Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 38-vuotias nainen ja ilmeisen huono sängyssä.

Vierailija
15.01.2015 |

Haluan seksiä, olen ihan hyvännäköinen ja normaalipainoinen, mutta olen ilmeisen huono sängyssä. Olen lukenut kaikenmaailman artikkelit, että mitä pitää tehdä. Tiedän, miten saan orgasmin. Otan suihin, vaihdan asentoja, kerron miehelle, mistä tykkään. Nautin, olen saaanut orgasmeja miesten kanssa. Miehetkin ovat tulleet, jopa suuhuni. Olen alasti, jopa päivänvalolla. Silti olen kuulemma estoinen ja passiivinen.

Kertokaa nyt ihmeessä, mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? Enkö vain kerta kaikkiaan osaa? Olen jo miettinyt lopettaa koko seksin, kun kaikki (ne harvat) miehet tähän asti, joiden kanssa olen ollut, ovat seksin jälkeen muuttuneet jäätäviksi. Ex-mieheni petti vuosia, ja kuulemma takiani. Tämän jälkeen on ollut pari lyhyttä juttua, ja viimeisin miessuhteeni haukkui kroppani ja vertaili muihin naisiin, ehdotti terapiaa ja vaginankorjausta. Olen jo ihan masentunut, että mikä minussa on vikana? Ehkä seksi ei vain ole minua varten. Surettaa. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:42"]

Huonoja miehiä varmaan sattunut kohdalle. Älä kuitenkaan etene oppikirjamaisesti miesten kanssa. Eihän etenkään tuore suhde saisi olla suorittamista.

Kysy esimerkiksi pitääkö mies suihinotosta ja haluaako hän kenties sen jossain tietyllä tavalla. Joku saa esim. erityisiä kiksejä siitä, kun nainen imee häntä saunassa, joku haluaa kassejaan hierottavan, joku haluaa saada laittaa sen syvemmälle suuhun, toinen taas pitää enemmän siitä, että vain terska otetaan suuhun. Joku ehkä haluaa laueta suuhun, toisen ääneen lausumaton toive kenties on, että saisikin ruiskaista kaikella kunnioituksella spermat lopuksi kasvoillesi, rinnoillesi, tai jopa teepaidallesi.

Sitten siitä löysyydestä. Joskus niiden lihasten kunnossa on oikeasti parantamisen varaa. Vaimo on jo vuosia masturboinut aktiivisesti hieromalla sellaisella perus lihashierontalaitteella itselleen voimallisia klitorisorgasmeja. Orgasmit pistävät sellaiset supistelut lemmenlihaksiin, että epäilen tällä olleen osansa siihen, että vaikka hänelle on ns. tilava vagina, on se samaan aikaan naidessa nautinnollisen tiukka ja puristava. Ei se löysä ollut nuorempanakaan, mutta jotain mystistä on tapahtunut sen jälkeen kun tuo ennen niin siveä löysi masturboinnin maailman.

Ensi huuman jälkeen voi kysellä mieheltä, haluaisiko tämä tehdä jotain jännempääkin. Joku mies saa kiksejä vaikka siitä, että saa tyydyttää naista vaikka dildolla tai kesäkurpitsalla. Toinen ehkä saa iloa, jos saa sormettaa naisen g-pistettä jne. Joku ehkä nauttii, jos saa katsoa, kun masturboit hänen edessään. Jollakulla ehkä on salainen toive, että saa nuolla spermaista pilluasi tai suudella spermaista suutasi sen jälkeen, kun olet ottanut häneltä suihin. Jotakuta ehkä kiihottaa sukkahousut, aurinkolasit, aluasut jne. Tämmöisistä pikku fetisseistähän on hyvä höpöttää vaikka normipanon jälkeen hämärässä, kun on miehen kainalossa eikä tarvitse tuijottaa toista silmiin. Toinen avautuu sitten, kun luottaa. Ainahan niitä kinky fetissejä ei edes ole.

Ääneen ei kuitenkaan kannata alkaa ikinä selittämään, että tällä lailla me teimme sen yhden kinkyn jutun sen ex-Erkin kanssa jne. Käytä kuitenkin omaa harkintaa siinä, onko sinulla muka velvollisuus esimerkiksi antaa miehelle anusta, vaikka tekee kipeää. Tai sm-jutut, parinvaihto jne. Ne eivät ole yhden ihmisen päätettävissä ja niistä kieltäytyminen ei tarkoita, että ihminen on estoinen ja tylsä.

