Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 38-vuotias nainen ja ilmeisen huono sängyssä.

Vierailija
15.01.2015 |

Haluan seksiä, olen ihan hyvännäköinen ja normaalipainoinen, mutta olen ilmeisen huono sängyssä. Olen lukenut kaikenmaailman artikkelit, että mitä pitää tehdä. Tiedän, miten saan orgasmin. Otan suihin, vaihdan asentoja, kerron miehelle, mistä tykkään. Nautin, olen saaanut orgasmeja miesten kanssa. Miehetkin ovat tulleet, jopa suuhuni. Olen alasti, jopa päivänvalolla. Silti olen kuulemma estoinen ja passiivinen.

Kertokaa nyt ihmeessä, mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? Enkö vain kerta kaikkiaan osaa? Olen jo miettinyt lopettaa koko seksin, kun kaikki (ne harvat) miehet tähän asti, joiden kanssa olen ollut, ovat seksin jälkeen muuttuneet jäätäviksi. Ex-mieheni petti vuosia, ja kuulemma takiani. Tämän jälkeen on ollut pari lyhyttä juttua, ja viimeisin miessuhteeni haukkui kroppani ja vertaili muihin naisiin, ehdotti terapiaa ja vaginankorjausta. Olen jo ihan masentunut, että mikä minussa on vikana? Ehkä seksi ei vain ole minua varten. Surettaa. 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvältä naiselta kuullostat. Sanoisin, että olet loistavaa tyttöystävä materiaalia. Miehilläsi on vain ollut päässä sitä itseään. Nautitko seksin aikana, eli et vain makaa?

Vierailija
22/49 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkös aloituksessa juuri kertonut, että en makaa. En sitten tiedä, kuinka teatraalisia yleensä naiset ovat sängyssä, mutta ei tunnu luontevalta piehtaroida hullun lailla ja kiljua. Ehkä pitäisi? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat oikein haluttavalta, harvemmin osuu kohdalle tuollaisia. Sinun avuillasi en tyytyisi tuollaiseen tomppeliin. Pahoittelen kaikkien miesten puolesta, josko ensi kerralla parempi tuuri.

M52

Vierailija
24/49 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko laittaa kakkoseen?

Vierailija
25/49 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sulle on sattunut ääliö-ukkoja. Törkeää painamista ja toisen itsetunnon romuttamista. ( Voisit vaikka huomattaa, että "noin pienikullisella ei ole mitään varaa arvostella").

Minulla ei olisi mitään valittamista, jos vehkeeni saisi suullasi huomiota. Meillä kotona kaipaisin useammin peppujuttuja. Juu, kaikki ei tykkää. Jostain syystä isohkojen dildojen kanssa leikkiminen on jonkinlainen fetissi. Vaimo ei hirveästi innostu seksileluista. Taitaa enemmältikin leikkiä niillä yksinään.

Vierailija
26/49 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:30"]

Olen lukenut kaikenmaailman artikkelit, että mitä pitää tehdä. Tiedän, miten saan orgasmin. Otan suihin, vaihdan asentoja, kerron miehelle, mistä tykkään. Nautin, olen saaanut orgasmeja miesten kanssa. Miehetkin ovat tulleet, jopa suuhuni. Olen alasti, jopa päivänvalolla. 

[/quote]

Oi, kyllä kelpaisi!
En kyllä valittaisi ollenkaan jos noin aktiivinen nainen olisi!  Aivan mieletöntä! 

Sinulle on osunut kohdalle tosi paskoja mulkkuja. Toivottavasti löydät itsellesi miehen joka todella osaa arvostaa sinua! 

Vierailija
27/49 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan täysin !
Jos vaimoni olisi vähääkään mitä AP kirjoitti niin huoh... kiiruhtaisin kotiin jo ennen kun työaika päättyy :)

Vierailija
28/49 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin suomea olet aloittaja?

Vierailija
29/49 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän kannustavista kommenteista - minulla lienee vielä toivoa :). Olen kokeillut kakkosta, mutta en ole oikein pitänyt siitä. Se on vain sattunut. Siksi en oikein uskalla sitä miettiä, eikä se minua henk.koht. kiinnosta. Ymmärrän kyllä, että monia miehiä se kiehtoo. Nämä ko. henkilöt exääni lukuunottamatta eivät ole sitä edes ehdottaneet. 

Toivoisin nyt ensisijaisesti edes ihan hyvää, hellää ja kiihkeää "perusseksiä" ilman haukkumisia ja pettämisiä. Uskon, että vartaloni kaikkine osineen on kuitenkin aika normaali eikä este hyvälle seksille. En ole kuitenkaan kiinnostunut pelkästä seksisuhteesta tai irtosuhteista, kiitos vain eheyttäjille, mutta haluan myös henkisen yhteyden ja sen tunteen, että mies välittää ja pitää minusta. 

Olen sisäsuomesta. 

Vierailija
30/49 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta miestä voisin hoitaa kerralla, alueella jolla asun.

Miehet eivät ole valittaneet ja spermaakin on baaripanoilta tullut kondomiin

PALJON. Ilmeiseen puutteessa baaripanoni elävät, kuin niin syvään huokaisten

tulevat sisälleni kondomiin tai ilman 

ap 

Vierailija
31/49 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:08"]

Kiitän kannustavista kommenteista - minulla lienee vielä toivoa :). Olen kokeillut kakkosta, mutta en ole oikein pitänyt siitä. Se on vain sattunut. Siksi en oikein uskalla sitä miettiä, eikä se minua henk.koht. kiinnosta. Ymmärrän kyllä, että monia miehiä se kiehtoo. Nämä ko. henkilöt exääni lukuunottamatta eivät ole sitä edes ehdottaneet. 

