Kuinka usein sulta kysytään paperit ?
Kun ostatte tupakkaa,alkoholia tai muuta k18 tavaraa/palvelua??
Itse täyin juuri 25 vuotta ja aina on joka paikassa ja aikuisten tapahtumassa kysytty papereita. Suorastaan nöyryyttävää välillä kuunnella vittuilua nuoremmilta naisilta iästä tai siitä että en ole tarpeeksi miehekäs tms. Naiselle varmasti imartelevaa tollainen mutta todella nöyryyttävää miehille jos se nuori kassaneiti kysyy henkkareita paria kaljaa ostaessa. Sehän viestii myös siitä ettei naisia paljon kiinnosta jos arvioidaan alaikäiseksi ja muutenkin naiset tuppaa tykkäämään vanhemmista miehistä. Itselläni siis alkaa viehättävyys näillä näkymin vasta 30 vuotiaana ... Kyllä ketuttaa odotella sinne asti kun ihmiset ei ota tosissaan
Kommentit (63)
Todella harvoin on kysytty sen jälkeen kun olin n. 16-v. Viimeksi muistaakseni joskus 22-v ja silloinkin olin aivan hämilläni. Nyt olen 29. Aina ollut ikäistäni vanhemman näköinen murkku iästä lähtien. Tietty teininä oli kiva kun pääsin baariin alaikäisenä.
Todella harvoin! Kaupassa ei koskaan, alkossa vain jos ostan väkevää (mitä ostan tosi tosi harvoin). Baareissa saatetaan kysyä jos seurassa on mua nuorempia mutta niin on käynyt vaan kaksi kertaa sen jälkeen kun täytin 18. Alaikäisenäkään multa ei pariin kertaan kysytty, vaikka aina oli kaverin passi (jossa hänestä kuva ihan lapsena, niin tunnistaminen aika hankalaa). Nyt olen 20v. 18-vuotis päivillä muistan kun oikein halusin näyttää portsarille passini vaikkei kysynytkään :D Ärsytti kun ekaa kertaa pääsi laillisesti sisään eikä saanut edes todistaa asiaa :D
Ostin uutena vuotena tähtisadetikkuja ja kysyttiin paperit. Oli aika huvittavaa :) N26