Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 38-vuotias nainen ja ilmeisen huono sängyssä.

Vierailija
15.01.2015 |

Haluan seksiä, olen ihan hyvännäköinen ja normaalipainoinen, mutta olen ilmeisen huono sängyssä. Olen lukenut kaikenmaailman artikkelit, että mitä pitää tehdä. Tiedän, miten saan orgasmin. Otan suihin, vaihdan asentoja, kerron miehelle, mistä tykkään. Nautin, olen saaanut orgasmeja miesten kanssa. Miehetkin ovat tulleet, jopa suuhuni. Olen alasti, jopa päivänvalolla. Silti olen kuulemma estoinen ja passiivinen.

Kertokaa nyt ihmeessä, mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? Enkö vain kerta kaikkiaan osaa? Olen jo miettinyt lopettaa koko seksin, kun kaikki (ne harvat) miehet tähän asti, joiden kanssa olen ollut, ovat seksin jälkeen muuttuneet jäätäviksi. Ex-mieheni petti vuosia, ja kuulemma takiani. Tämän jälkeen on ollut pari lyhyttä juttua, ja viimeisin miessuhteeni haukkui kroppani ja vertaili muihin naisiin, ehdotti terapiaa ja vaginankorjausta. Olen jo ihan masentunut, että mikä minussa on vikana? Ehkä seksi ei vain ole minua varten. Surettaa. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/49 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika samoja kokemuksia. Joka suhteessa olen tullut petetyksi. Epäilen, että seksin takia. Omasta mielestäni seksi on hyvää. Viimeisimmässä suhteessani alkuhuumassa luulin että kaikki on hyvin, mutta sitten sain tietää että mies paneskelee muita, vaikka olimme sopineet näkevämme vain toisiamme..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja  minullekkin mies on lähettänyt "Pimppijumppaohjeita" ja kuulemma "Ihan läpällä vaan"...silloin tajusin mistä on kysymys..

Vierailija
4/49 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole huonoa naista sängyssä, on vain taitamaton mies jos ei saa naista nauttimaan ja naista laukeamaan

MTRE

Vierailija
5/49 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas väitän, että on niitä naisia, jotka ovat huonoja sängyssä, vaikka periaatteessa osaisivat ja tekisivätkin kaikki temput. Jos naisen toiminta on vähänkään "konemaista", siis sellaista, että kaikeasta huokuu, että nyt pitää tehdä näin, koska se kuuluu asiaan, mutta sellainen aito kiihko ja palo puuttuu, homma ei vaan tunnu hyvältä. Täällä on monissa erityisesti suihinottoketjuissa mainittu, että jos nainen vaikuttaa vähänkin vastentahtoiselta, voi sitten olla yhtä hyvin ottamattakin. Se pätee moneen muuhunkin asiaan seksissä. Ei välttämättä tarvitse mikään pyörremyrsky ollakaan, mutta jos nainen ei vain näytä olevan satasella mukana, miehenkin innostus laantuu. Itse asiassa melkeinpä pahimmalta tuntuu, jos nainen vaan tekee, mutta mistään ei paista aito innostus. 

Ap, sinulla ei välttämättä kyse ole ollenkaan tällaisesta. Voi ihan hyvin olla, että olet vain tavannut ankeita miehiä. Mutta jos vähääkään tuntuu siltä, että tiedät tekeväsi asioita tekemisen vuoksi, etkä silkasta kiihkosta, voi olla, että se paistaa sinusta myös seksikumppaneillesi. 

Vierailija
6/49 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia voisi tosiaan auttaa. Niissä miesvalinnoissa siis.

N32v

Vierailija
7/49 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:55"]

Mä taas väitän, että on niitä naisia, jotka ovat huonoja sängyssä, vaikka periaatteessa osaisivat ja tekisivätkin kaikki temput. Jos naisen toiminta on vähänkään "konemaista", siis sellaista, että kaikeasta huokuu, että nyt pitää tehdä näin, koska se kuuluu asiaan, mutta sellainen aito kiihko ja palo puuttuu, homma ei vaan tunnu hyvältä. Täällä on monissa erityisesti suihinottoketjuissa mainittu, että jos nainen vaikuttaa vähänkin vastentahtoiselta, voi sitten olla yhtä hyvin ottamattakin. Se pätee moneen muuhunkin asiaan seksissä. Ei välttämättä tarvitse mikään pyörremyrsky ollakaan, mutta jos nainen ei vain näytä olevan satasella mukana, miehenkin innostus laantuu. Itse asiassa melkeinpä pahimmalta tuntuu, jos nainen vaan tekee, mutta mistään ei paista aito innostus. 

Ap, sinulla ei välttämättä kyse ole ollenkaan tällaisesta. Voi ihan hyvin olla, että olet vain tavannut ankeita miehiä. Mutta jos vähääkään tuntuu siltä, että tiedät tekeväsi asioita tekemisen vuoksi, etkä silkasta kiihkosta, voi olla, että se paistaa sinusta myös seksikumppaneillesi. 

