Tinderin naiskäyttäjille kysymys
Etsin vakavasti otettavaa seuraa 27-35 v naisista. Siis tarkoituksena ihan oikeasti löytää omantyylinen tyyppi ja vakavoitua tämän kanssa.
Kesällä tuli käytettyä sovellusta aika paljon, eikä mulla ollut silloin niin vakava haku päällä kuin nyt. Mätseistä ei ollut pulaa, mutta valtaosa sellaisia joiden kanssa emme olisi yhteensopiva pari. Jälkikäteen tajunnut että profiiliin ehkä kannattaisi kirjoittaa itsestään ja mitä etsii.
Olen miettinyt sitäkin, että toivooko hyvät ja kunnolliset vaimomatskut miehen profiilin olevan sellainen joka ei ole liian seksikäs vaan enemmänkin informatiivinen?
Kommentit (8)
Kyllä, informatiivinen, mahdollisesti myös hauska, nokkela, jos se sujuu sinulta.
Jos etsii "sielunkumppania", ei sitä silmänisku-/habaemojeista löydä. Ja aika on rajallista, ei ole aikaa selvittää jokaisen kohdalla, mikä hän on miehiään.
Löysin kumppanini tinderistä. Tarkoitus oli treffailla puolikepeästi mutta kivan ihmisen kanssa, löytyikin sielunkumppani.
Kaikki tekstittömät ja liian seksihakuiselta vaikuttavat heitin vasempaan, tosin niin myös liian kuivakat ja "tositarkoituksella/sinäkö se oikea/ei ons" -tyyppiset. Etsin miestä, jonka persoona jollain tavalla tuntui aukeavan profiilista ja minulle sopivalla tavalla.
Tässä hyvä kaavio kliseistä, joita kannattaa välttää Tinderissä, jollei halua vaikuttaa stereotyyppiseltä, persoonattomalta tyypiltä: https://eddie-hernandez.com/wp-content/uploads/2020/04/mens_tinder_bing…
Loppuelämän parisuhdetta etsivä, myös tinderissä oleva, 28v nainen tässä hei.
Itse laitan ruksin jos profiilissa on
-herutuskuvia, eli paidattomia tai vielä alastomampia. Tai sit jotain salipullistelu kuvia. Salilla saa käydä, mutta etovia sellaiset kuvat.
-tupakointi/känni/bile kuvia
-kuvia joissa halaillaan muita naisia
-kuvia joissa on aina vähintään joku muukin, eli ei tiedä kuka edes hakee seuraa
-pelkästään itsensä peittely kuvia. Eli on aurinkolasit, maski, hattu, ei kokovartaloa… mitä yritetään piilottaa?
-kuvia tai tietoja jo olemassa olevista lapsista
Lisäksi jos on informoitu että on työnarkomaani tai että on hulluna harrastuksia, niin ruksia tulee. Mä haluan parisuhteen, en mitään sängyssä pyörähtävää kämppistä.
Juuri selasin tinderiä, oli paljon kuvia koirista ja maisemista mutta ei käyttäjistä, miksi näin naiset?
Vierailija kirjoitti:
Löysin kumppanini tinderistä. Tarkoitus oli treffailla puolikepeästi mutta kivan ihmisen kanssa, löytyikin sielunkumppani.
Kaikki tekstittömät ja liian seksihakuiselta vaikuttavat heitin vasempaan, tosin niin myös liian kuivakat ja "tositarkoituksella/sinäkö se oikea/ei ons" -tyyppiset. Etsin miestä, jonka persoona jollain tavalla tuntui aukeavan profiilista ja minulle sopivalla tavalla.
Puolikepeästi? - Mitä se tarkoittaa. Kerran joku nainen kirjoitti, että hänestä olisi kiva olla minun kanssani puolikepeästi ja osoitin oman hölmöyteni kun kysyin, että mitä hän tarkoitti. - Kun hän vastasi, että enkö oikeesti v...tu tajuu, niin tiesin, että hän tuskin on nainen, jonka kanssa haluasin mitään vakavampaa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolikepeästi? - Mitä se tarkoittaa. Kerran joku nainen kirjoitti, että hänestä olisi kiva olla minun kanssani puolikepeästi ja osoitin oman hölmöyteni kun kysyin, että mitä hän tarkoitti. - Kun hän vastasi, että enkö oikeesti v...tu tajuu, niin tiesin, että hän tuskin on nainen, jonka kanssa haluasin mitään vakavampaa,
Itselleni lähinnä sitä, että alku on rentoa, kepeää ja ilman suuria odotuksia. Menneisyydessäni on kokemuksia painostavista tyypeistä jotka eivät päästäneet irti ja hinkuivat vain suhteeseen vaikka puolipakolla, joten ahdistun helposti liian nopeasta tahdista.
Puolikepeydellä tarkoitan myös, että suhde etenee jos on edetäkseen, mutta kukaan ei koe ajanhukaksi kivaa treffailua vaikka päädyttäisiin myöhemmin eri teille.
Vastakohtana esim. jos biologinen kello tikittää ja puoli vuottakin on pitkä aika viettää vain tutustumassa, tai jos miehellä tosi kova tarve löytää vaimo (kunhan hengittää ja on ok näköinen niin käy, muusta ei niin tarkkaa).
Itse en ainakaan innostu paidattomista kuvista miehillä ja mielestäni ne kertovat miehen pinnallisuudesta ja seksiseuran etsimisestä.