Toivoisin nyt ensisijaisesti edes ihan hyvää, hellää ja kiihkeää "perusseksiä" ilman haukkumisia ja pettämisiä. Uskon, että vartaloni kaikkine osineen on kuitenkin aika normaali eikä este hyvälle seksille. En ole kuitenkaan kiinnostunut pelkästä seksisuhteesta tai irtosuhteista, kiitos vain eheyttäjille, mutta haluan myös henkisen yhteyden ja sen tunteen, että mies välittää ja pitää minusta. 

Olen sisäsuomesta. 

[/quote]

Niin olen minäkin ,mutt minä avaaja. harrastan seksiä useiden miehien kanssa.

ap 

Vierailija
32/49 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 oli ap. Jotkut hauskuuttajat ovat näemmä myös liittyneet ketjuun.

Ap

Vierailija
33/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tekstisi perusteella kaikin puolin hyvältä. Muista kuitenkin että esim. asentojen vaihto ei tee sinusta automaattisesti hyvää rakastajaa. Ja vaikka olisit päällä (tai miten päin vain) voit silti olla ns. lahna. Yritä eläytyä hetkeen. Voit vaikka pitää silmiäsi kiinni ja kuvitella olevasi yksin. Älä mieti ääntelemistä erikseen; mutta anna itsellesi myös lupa pitää ääntä. Olen huomannut että monesti miehet tykkäävät siitä että saavat naisen nauttimaan.
Muista myös huolehtia henkilökohtaisesta hygieniasta, eli alapesu, ainakin bikinirajan siistiminen ja mahd. muu trimmaus.

Vierailija
34/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:35"]

Vaikutat tekstisi perusteella kaikin puolin hyvältä. Muista kuitenkin että esim. asentojen vaihto ei tee sinusta automaattisesti hyvää rakastajaa. Ja vaikka olisit päällä (tai miten päin vain) voit silti olla ns. lahna. Yritä eläytyä hetkeen. Voit vaikka pitää silmiäsi kiinni ja kuvitella olevasi yksin. Älä mieti ääntelemistä erikseen; mutta anna itsellesi myös lupa pitää ääntä. Olen huomannut että monesti miehet tykkäävät siitä että saavat naisen nauttimaan. Muista myös huolehtia henkilökohtaisesta hygieniasta, eli alapesu, ainakin bikinirajan siistiminen ja mahd. muu trimmaus.

[/quote]

Kyllä mielestäni olen näitä kaikkia tehnyt. Kertonut, että mikä tuntuu hyvältä (nimenomaan kohteliaasti - ei mitään sellaista että "ai helvetti, tuo sattuu!"), liikkunut vastaan, äännellyt jos on tuntunut hyvältä jne. Karvatkin oli ajeltu huolella ja hygienia kunnossa.

Ap 

Vierailija
35/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten sanottu, en nyt ole mikään "pyörremyrsky". Ehkä jotkut ovat sitten todella villejä, mutta minulle se olisi teennäistä.

Ap

Vierailija
36/49 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:29"]

Vika on miesvalinnoissasi

m37

[/quote]

Jep. Tässähän tämä selkeästi ja ytimekkäästi.

-Niksu

Vierailija
37/49 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/49 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:29"]

Vika on miesvalinnoissasi

m37

[/quote]

Jep. Tässähän tämä selkeästi ja ytimekkäästi.

-Niksu

[/quote]

Miten osaisin tehdä parempia valintoja? Haluaisin todella kokea sen huikean fiiliksen, mistä jotkut seksin yhteydessä puhuu. Uskoisin, että kyse on pohjimmiltaan rakkaudesta ja luottamuksesta, mikä rentouttaa. Rentous taas mahdollistaa keskittymisen tuntemuksiin. Mistä löytää mies, joka ajattelee samoin?

Ap

Vierailija
39/49 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:00"]

Miten osaisin tehdä parempia valintoja? Haluaisin todella kokea sen huikean fiiliksen, mistä jotkut seksin yhteydessä puhuu. Uskoisin, että kyse on pohjimmiltaan rakkaudesta ja luottamuksesta, mikä rentouttaa. Rentous taas mahdollistaa keskittymisen tuntemuksiin. Mistä löytää mies, joka ajattelee samoin?

Ap

[/quote]

Mistäs noita ihmisiä nyt yleensä löytyy? Netin treffipalstat nyt ensimmäisenä tulee mieleen. Naisena et ainakaan jää huomiotta, jos ilmoituksen laitat. PeraPervoa, pettävää seikkailunhakijaa yms. tosin joukossa ihan riittävästi. Parempi ehkä itse ottaa yhteyttä mielenkiintoisiin tyyppeihin.

Ihmissuhdejutut nyt ylipäänsä on kovin mutkikkaita. Onnea siihen, että passeli yksilö löytyy jossain kohtaa.

-Niksu

Vierailija
40/49 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tosiaan olet harrastanut seksiä lähinnä moukkien kanssa. Tai ainakin miesten, joiden ensisijainen tavoite on saada nopeaa seksiä ja sitten karistaa daami kannoiltaan, kun tavoite on saavutettu. :) 

Noh, tiedän kyllä tunteen. Tosin olen ehkä kehno sanomaan, koska en ole viehättävä, en ole normaalipainoinen, enkä kovin rohkea (enää) kokeilemaan uutta. Ja lopputulos on se, että seksiä ei tipu. Että... noh, uskon, että kun tulee se oikea kohdalle, niin pääset tuosta fiiliksestä. :)