaatteet sinne? En ikinä enää astu jalallanikaan kirppareille. Hyi saatana!!!!
[/quote]
No sano nyt edes mikä kirppis tai oot itte ihan samanlainen.
On itsestään selvää että kaikki käytetty vaatteet, huonekalut ja muut tulee pestä erittäin huolellisesti enne kuin niitä otetaan käyttöön.
Honekalut tulee pestä ulkotiloissa. Vaatteet suoraan pyykkikoneeseen. Itse käytän ne myös pesun jälkeen muovikassissa pakkasessa. Näin ei ole pelkoa että tulee kotiin lutkikoita, täitä tai russakoita.
Kuka idiootti myy niitä siellä, kiusatakseen ihmisiä?!