Satisfyer vihloo?
Siis sellanen imevä seksilelu. Kuuluu laittaa klitorikselle mutta sehän tuntuu tosi ikävältä? Sellanen kylmä vihlominen? Mitä teen väärin?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
No minä saan kyllä sillä hyvin, liukkaria tosiaan ja joskus sitä voi ihan vaan liikutella niin, että se vaan käy klitoriksen päällä imaisemassa. joskus jos kauan kiusailee, squirttaan ihan.
Eikö sitä liukkaria saa sen verran aina pillunsuulta (ja lopuksi liikaakin) että yhden klitan saa liukkaaksi. Ihme kuivakkoja :-D
Kirjoitin juuri avauksen samasta aiheesta, joten kiva kuulla ennen ole ainoa. Mulla tosin womanizer, mutta eiköhän noi ole aivan samanlaisia. Mä käytän teholla 2, mutta sekin on liian raju, sattuu vaan. ykkönen ei sitten taas tunnu missään??? Mullakin klitorin piilossa hupun alla ja varmaan kooltaan aika pieni. Jos kokeilen hupun päältä, niin ei oikein tunnu missään, ja klitta paljaana taas sattuu. Harmittaa ja ihmetyttää niin paljon, kun tän piti olla ihan pomminvarma. Mutta ei edes tunnu hetkeäkän hyvältä, saatikka että saisin tällä. Ihmettelen myös, kun tää mun mielestä vaan täristää ja ikään kuin tökkii kamalaan tahtiin, vähän sama fiilis kuin sormettaisi tosi nopeasti. En tunne mitään imevää efektiä. Saatko kiinni mitä tarkoitan, tuntenut samaa?
Kokeilitko Googleta!
Tällä palstalla tuosta turhakkeesta on keskusteltu paljon. Kokemukset ovat olleet murskaavia.
Miten muuten. Kuinka huomaamattomat sisemmät häpyhuulesi ovat jos klitta on piilossa & pikkuruinen. Ei kai sulla ole viivapillua?!?
Vierailija kirjoitti:
Kokeilitko Googleta!
Tällä palstalla tuosta turhakkeesta on keskusteltu paljon. Kokemukset ovat olleet murskaavia.Miten muuten. Kuinka huomaamattomat sisemmät häpyhuulesi ovat jos klitta on piilossa & pikkuruinen. Ei kai sulla ole viivapillua?!?
En ota kantaa tohon kysymykseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilitko Googleta!
Tällä palstalla tuosta turhakkeesta on keskusteltu paljon. Kokemukset ovat olleet murskaavia.Miten muuten. Kuinka huomaamattomat sisemmät häpyhuulesi ovat jos klitta on piilossa & pikkuruinen. Ei kai sulla ole viivapillua?!?
En ota kantaa tohon kysymykseen
Mun mielestä olet sitten orgasmivaikeuksista kärsivä viivapillu.
(ja laudalla voitte taas heittää joitain meemejä M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjästä)
Tuntui kyllä hyvältä kun ykät arvosti isoista häbäreistä diggaavaa. Jatkakaa!
Hyvät naiset, ei ole pimsua suunniteltu moisille aparaateille, joten mitään järkeä tuollaisia ostaa ja käyttää.
Olkaa lempeitä toisillenne, sitä ei voita mikään vimpain tai suristin.
Rakkautta peliin...
Ei kirjoitti:
Hyvät naiset, ei ole pimsua suunniteltu moisille aparaateille, joten mitään järkeä tuollaisia ostaa ja käyttää.
Olkaa lempeitä toisillenne, sitä ei voita mikään vimpain tai suristin.
Rakkautta peliin...
Sano sama Flesuista, vai onko kullin nautinnot eri nautintoja?
- Onhan ne tietty mun kullille, sen mä myönnän. Tykkään ejakuloida itseäni silmään enkä mihinkään silikoniputkeen.
