Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satisfyer vihloo?

Vierailija
04.11.2021 |

Siis sellanen imevä seksilelu. Kuuluu laittaa klitorikselle mutta sehän tuntuu tosi ikävältä? Sellanen kylmä vihlominen? Mitä teen väärin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä saan kyllä sillä hyvin, liukkaria tosiaan ja joskus sitä voi ihan vaan liikutella niin, että se vaan käy klitoriksen päällä imaisemassa. joskus jos kauan  kiusailee, squirttaan ihan.

Vierailija
22/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä saan kyllä sillä hyvin, liukkaria tosiaan ja joskus sitä voi ihan vaan liikutella niin, että se vaan käy klitoriksen päällä imaisemassa. joskus jos kauan  kiusailee, squirttaan ihan.

Eikö sitä liukkaria saa sen verran aina pillunsuulta (ja lopuksi liikaakin) että yhden klitan saa liukkaaksi. Ihme kuivakkoja :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin juuri avauksen samasta aiheesta, joten kiva kuulla ennen ole ainoa. Mulla tosin womanizer, mutta eiköhän noi ole aivan samanlaisia.  Mä käytän teholla 2, mutta sekin on liian raju, sattuu vaan. ykkönen ei sitten taas tunnu missään???   Mullakin klitorin piilossa hupun alla ja varmaan kooltaan aika pieni. Jos kokeilen hupun päältä, niin ei oikein tunnu missään, ja klitta paljaana taas sattuu. Harmittaa ja ihmetyttää niin paljon, kun tän piti olla ihan pomminvarma. Mutta ei edes tunnu hetkeäkän hyvältä, saatikka että saisin tällä. Ihmettelen myös, kun tää mun mielestä vaan täristää ja ikään kuin tökkii kamalaan tahtiin, vähän sama fiilis kuin sormettaisi tosi nopeasti. En tunne mitään imevää efektiä. Saatko kiinni mitä tarkoitan, tuntenut samaa?

Vierailija
24/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilitko Googleta!

Tällä palstalla tuosta turhakkeesta on keskusteltu paljon. Kokemukset ovat olleet murskaavia.

Miten muuten. Kuinka huomaamattomat sisemmät häpyhuulesi ovat jos klitta on piilossa & pikkuruinen. Ei kai sulla ole viivapillua?!?

Vierailija
25/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilitko Googleta!

Tällä palstalla tuosta turhakkeesta on keskusteltu paljon. Kokemukset ovat olleet murskaavia.

Miten muuten. Kuinka huomaamattomat sisemmät häpyhuulesi ovat jos klitta on piilossa & pikkuruinen. Ei kai sulla ole viivapillua?!?

En ota kantaa tohon kysymykseen

Vierailija
26/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilitko Googleta!

En ota kantaa tohon kysymykseen

Mun mielestä olet sitten orgasmivaikeuksista kärsivä viivapillu.

(ja laudalla voitte taas heittää joitain meemejä M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjästä)

Tuntui kyllä hyvältä kun ykät arvosti isoista häbäreistä diggaavaa. Jatkakaa!

Vierailija
27/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset, ei ole pimsua suunniteltu moisille aparaateille, joten mitään järkeä tuollaisia ostaa ja käyttää.

Olkaa lempeitä toisillenne, sitä ei voita mikään vimpain tai suristin.

Rakkautta peliin...

Vierailija
28/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirjoitti:

Hyvät naiset, ei ole pimsua suunniteltu moisille aparaateille, joten mitään järkeä tuollaisia ostaa ja käyttää.

Olkaa lempeitä toisillenne, sitä ei voita mikään vimpain tai suristin.

Rakkautta peliin...

Sano sama Flesuista, vai onko kullin nautinnot eri nautintoja?

- Onhan ne tietty mun kullille, sen mä myönnän. Tykkään ejakuloida itseäni silmään enkä mihinkään silikoniputkeen.

