Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tapailla miestä kaverina, mutta mies jotenkin yrittää "uida liiveihin"

Vierailija
04.11.2021 |

Mies on ihan mukava, mutta ahdistaa se, kun mies selvästi haluaa luokseen tai luokseni kylään ja siinä on oma riskinsä, että hän alkaisi lähennellä. En ymmärrä sitä, miksi hän ei voisi olla "vain" kaveri?

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ollut mieskaverien luona yötä ja he minun, ilman että kumpikaan olis ehdottanut mitään seksuaalista. Mutta jos on niin pönttö mies ettei tajua, ei sen kans voi olla kaveri.

Vierailija
82/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miesten kanssa ei kannata siis olla ystäviä.

Eikä luottaa miehiin joilla on naisia ”kavereina”.

Asia selvä!

Jaha, pitääpä ilmoittaa heti tänään pitkäaikaiselle miespuoliselle ystävälle, että se on soronoo nyt. Vaimonsa olkoot ainoa naispuolinen ystävä hänelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota liivit pois. Sanot hänelle, että otit liivit pois, kun sillä tavalla on kivasti väljempää... ja hymyilet merkitsevästi ;)

Vierailija
84/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JamesStadi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

Mulla on sulle tärkee kysymys sulle AP, ihan rekisteröityneenä käyttäjänä kysyn jotta kysymykseen tulisi uskottavuutta.

Ei onnistunut.

Niimpä, uskomatonta heikkoluontoisuutta naisilta 2020 -luvulla. Mitään ei tehdä, nähdä vaivaa, tai mennä mukavuusalueen ulkopuolelle jos ei koeta asiaa välittömästi miellyttäväksi.

Näin sukututkimuksia laajasti tehneenä ihmettelenkin miten suomalainen naisaines on heikentynyt näin hurjasti 150 vuodessa. Ehkä vaan siksi, kun ei "ole pakko" tehdä mitään.

No, tässä lupaamani video aiheena FZ. Todella laatukamaa, pitäkään englannin kieliset tekstit ja imekää jokainen lause opetusmielessä. Valtaosa osaa englantia, kyllä te 5 min jaksatte katsoa. Video etenee nopeasti ja on ytimekäs:

Voi voi, toihan on ihan skeidaa.

Vierailija
85/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla o nyksi erittäin läheinen ja tärkeä mieskaveri, jonka kanssa olemme olleet ystäviä ala-asteelta.

Hän on pysynyt ystävänäni kaikki nämä vuodet, ja hän on minulle älyttömän tärkeä.

Itse elän sinkkuna, hän on parisuhteessa ja pienen tytön isä. Emme tapaa kauhean usein mutta side välillämme on katkeamaton.

Oli myös eräs toinen mies johon tutustuin vasta aikuisena. Oli oikein mukava ja kiva, mitään muuta kuin kaveruutta ei ollut (tai niin luulin) meidän välillämme. Kävimme yhdessä eri paikoissa ja tapasimme muuten ihan vain kaveruuden merkeissä.

Hänellä oli nainen toisessa jaupungissa jota tapaili, en tiedä miten vakava heidän suhteensa oli. Tapasinkin tämän naisen kerran ja pidin hänestä.  Mukava mutkaton ja avoin ihminen, helppo tulla juttuun.

Oltiin varmaan jo vuoden verran tunnettu kun tämä mies alkoi puhua ikäänkuin olisimme suhteessa!

Minä häkellyin enkä ollut saada sanaa suustani. Kauhea tilanne! Missään tapauksessa en missään välissä ollut antanut hänen ymmärtää yhtään mitään emmekä olleet edes koskenee toisiimme. Sitä paitsi hänellä oli se nainen jota tapaili.

Jouduin sanomaan ystävyyden irti. En vain kerta kaikkiaan pystynyt enää jatkamaan. Kaikki oli niin pilalla, ei sitä olisi voinut korjata ja sitä paitsi olin niin vihainen siitä että hän sen toisen naisen selän takana alkoi esittää tuollaista. He olivat kuitenkin tunteneet paljon kauemmin kuin hän minun kansssani.

