Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa tämä paino niin sairaasti!

Vierailija
15.01.2015 |

Kävin tällä viikolla vaa'alla ja painoa on nyt 54 kiloa. Pituutta on 160cm. Yleensä painan noin 50-51 kiloa, ja jo tuo muutama kilo ahdistaa niin helvetisti! Luulen, että tässä kuukauden hirveän työputken aikana on myös kadonnut lihasta, kun ei ole ehtinyt salille. Olen tehnyt siis 12-tuntista päivää. Kroppa näyttää ihan löysältä ja selluliittiselta, ei ollenkaan siltä lihaksikkaalta normaalin ihmisen kropalta kuin ennen. Olen yrittänyt syödä terveellisesti, ja suurimmaksi osaksi syönkin, mutta väsyneenä ja stressaantuneena suklaa vaan maistuu niin hyvältä! Housut kiristää persettä ja kaikki ahdistaa. Tekisi mieli raapia iho verille, jos se ahdistus vaikka sillä helpottaisi. Nyt on kyllä pakko laihtua!!!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vielä täysin normaali painoinen, mutta ymmärrän silti että nuo "ylimääräiset" kilot voi ahdistaa. Luulen että vielä enemmän just siksi kun on tottunut olemaan hoikka ja timmi. Ei ihmisen tarvitse olla kauhea läski tunteakseen olonsa epämukavaksi painon suhteen! Itse painan 45 ja musta ois kyllä kamalaa jos "lihoisin" viisi kiloa....

Vierailija
22/37 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 07:56"]

Sama täällä, paino noussut 55 kilosta pikkuhiljaa 60 kiloon ja ei hyvältä näytä (pituus 166cm). Kaikki rasva menee vielä vatsaan joten hyvä jos saan housuun napit kiinni. No onneksi olen jo laihiksella!

[/quote]

Ihanaa että on muitakin! Joo siis sama, menee kyllä pömppikseen ja lantioon, farkuissa kiva olo..... Mäkin oon laihiksella vaikka en vielä salille olekaan ehtinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 08:05"]

Ap on vielä täysin normaali painoinen, mutta ymmärrän silti että nuo "ylimääräiset" kilot voi ahdistaa. Luulen että vielä enemmän just siksi kun on tottunut olemaan hoikka ja timmi. Ei ihmisen tarvitse olla kauhea läski tunteakseen olonsa epämukavaksi painon suhteen! Itse painan 45 ja musta ois kyllä kamalaa jos "lihoisin" viisi kiloa....

[/quote]

Joo no siis nimenomaan! Kun on aina ollut samassa painossa, kilon kahden heittelyillä niin kyllä tämmöinen tuntuu! Vaikka olisi vain omissa silmissä ja omassa päässä niin ahdistaa! Mutta nyt oon kyllä kattonu mitä suuhuni laitan ja menen salille kiinteytymään heti kun nämä työpäivät helpottaa, eli huomenna :)

Vierailija
24/37 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 07:43"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 07:31"]Noniin 59 alapeukkua..... En minä vähättele teidän ahdistusta, miksi te minun?!   Uusi päivä, uusi alku! Vieläkin ahdistaa! Mahassa on selkeä elintasopömppö! [/quote] Kuule, syöt nyt terveellisesti ja ajattelet asian niin, että paino tippuu sitten kun taas ehdit salille ja ehkä elämä tasoittuu. Ei kannata stressata nyt painosta, kun sille ei ehdi mitään tehdä.

[/quote]

Näin mä juuri yritän tehdä ja rationaalinen ihminen varmaan olisikin ihan OK ajatuksella, että treenaan kun ehdin ja turha stressata kyllä se siitä palautuu. Ajatuksen tasolla tiedänkin, että kyllä sen noin pitäisi mennä mutta pää vaan huutaa että läski!

Vierailija
25/37 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin aloitukseen alapeukun sen vuoksi, että kirjoituksesi kuvastaa niin negatiivista vartalokuvaa. Puhut kuitenkin nyt omasta itsestäsi ja kuinka haluat "raapia ihon verille".

Ehkäpä sinun kannattaisi saada itsesi ja oman vartalosi kanssa ihan alkuun sellainen mielenrauha ja sitten se järki palautuu eikä tarvitse ahdistua, kun ymmärtää että joskus elämässä tulee niitä aikoja kun paino nousee ja laskee.

Vierailija
26/37 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 08:13"]

Annoin aloitukseen alapeukun sen vuoksi, että kirjoituksesi kuvastaa niin negatiivista vartalokuvaa. Puhut kuitenkin nyt omasta itsestäsi ja kuinka haluat "raapia ihon verille".