M48, äiä
Höpö höpö sinulla näköjään myös Womanizer tuntuu pahalta. Joku äijä viitsii kirjoitella noinkin pitkiä aloituksia rouvaa teeskennellen. Mitä luulet voittavasi näillä?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4369946/womanizer-tuntuu-karmealta-mita…
Epätoivoinen rouva kirjoitti:
Kirjoitin juuri avauksen samasta aiheesta, joten kiva kuulla ennen ole ainoa. Mulla tosin womanizer, mutta eiköhän noi ole aivan samanlaisia. Mä käytän teholla 2, mutta sekin on liian raju, sattuu vaan. ykkönen ei sitten taas tunnu missään??? Mullakin klitorin piilossa hupun alla ja varmaan kooltaan aika pieni. Jos kokeilen hupun päältä, niin ei oikein tunnu missään, ja klitta paljaana taas sattuu. Harmittaa ja ihmetyttää niin paljon, kun tän piti olla ihan pomminvarma. Mutta ei edes tunnu hetkeäkän hyvältä, saatikka että saisin tällä. Ihmettelen myös, kun tää mun mielestä vaan täristää ja ikään kuin tökkii kamalaan tahtiin, vähän sama fiilis kuin sormettaisi tosi nopeasti. En tunne mitään imevää efektiä. Saatko kiinni mitä tarkoitan, tuntenut samaa?
Lotosta voittaa useammin 7-oikein kuin että kaksi eri kirjoittajaa kirjoittaisi tänne 3 tunnin sisään lähes samasta aiheesta ja lähes samoista ongelmista. Kuinkahan tyhmänä meitä muita palstalaisia oikein pidät.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilitko Googleta!
Ketju on mennyt minne lienee, mutta mainitsenpahan nyt tähän, että minulla on todella runsaat sisemmät häpyhuulet ja klitoriksen kärki täysin piilossa. Eli se voi olla piilossa myös runsaiden häppäreiden kanssa.
Muuten, "Ei kai sulla ole viivapillua" vaikuttaa siltä, että viivapillussa olisi jotakin vikaa. Olenko väärässä vai kertoisitko, että mitä vikaa viivapillussa on?
N32
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoinen rouva kirjoitti:
Lotosta voittaa useammin 7-oikein kuin että kaksi eri kirjoittajaa kirjoittaisi tänne 3 tunnin sisään lähes samasta aiheesta ja lähes samoista ongelmista. Kuinkahan tyhmänä meitä muita palstalaisia oikein pidät.
Aika tyhmä saa olla, jos ei käsitä, että tämä "womanizer" aka "huolestunut rouva" vai mikä onkaan tekee pilkkaa tämän ketjun AP:sta. Syytä tälle en osaa kertoa, mutta idiootit nyt saavat kiksinsä milloin mistäkin.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilitko Googleta!
Ketju on mennyt minne lienee, mutta mainitsenpahan nyt tähän, että minulla on todella runsaat sisemmät häpyhuulet ja klitoriksen kärki täysin piilossa. Eli se voi olla piilossa myös runsaiden häppäreiden kanssa.
Muuten, "Ei kai sulla ole viivapillua" vaikuttaa siltä, että viivapillussa olisi jotakin vikaa. Olenko väärässä vai kertoisitko, että mitä vikaa viivapillussa on?
N32
N32; hyvä kun kysyit. Tätä eivät naiset tiedosta:
Sisempien häpyhuulien näkeminen on terveelle heteromiehelle erittäin voimakas eroottinen viesti. Se siinä viivapillussa on vikana että se ei vaan toimi halutulla tavalla.
”Häpyhuulet ovat hyvin intiimiä aluetta, ja niiden näkymisellä on keskeinen rooli seksuaalisuudessa ja erotiikassa. Monet kiihottuvat jo pelkästään häpyhuulien näkemisestä ja mielellään myös koskettavat ja hyväilevät niitä.” - wikipedia
No minä saan kyllä sillä hyvin, liukkaria tosiaan ja joskus sitä voi ihan vaan liikutella niin, että se vaan käy klitoriksen päällä imaisemassa. joskus jos kauan kiusailee, squirttaan ihan.