[/quote]

Hmm, voihan se olla niinkin. Olen kerran elämässäni ollut sängyssä sellaisen miehen kanssa, jota halusin ihan hullun lailla. Mutta hän sitten ei halunnut edetä periaatteesta loppuun asti. Silloin olin ihan korviani myöten ihastunut. Tunsin vain suurta onnea enkä olisi ikinä halunnut siitä tilanteesta pois. 

Sitten on ollut niitä, jotka ovat vähän painostaneet sänkyyn ja olen toki halunnut fyysisesti, mutta en ole tuntenut suuria tunteita henkisesti. Olen mennyt sänkyyn, jotten olisi "tylsä ja vanhanaikainen". Pari kertaa oli ihan ok, mutta tämä yksi haukkui pystyyn. Sen jälkeen en olekaan uskaltautunut enää petipuuhiin. 

Miehet odottavat, että heti pitäisi hypätä sänkyyn. Itse kuitenkin toivon, että ensin olisi luottamuksellinen suhde, tunteita. Uskon, että sekin helpottaisi sitä että voi oikeasti "antaa mennä" ja haluaa aidosti tehdä toiselle hyvää. Ei tule sitä feikkaamisen tunnetta kummallekaan. Varsinkin, kun ulkonäköpaineet on nykyään kovat ja pitäisi olla ihan viimeisen päälle trimmissä, niin tässä iässä sekin on aika iso este jo heittäytymiselle.

Ap

Vierailija
8/49 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja miehiä varmaan sattunut kohdalle. Älä kuitenkaan etene oppikirjamaisesti miesten kanssa. Eihän etenkään tuore suhde saisi olla suorittamista.

Kysy esimerkiksi pitääkö mies suihinotosta ja haluaako hän kenties sen jossain tietyllä tavalla. Joku saa esim. erityisiä kiksejä siitä, kun nainen imee häntä saunassa, joku haluaa kassejaan hierottavan, joku haluaa saada laittaa sen syvemmälle suuhun, toinen taas pitää enemmän siitä, että vain terska otetaan suuhun. Joku ehkä haluaa laueta suuhun, toisen ääneen lausumaton toive kenties on, että saisikin ruiskaista kaikella kunnioituksella spermat lopuksi kasvoillesi, rinnoillesi, tai jopa teepaidallesi.

Sitten siitä löysyydestä. Joskus niiden lihasten kunnossa on oikeasti parantamisen varaa. Vaimo on jo vuosia masturboinut aktiivisesti hieromalla sellaisella perus lihashierontalaitteella itselleen voimallisia klitorisorgasmeja. Orgasmit pistävät sellaiset supistelut lemmenlihaksiin, että epäilen tällä olleen osansa siihen, että vaikka hänelle on ns. tilava vagina, on se samaan aikaan naidessa nautinnollisen tiukka ja puristava. Ei se löysä ollut nuorempanakaan, mutta jotain mystistä on tapahtunut sen jälkeen kun tuo ennen niin siveä löysi masturboinnin maailman.

Ensi huuman jälkeen voi kysellä mieheltä, haluaisiko tämä tehdä jotain jännempääkin. Joku mies saa kiksejä vaikka siitä, että saa tyydyttää naista vaikka dildolla tai kesäkurpitsalla. Toinen ehkä saa iloa, jos saa sormettaa naisen g-pistettä jne. Joku ehkä nauttii, jos saa katsoa, kun masturboit hänen edessään. Jollakulla ehkä on salainen toive, että saa nuolla spermaista pilluasi tai suudella spermaista suutasi sen jälkeen, kun olet ottanut häneltä suihin. Jotakuta ehkä kiihottaa sukkahousut, aurinkolasit, aluasut jne. Tämmöisistä pikku fetisseistähän on hyvä höpöttää vaikka normipanon jälkeen hämärässä, kun on miehen kainalossa eikä tarvitse tuijottaa toista silmiin. Toinen avautuu sitten, kun luottaa. Ainahan niitä kinky fetissejä ei edes ole.

Ääneen ei kuitenkaan kannata alkaa ikinä selittämään, että tällä lailla me teimme sen yhden kinkyn jutun sen ex-Erkin kanssa jne. Käytä kuitenkin omaa harkintaa siinä, onko sinulla muka velvollisuus esimerkiksi antaa miehelle anusta, vaikka tekee kipeää. Tai sm-jutut, parinvaihto jne. Ne eivät ole yhden ihmisen päätettävissä ja niistä kieltäytyminen ei tarkoita, että ihminen on estoinen ja tylsä.