M48, äiä

Vierailija
29/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö sinulla näköjään myös Womanizer tuntuu pahalta. Joku äijä viitsii kirjoitella noinkin pitkiä aloituksia rouvaa teeskennellen. Mitä luulet voittavasi näillä?

https://www.vauva.fi/keskustelu/4369946/womanizer-tuntuu-karmealta-mita…

Vierailija
30/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen rouva kirjoitti:

Kirjoitin juuri avauksen samasta aiheesta, joten kiva kuulla ennen ole ainoa. Mulla tosin womanizer, mutta eiköhän noi ole aivan samanlaisia.  Mä käytän teholla 2, mutta sekin on liian raju, sattuu vaan. ykkönen ei sitten taas tunnu missään???   Mullakin klitorin piilossa hupun alla ja varmaan kooltaan aika pieni. Jos kokeilen hupun päältä, niin ei oikein tunnu missään, ja klitta paljaana taas sattuu. Harmittaa ja ihmetyttää niin paljon, kun tän piti olla ihan pomminvarma. Mutta ei edes tunnu hetkeäkän hyvältä, saatikka että saisin tällä. Ihmettelen myös, kun tää mun mielestä vaan täristää ja ikään kuin tökkii kamalaan tahtiin, vähän sama fiilis kuin sormettaisi tosi nopeasti. En tunne mitään imevää efektiä. Saatko kiinni mitä tarkoitan, tuntenut samaa?

Lotosta voittaa useammin 7-oikein kuin että kaksi eri kirjoittajaa kirjoittaisi tänne 3 tunnin sisään lähes samasta aiheesta ja lähes samoista ongelmista. Kuinkahan tyhmänä meitä muita palstalaisia oikein pidät.

Vierailija
31/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilitko Googleta!

Ketju on mennyt minne lienee, mutta mainitsenpahan nyt tähän, että minulla on todella runsaat sisemmät häpyhuulet ja klitoriksen kärki täysin piilossa. Eli se voi olla piilossa myös runsaiden häppäreiden kanssa.

Muuten, "Ei kai sulla ole viivapillua" vaikuttaa siltä, että viivapillussa olisi jotakin vikaa. Olenko väärässä vai kertoisitko, että mitä vikaa viivapillussa on?

N32

Vierailija
32/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoinen rouva kirjoitti:

Lotosta voittaa useammin 7-oikein kuin että kaksi eri kirjoittajaa kirjoittaisi tänne 3 tunnin sisään lähes samasta aiheesta ja lähes samoista ongelmista. Kuinkahan tyhmänä meitä muita palstalaisia oikein pidät.

Aika tyhmä saa olla, jos ei käsitä, että tämä "womanizer" aka "huolestunut rouva" vai mikä onkaan tekee pilkkaa tämän ketjun AP:sta. Syytä tälle en osaa kertoa, mutta idiootit nyt saavat kiksinsä milloin mistäkin.

N32

Vierailija
33/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilitko Googleta!

Ketju on mennyt minne lienee, mutta mainitsenpahan nyt tähän, että minulla on todella runsaat sisemmät häpyhuulet ja klitoriksen kärki täysin piilossa. Eli se voi olla piilossa myös runsaiden häppäreiden kanssa.

Muuten, "Ei kai sulla ole viivapillua" vaikuttaa siltä, että viivapillussa olisi jotakin vikaa. Olenko väärässä vai kertoisitko, että mitä vikaa viivapillussa on?

N32

N32; hyvä kun kysyit. Tätä eivät naiset tiedosta:

Sisempien häpyhuulien näkeminen on terveelle heteromiehelle erittäin voimakas eroottinen viesti. Se siinä viivapillussa on vikana että se ei vaan toimi halutulla tavalla.

Vierailija
34/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Häpyhuulet ovat hyvin intiimiä aluetta, ja niiden näkymisellä on keskeinen rooli seksuaalisuudessa ja erotiikassa. Monet kiihottuvat jo pelkästään häpyhuulien näkemisestä ja mielellään myös koskettavat ja hyväilevät niitä.” - wikipedia