Vieläkin tulee ahdistunut olo kun sitä muistan. Jotenkin petetty olo. Ja ,menetinhän ystävän.

En ymmärrä miksi pitää pilata noin, miksi ystävyys ei kelpaa vaan pitää yrittää enemmän vaikka mitään sen suuntaista ei ole ollut ilmassa eikä lähimaillakaan?

Vierailija
86/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on fakta, että KUKAAN mies ei valitse kaverikseen naista, jos on mahdollisuus kaveerata myös miesten kanssa. Miehet ovat vain kaikin puolin parempaa seuraa, paitsi siinä yhdessä asiassa, jossa nainen on välttämätön.

Mikäli asia olisi miesten vapaasti päätettävissä, naiseen käytäisiin muutaman kerran viikossa tyhjentämässä kassit ja muu aika vietettäisiin mukavasti jätkäporukassa. 

Vierailija
87/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa aina olla kavereita aluksi, jotta voi feidata helposti koska ollaan vain kavereita. Ja jatkaa kaverina olemista, jotta saa pidettyä tyypin varalla.

Ei kannata lähteä tohon koskaan.

Niin tuossahan on vaarana, että saakin elinikäisen ystävän ja joutuu ihan oikeasti tutustumaan toiseen, eikä voi panna kaikkea mikä liikkuu ja sitten heti ghostata. Sekopäisten miesten kokoontumiset tällä palstalla.

Vierailija
88/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa aina enemmän kuin olla vain kaveri. Suostuvat kaveriksi, koska toivovat että voi tulla tilaisuus enempäänkin.

mihin mies tarvitsee kaverinaista? Hörppivätkö lattea yhdessä?

Vierailija
89/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa aina enemmän kuin olla vain kaveri. Suostuvat kaveriksi, koska toivovat että voi tulla tilaisuus enempäänkin.

mihin mies tarvitsee kaverinaista? Hörppivätkö lattea yhdessä?

No miksipä ei, jos mies on lattehifistelijä, joka ei miesporukassa kehtaa.

Tosin, miksi edes yritän, kun sinulla taitaa olla aika suppea käsitys, millaisista aiheista naiset voivat olla kiinnostuneita.

Vierailija
90/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia nämä "tapailut" oikein on/olisi sen miehen kanssa? Mitä niissä tehdään?

Käydään kahvilla juttelemassa tai jossain tapahtumissa.

T. Ap

Vierailija
91/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on fakta, että KUKAAN mies ei valitse kaverikseen naista, jos on mahdollisuus kaveerata myös miesten kanssa. Miehet ovat vain kaikin puolin parempaa seuraa, paitsi siinä yhdessä asiassa, jossa nainen on välttämätön.

Mikäli asia olisi miesten vapaasti päätettävissä, naiseen käytäisiin muutaman kerran viikossa tyhjentämässä kassit ja muu aika vietettäisiin mukavasti jätkäporukassa. 

Tarkoitathan lisääntymistä? Ei nainen ole välttämätön seksin harrastanmista varten. Kyllä ne pussit tyhjenee poikaporukassakin. 😂🤣😂

Vierailija
92/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Mielestäni noin 2/3 muista miehistä on jäätävän tyhmää seuraa, ja jäljellejäävästä kolmasosasta suurin osa on fiksuudestaan huolimatta huomattavan tylsiä. Naisistakaan tietenkään sama 2/3 ei ole mitään älykköjä, mutta jäljellejäävä paras kuudesosa ihmisistä on tällaiselle snobimiehelle paras vaihtoehto älylliseen yhteyteen. Totuuden nimessä on sanottava, että kyllä mulla on myös miespuolisia ystäviä joiden seurasta nautin, mutta heidän löytämisensä ei ole ollut helppoa. Sosiaalisiin ympyröihini kuuluvien Jätkäporukkojen illanvietoissa pärjään muuten hyvin, mutta sisältä olen niissä ihan unessa vaikka suu käy.