Onnea sinulle etsinnässäsi. Muista olla miehelle kiva ja kannustava sängyssä niin hyvinä kuin huonoina hetkinä. Jos mies tekee homman hyvin ja saa sinut laukeamaan, yritä vilpittömästi kiittää - joko sanoilla tai hellällä suudelmalla. Emme me kaikki miehet saa naista kovin helpolla laukeamaan yhdynnässä. Raukea ja onnellinen ilme naisen kasvoilla tekee aina hyvää miehen mielelle.

m45

Vierailija
9/49 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:30"]

Haluan seksiä, olen ihan hyvännäköinen ja normaalipainoinen, mutta olen ilmeisen huono sängyssä. Olen lukenut kaikenmaailman artikkelit, että mitä pitää tehdä. Tiedän, miten saan orgasmin. Otan suihin, vaihdan asentoja, kerron miehelle, mistä tykkään. Nautin, olen saaanut orgasmeja miesten kanssa. Miehetkin ovat tulleet, jopa suuhuni. Olen alasti, jopa päivänvalolla. Silti olen kuulemma estoinen ja passiivinen.

Kertokaa nyt ihmeessä, mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? Enkö vain kerta kaikkiaan osaa? Olen jo miettinyt lopettaa koko seksin, kun kaikki (ne harvat) miehet tähän asti, joiden kanssa olen ollut, ovat seksin jälkeen muuttuneet jäätäviksi. Ex-mieheni petti vuosia, ja kuulemma takiani. Tämän jälkeen on ollut pari lyhyttä juttua, ja viimeisin miessuhteeni haukkui kroppani ja vertaili muihin naisiin, ehdotti terapiaa ja vaginankorjausta. Olen jo ihan masentunut, että mikä minussa on vikana? Ehkä seksi ei vain ole minua varten. Surettaa. 

[/quote] Voi kun olisi mahdollisuus päästä edes keskustelemaan kanssasi. En usko että olet huono sängyssä, mutta olisi hyvä kahvin kera edes siitä kahdestaan puhua.

Vierailija
10/49 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaitai ap?
-pa63-

Vierailija
11/49 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytön provo! Jos ei ole niin ota  heti vaan rohkeasti yhteyttä muhun, niin eheytän sut mieluusti... Fullpleasure200 ätti gmail piste com on osoite... Keskustellaan, tavataan ja laitetaan juttu kuntoon. Ei ole reilua, että tuollainen nainen on tuossa jamassa!

Vierailija
12/49 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on miesvalinnoissasi

m37

Vierailija
13/49 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko toi provo vai tosi tilanne?

Vierailija
14/49 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset kiihottuvat kusipäistä. Miesvalinnalla tuo ongelma korjaantuu. Fiksujakin on, he eivät vain yleensä ole niitä, jotka saavat pöksyt märiksi ensitapaamisella.

Vierailija
15/49 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo, vaan näin on käynyt. 

Esim. tuo viimeisin mies oli aluksi tosi ihana. Ei edes mikään yhdenillanjuttu, vaan piiritti pitkään ja tapasimme monta kertaa ennen seksiä. Pidimme yhteyttä, soittelimme, kirjoittelimme. Halusin uskoa, että hän oli tosissaan ja aidosti ihastunut, meillä oli monia yhteisiä kiinnostuksen aiheita. En olisi uskonut, että juttu päättyy noin - jälleen. 

Olisi tosiaan mukava tavata mies, joka olisi toista maata.

Ap

Vierailija
16/49 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tuo viimeisin mies oli aluksi tosi ihana. Ei edes mikään yhdenillanjuttu, vaan piiritti pitkään ja tapasimme monta kertaa ennen seksiä. Pidimme yhteyttä, soittelimme, kirjoittelimme. Halusin uskoa, että hän oli tosissaan ja aidosti ihastunut, meillä oli monia yhteisiä kiinnostuksen aiheita. En olisi uskonut, että juttu päättyy noin - jälleen. 

Ap

Vierailija
17/49 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvailemasi on totta, niin kyllä on törppöjä miehiä sattunut kohdallesi. Onnea normaalin miehen etsintään, älä lannistu!

Vierailija
18/49 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:12"]

Tuo on ihan normisettiä pelimiehille. He saavat kiksinsä vaikeasti tavoiteltavan valloittamisesta.

Mikään ei ole varmaa, mutta ujoksi hissukaksi tekeytyminen on äärettömän harvinainen pelimiestrategia. Sen kun menet ja otat omasi. Se vaatii naiselta vain vähän aloitteellisuutta, ulkonäöllä ja seksiestoilla ei ole väliä, kunhan edes joskus antaa.

Vierailija
19/49 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten varmana oo huono. tietäisitpä miten estoisia naiset monesti ovat. Kokemusta on monista karvaturreista, mutta kyllä se joskus osaa stten olla vaikeaa. Sinähän olet, tuon kertomuksen perusteella, ihana nainen.

M43

Vierailija
20/49 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:02"]

Et sitten varmana oo huono. tietäisitpä miten estoisia naiset monesti ovat. Kokemusta on monista karvaturreista, mutta kyllä se joskus osaa stten olla vaikeaa. Sinähän olet, tuon kertomuksen perusteella, ihana nainen.

M43

[/quote]

Uskon että tämä mies on oikeassa. Emme me naiset niin aina herkullisia ole miehille, vaikka tussua kutiseekin siihen malliin että miestä pitäis saada