Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää että olen pituuteni takia vain "söpö"

Vierailija
16.01.2015 |

Ihan ensiksi, lyhyt pituuteni ei ole koskaan minua paljoa häirinnyt ja tämän kirjoitan vähän huumorilla, mutta kuitenkin. Olen 24-vuotias nainen ja pituutta on huikeat 158 cm. Eli aikamoinen pätkä, tiedetään. Minua on aina kuvailtua söpöksi ja suloiseksi ja onhan se ihan mukavaa. Mutta kyllä tässä iässä haluaisi joskus olla vaikka kuuma ja seksikäs! :D Varsinkin kuulla sitä miehiltä, mutta ei. "Oot kyllä niin söpö". Thanks. Asia alkoi häiritsemään syksyllä kun oltiin koulukavereiden kanssa ulkona ja paikalla oli yksi mies josta olin todella kiinnostunut. Perus komea ja 190 senttinen, oh täydellisyys. Muutaman rohkaisuryypyn jälkeen uskalsin häntä lähestyä ja hän vähän vitsillä vain totesi, että oothan sä ihan söpö ja mutisi jotain ettei nyt jaksa. Vähän myöhemmin olikin sitten kiinni yhdessä kaverissani joka nyt pituutensa puolesta voisi olla vaikka minkä mallitoimiston listoilla. Joo, ehkä tyyppi ei muuten vain tykännyt minusta, mutta onhan näitä tilanteita ollut ja ennenkin vihjailtu, että olethan sä vähän tollainen pätkä. Ja sanotaan nyt, että olen ihan nätti ja hauska enkä kulje mikään kyrpä otsassa että yhyy mikä pätkä olen :D Olen esim. Tinderissä (heh) ja miehiä riittää. Joitakin olen tavannut ja muutama on oikeasti todennut, että näytit pidemmältä kuvissa! Ja se kun lisään vaikka Facebookkiin uuden kuvan niin kommentit ovat juuri siitä "ootpa söpö"-lässytystä kun muilla tulee niitä "kuuma"-kommentteja. Hitto, en halua enää olla söpö! :D Pitää varmaan alentaa tasoa koska itse tykkään pitkistä miehistä mutta ilmeisesti tälläinen hukkapätkä ei kelpaa. Perkele. Kiitos ja anteeks! Älkää ottako liian vakavasti :D t. Pätkä

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelen ettei ole kappalejakoja!

Vierailija
2/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin lennossa sun kanssa pituuksia. t. 164cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pukeutumaan seksikkäämmin. Pukeutumisella saa paljon aikaan ja asenteella. Moni kaveri oli söpö kunnes muuttivat asneteensa siitä söpöstä enemmän vahvempaan ja muuttivat pukeutumista

Vierailija
4/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. En tiedä mistä se "söpöys" tulee, vaikka olenkin kuullut että lyhyet kuulemmat ovat "söpöjä". Minä olen 157cm eikä kukaan ole pitänyt minua söpönä ainakaan tietääkseni. Päinvastoin. Tosin asiaan saattaa vaikuttaa se etten "huomannut"(usko tai älä) omaa lyhyyttäni kunnes parikymppisenä. Vasta silloin tajusin että olen äitiänikin lyhyempi mikä oli shokki. Oletan että koska en ole ottanut lyhyyttäni huomioon identiteetissäni niin ei se myöskään erityisesti näy.

Vierailija
5/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen sinua lyhyempi ja ainakin oma mies kehuu seksikkääksi. Olen jopa seurustellut joskus 190 cm pitkän miehen kanssa ja hänestäkin olin kaunis. Älä korosta lyhyyttäsi, se on ärsyttävää.

Vierailija
6/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni iso mies pitää lyhyistä naisista. Oletan, että olet muuten kaunis.

Vierailija
7/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat tyrkylle, meikkiä naamaan ja ihonmyötäiset housut jalkaan, niin siitä se seksikkyys alkaa. Heti rupeaa miehiä himottamaan.

Vierailija
8/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän vain söpöistä, muut ei liiemmin viehätä. Toki on harmillistä olla söpö jos haluaisi olla jotain muuta.

Vierailija
9/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pituutta 150 cm, ja kyllä minua ainakin sanotaan kauniiksi ja seksikkääksi. Toki söpöksikin, mutta enemmän sitä kaunis ja seksikäs osastoa.

Vierailija
10/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, vielä koittaa aika kun et ole enää söpö. T. Kirjoituksesi kuin minun käsistä, 29v joka ei enää kuule tuota.

Vierailija
11/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nauti nyt kun vielä voit, 10-15 vuoden kuluttua kukaan ei sano söpöksi.

Vierailija
12/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems.

Vierailija
13/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:19"]Oletan että koska en ole ottanut lyhyyttäni huomioon identiteetissäni niin ei se myöskään erityisesti näy.

[/quote]

Äly hoi...

Vierailija
14/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, on tosiaan vaikea kuvitella että jotain alle 160-senttistä sanottaisiin esim. näyttäväksi.

Vierailija
15/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, jos söpöksi sanovat. Minua kutsuttiin nuorena rumaksi. Olisin mielelläni ollut söpö, nätti, sievä jne. - mitä tahansa muuta kuin ruma.

Vierailija
16/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttää korkkareita jos et jo käytä. Tulee pituutta ja hyvä asento keholle :)

Vierailija
17/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:31"]

Hmm, on tosiaan vaikea kuvitella että jotain alle 160-senttistä sanottaisiin esim. näyttäväksi.

[/quote]

Kuvittele isot tissit.

Vierailija
18/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, itse vahvistat ongelman olemassaolon, kuten sanoit, pitkät miehet helposti tykkää pidemmistä. Laske vaan tasoa, omalle tasollesi, että meille lyhyille miehille myös löytyy seksikkäitä naisia,

M170CM

Vierailija
19/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:19"]Jaa, minä olen sinua lyhyempi ja ainakin oma mies kehuu seksikkääksi. Olen jopa seurustellut joskus 190 cm pitkän miehen kanssa ja hänestäkin olin kaunis. Älä korosta lyhyyttäsi, se on ärsyttävää.
[/quote] En minä sitä "oikeassa" elämässä korosta eikä se nyt haittaa elämääni :D Täällä on vaan helppo avautua! Ja joku sanoi että pitää pukeutua seksikkäästi niin asia on hoidossa! Ei vaan viitsi ihan naurettavan näköisenä kulkea :D ap

Vierailija
20/33 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:31"]

[/quote]

Mites vaikka Eva Longoria? (1,57 m)