Ehkäpä sinun kannattaisi saada itsesi ja oman vartalosi kanssa ihan alkuun sellainen mielenrauha ja sitten se järki palautuu eikä tarvitse ahdistua, kun ymmärtää että joskus elämässä tulee niitä aikoja kun paino nousee ja laskee.

[/quote]

Olen kymmenen vuotta yrittänyt olla sinut oman kroppani kanssa. Onnistuu niin kauan kun olen hoikka, ei tarvitse enää olla edes laiha. Heti kun paino nousee niin ahdistun. En yhdestä kilosta, mutta neljästä kyllä.

Vierailija
27/37 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:19"]

Onko tuo työputki lyhytaikainen? Kun pääset taas salille hiilariturvotus poistuu ja lihakset jäntevöityy. Ei sen takia kannata hermojaan menettää. Ahdistus nostaa stressihormoneja ja sit suklaa houkuttaa ja sokeriaineenvaihdunta sekoaa.

[/quote]

On onneksi lyhytaikainen. Nyt täytyy vaan kestää tämä hetki ennen kun pääsee salille. Ahdistaa jo vähän vähemmän. 

Vierailija
28/37 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

167cm/94kg. Ei ahdista ja ruoka on hyvää. Laihtuahan pitäisi, mutta en sillä yöuniani menetä.

Vierailija
29/37 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo työputki lyhytaikainen? Kun pääset taas salille hiilariturvotus poistuu ja lihakset jäntevöityy. Ei sen takia kannata hermojaan menettää. Ahdistus nostaa stressihormoneja ja sit suklaa houkuttaa ja sokeriaineenvaihdunta sekoaa.

Vierailija
30/37 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/37 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/37 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ahdistuksen, kun olen lihonut 55 -> 59. Pituuteni on 172 cm. Luulen sen tosin johtuvan liikunnan puutteesta ja huonosta ruokavaliosta, sen ahdistuksen siis.

Vierailija
33/37 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:20"]

Tunnen ahdistuksen, kun olen lihonut 55 -> 59. Pituuteni on 172 cm. Luulen sen tosin johtuvan liikunnan puutteesta ja huonosta ruokavaliosta, sen ahdistuksen siis.

[/quote]

Joo sama, ei niinkään ne kilot vaan se löysä ja laiska ja saamaton olo mikä tulee liikunnan puutteesta. 

Vierailija
34/37 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan näistä alapeukuttajista ei oikeesti ymmärrä miltä toi tuntuu. Lihoin kesälomal kaks kiloo. Oon vasta neljätoista ja normaalipainonen mut se on iha hirveet ku näkee peilistä vaa läskikasat jotka on kerääntyny reisiin, käsivarsiin ja mahaan. Oikeesti tekee mieli REPII noi reisien välis olevat lihat helvettii et olis yhtä hyväs kunnos ku kaverit eikä äiti valittais koko aika et mun pitäis alkaa lenkkeilee ja pyöräilee (tiedän ettei se nyt välttämättä tarkota sitä et oisin lihava mut mä pelkään sosiaalisia tilanteita, esim.  nopee reissu siwaan ostaa leipää ahistaa mua, joten en ikinä kykenis mennä lenkille, koska pelkään et joku ajattelee jotai paskaa musta). Nytkin mulla on tossa vieressä puoliks syöty suklaalevy ja karkkipussi, ja äiti puhuu siitä kuinka se kävi juoksemas ja munki pitäis tulla mukaa. Eksyin vähä aiheest, mut tää on ihan älyttömän ahistavaa ku vaa collarit sopii päälle ilman et hiertää/puristaa sut hengiltä. Eikä se auta yhtää tilannetta et jotkut pällit tulee tänne valittaa että "höpöhöpö kuvittelet vaa". Päinvastoin, se just saa just tuntee enemmä ahistuneeks ja nolaantuneeks. Ja oletan että suurin osa näistä kommentoijista on aikusia eikä ymmärrä sitä ahistuksen määrää nykynuorella, esim. just et pitää olla vähintää 5 kg alipainoine et näyttää hyvältä

Vierailija
35/37 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 160 cm ja painan 80 kg. Ei ahdista. 

Tosin tässä keväällä hiukan levotonta mieltä aiheutti se, että painoinkin yllättäen 74 kg, vaikken ollut laihduttanut. No rupesin syömään kahta kauheemmin, ja painan taas 80 kg.

Olisiko tämä nyt sitten mahdollisesti syöpää?

Vierailija
36/37 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERRAISÄ! Hanki itsellesi apua, läski!!

Vierailija
37/37 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino on arka asia, mutta jotkut on luontaisesti hieman kookkaampia. minäkin, enkä edes ylipainoinen ja syön terveellisesti tarpeeksi