Te jotka shoppailette päivittäin/ viikottain
Onko teitä? Ja tarkoitan että shoppailette itsellenne vaatteita vain huviksenne?
Käyttekö Zarassa yms muissa ketjuissa vai ostatteko kalliimmilta brändeiltä?
Miksi? Kiinnostaako teitä vaatteiden alkuperä vai ei?
Kommentit (28)
Ei kai kukaan normaali ihminen oikeasti shoppaile viikottain? Silloin on jo selvää että kyseessä on riippuvuus.
Itse ostan n. Kerran joka toinen kuukausi ehkä yhden paidan, tai parin housuja tms. En osta kauheasti kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shoppailkaa suomalaisten valmistamia tuotteita! Hae vaikkapa Instagrammista hahstagilla #itsetehty #suomessatehty #käsityö #suomalaistakäsityötä jne.
Ai ei voi? On liian noloa suosia kotimaista? Rahat pitää lähettää ulkomaisille saastuttaville halpatuottajille? Ai, suomalaiset vaatteet on ommeltu liian lähellä? Et kelpuuta mitään, joka ei ole rahdattu tuhansien kilometrien matkojen takaa?
Olen samaa mieltä kanssasi!
Ap
Taidat olla ainoa XD Kommenttini sai monta alapeukutusta......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shoppailkaa suomalaisten valmistamia tuotteita! Hae vaikkapa Instagrammista hahstagilla #itsetehty #suomessatehty #käsityö #suomalaistakäsityötä jne.
Ai ei voi? On liian noloa suosia kotimaista? Rahat pitää lähettää ulkomaisille saastuttaville halpatuottajille? Ai, suomalaiset vaatteet on ommeltu liian lähellä? Et kelpuuta mitään, joka ei ole rahdattu tuhansien kilometrien matkojen takaa?
Suosin suomalaista mutta sun kommentti oli kyllä typerä. Uskoakseni nuo mainitsemasi syyt eivät ole muualla kuin omassa päässäsi. Saatavuus ja hinta lienevät pääasiassa ne tekijät jotka "pakottavat" ostamaan muualla tuotettua. Suomalaisia vaatteita löytyy kyllä lapsille hyvin ja hyvään hintaan, ja samoin trikoolinjalla pukeutuville, mutta siistejä ja kohtuuhintaisia toimistovaatteita on vaikea löytää. Tai saa mieluusti vinkata jos tiedät!
Aina voi laittaa näille Instagramissa tuotteitaa esitteleville laittaa direct messagea tai sähköpostia ja kysyä voisiko tämä valmistaa sinun toiveittesi mukaisen vaatteen sinulle. Se vaan on niin, että kannattaa määrän sijasta suosia laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosin suomalaista mutta sun kommentti oli kyllä typerä. Uskoakseni nuo mainitsemasi syyt eivät ole muualla kuin omassa päässäsi. Saatavuus ja hinta lienevät pääasiassa ne tekijät jotka "pakottavat" ostamaan muualla tuotettua. Suomalaisia vaatteita löytyy kyllä lapsille hyvin ja hyvään hintaan, ja samoin trikoolinjalla pukeutuville, mutta siistejä ja kohtuuhintaisia toimistovaatteita on vaikea löytää. Tai saa mieluusti vinkata jos tiedät!
Aina voi laittaa näille Instagramissa tuotteitaa esitteleville laittaa direct messagea tai sähköpostia ja kysyä voisiko tämä valmistaa sinun toiveittesi mukaisen vaatteen sinulle. Se vaan on niin, että kannattaa määrän sijasta suosia laatua.
Niin no toi on juuri se ongelma, mä en ole instagrammissa enkä jaksa selata sataa vuotta että löytäisin jotain mahdollisesti kivaa. Myöskään en voi teetättää vaatteita ompelijalla koska hinta on niin korkea. Eli saatavuus ja hinta ovat ne syyt miksi ei pysty suosimaan vaikka haluaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan normaali ihminen oikeasti shoppaile viikottain? Silloin on jo selvää että kyseessä on riippuvuus.
Itse ostan n. Kerran joka toinen kuukausi ehkä yhden paidan, tai parin housuja tms. En osta kauheasti kerralla.
Tätä mäkin mietin ja siksi kysyn. Mun mielestä joka viikko shoppailu on ihan luonnonvarojen tuhlaamista. Kukaan ei oikeasti tarvitse niin paljon vaatteita. Varmasti tuntuu ikävältä kun joku ”paheksuu” halpaketjuista shoppailua, mutta on se oikeasti aika itsekästä.
Itse ostan kerran kuussa yhden vaatekappaleen tai kengät. Viime kuussa kumisaappaat ja tässä kuussa sadetakin.
Ei kuulu nykyaikaan tuollainen shoppailuhimo
Minä shoppailen kuukausittain. Tilaan netistä enimmäkseen