Onnea sinulle etsinnässäsi. Muista olla miehelle kiva ja kannustava sängyssä niin hyvinä kuin huonoina hetkinä. Jos mies tekee homman hyvin ja saa sinut laukeamaan, yritä vilpittömästi kiittää - joko sanoilla tai hellällä suudelmalla. Emme me kaikki miehet saa naista kovin helpolla laukeamaan yhdynnässä. Raukea ja onnellinen ilme naisen kasvoilla tekee aina hyvää miehen mielelle.

m45

[/quote]

Mitä ihmettä varten naisen pitäisi olla miehelle kiva ja kannustava huonoinakin hetkinä, kun sinäkin vain kirjoitit kappalekaupalla vaatimuksia? Toivottavasti naisellasi on sinulle yhtä pitkä vaatimuslista ja kivuuden ja kannustavuuden sijaan hän kertookin ne sinulle. 

Ja ap., sellaisia ne miehet ovat, ihan tyypillisiin miehiin olet törmännyt. Ei auta kuin kestää tai olla yksin, 

Vierailija
42/49 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:30"]

Haluan seksiä, olen ihan hyvännäköinen ja normaalipainoinen, mutta olen ilmeisen huono sängyssä. Olen lukenut kaikenmaailman artikkelit, että mitä pitää tehdä. Tiedän, miten saan orgasmin. Otan suihin, vaihdan asentoja, kerron miehelle, mistä tykkään. Nautin, olen saaanut orgasmeja miesten kanssa. Miehetkin ovat tulleet, jopa suuhuni. Olen alasti, jopa päivänvalolla. Silti olen kuulemma estoinen ja passiivinen.

Kertokaa nyt ihmeessä, mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? Enkö vain kerta kaikkiaan osaa? Olen jo miettinyt lopettaa koko seksin, kun kaikki (ne harvat) miehet tähän asti, joiden kanssa olen ollut, ovat seksin jälkeen muuttuneet jäätäviksi. Ex-mieheni petti vuosia, ja kuulemma takiani. Tämän jälkeen on ollut pari lyhyttä juttua, ja viimeisin miessuhteeni haukkui kroppani ja vertaili muihin naisiin, ehdotti terapiaa ja vaginankorjausta. Olen jo ihan masentunut, että mikä minussa on vikana? Ehkä seksi ei vain ole minua varten. Surettaa. 

[/quote] Miksi ihmeessä tunnet olevasi huono rakastaja. Kertomasi mukaan et ole. / vilivallaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noin se on..jätä tuollaset omaan arvoonsa.Idioottejahan riittää sekä miehissä että naisissa.Sun täytyy mennä tollasten junttien yläpuolelle.Ei kai meistä kukaan kuule petipuuhissa mitään ammattilaisia olla. = ) mut sehän onkin just kivaa ja inhimillistä..opetella yhdessä turvallisen ihmisen kanssa.Ja itse voin ihan omakohtasesti sanoa,tohon ikään liittyvää,nelikymppisissä Naisissa on erittäinkin paljon viehättävyyttä ja vetovoimaa!! Että ihan tiedoksi vaan kaikille samaa asiaa pohtiville.Niin upea olento kun Nainen,on vetovoimainen koko elämän läpi ja kaikenikäisenä! = )

Vierailija
44/49 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä heitä kirvestä kaivoon. kerroit juuri mitä seksissä teet, teet aivan oikein nämä miehet ovat olleet niin mänttejä arvostaakseen sinua. Minä arvostanM50+.

Vierailija
45/49 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän surullista oli aloitus lukea. Toivoisi ihmisille kunnon parisuhdetta, niin makkarinkin puolella sydämmet lentelevät. Jospa joskus minäkin löytäisin sen oikean. Mies

Vierailija
46/49 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä! Minä en edes mieti tuollaisia olenko huono vai mitä.

Minä olen sellainen kuin olen ja seksi ei ole mikään suoritus tai esitys. Nautin seksistä ja en harrasta mitään pervoja ja on jopa estoja mutta jos ei kelpaa niin mies tietää missä on ovi.

Vierailija
47/49 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on fakta että sellainen epävarma nöyristely ja miellyttämisen halua vetää kusipäitä puoleensa. 

Vierailija
48/49 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on virhe. Olet ilmeisesti huono, et todellakaan ilmeisen huono. Ainakaan tekstissä et tuonut esiin mitään ilmeistä.

Vierailija
49/49 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulepa tänne. Minä voin pientä korvausta vastaan tutkia tilanteen, ja sitten kertoa rehellisen mielipiteen.  Alustavasti näyttäis siltä että vääriä miehiä ponkailet.  Mitä vakavampi tilanne, sen enempi evästä ja aikaa matkaan.