Vierailija
93/115 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat miehet joutuu aina friend zonelle...

Vierailija
94/115 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana tätinä pitkällä elämänkokemuksella voin tulla kertomaan, että omalla kohdallani ne miehet, joille olen tehnyt selväksi haluavani olla kaveri tai ystävä ilman seksuaalista viritystä välillämme, ovat hävinneet kuin tuhka tuuleen. Ikinä ole kuullut niistä mitään jälkeenpäin vaikka ensin olivat niin ystävällisiä niin ystävällisiä.

Vierailija
95/115 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JamesStadi kirjoitti:

Mulla on sulle tärkee kysymys sulle AP, ihan rekisteröityneenä käyttäjänä kysyn jotta kysymykseen tulisi uskottavuutta.

1) Pystytkö sä lupaamaan ja varmuudella sitoutumaan ettet makaa muiden miesten kanssa tai luo romanttisia suhteita tai suutele muiden(kaan) miesten kanssa niin kauan kuin tapailet tätä kaveri-miestä?

Vastaukseksi EI riitä ' en ole NYT ettimässä ketään' tai 'NYT ei minulla ole ketään muuta'. Kyse on siitä ettei sulla varmasti ole säpinää muuhun suuntaan, voitko, haluatko, pystytkö vannoa tämän ?

On hyvin tärkeä kysymys. Sitten toinen, vastaa jos voit:

2) Friend-Zone on aina meille heteromiehille kirosana, aina pieni loukkaus. Yleensä uhrautuminen mistä saa hyvin vähän loppupeleissä takasin. Siis:

Onko tällä herrasmiehellä MITÄÄN mahdollisuuksia koskaan olla sun kanssa romanttisessa muelessä? Onko olemassa mitään keinoja tai tapahtumia mielestäsi mikä muuttaisi asioita yhtään romanttiseen suuntaan?

Sä olet arvokas vastaamaan, haluaisin jopa palkita sut jos vastaat. Ole kiltti ystävällinen ja vastaa kykysi mukaan, se vastaus on kultaa koko miesklaanille.

Mä laitan todella hyvän ja hekumallisen Friend-Zone videon tähän linkiksi kun sä vastailet. Vastailkaa muutkin naiset jos voitte, todella arvostan sitä !

Olisi mielenkiintoista tavata tämän kirjoittaja ihan vaan, jotta näkisi minkälainen viiripää tämmöisiä ajattelee. Vastaan kuitenkin omasta puolestani:

1) Jos olen ystävä tai kaveri jonkun kanssa, miehen tai naisen, niin se ei estä minua hakemasta romantiikkaa, seksiä tai parisuhdetta jonkun spesiaalin kanssa. Ystäviä minulla voi olla paljon, mutta rakkaita vain yksi. En käsitä miten joku voisi edes ajatella, saati vaatia, että ystävyys hänen kanssaan voisi olla este parisuhteen tavoittelemiselle jonkun kolmannen kanssa.

2) Joku hyvin sanoikin aikaisemmin, ettei friend zone ole mikään odotusaula, jossa odotetaan josko seuraavana tulisi oma vuoro. Jos on ystävä niin on ystävä ilman romantiikkaa. Joskus olen kuullut, että ystävyys olisi muuttunut rakkaussuhteeksi, mutta omalle kohdalleni ei näin ole käynyt. Lisäksi pitäisin pienenä petoksena, jos vaikka mies teeskentelisi ystävää ja kuitenkin olisi oikeasti vain seksiä vailla.

Luulisin, että miehetkin pääsisivät paljon helpommalla itsensä ja maailman kanssa, jos voisivat hyväksyä naiset ystävikseen ilman taka-ajatuksia seksistä. En puhu muiden naisten puolesta, mutta minä tavatessani uuden ihmisen tiedän noin puolen minuutin sisällä, voisinko harrastaa hänen kanssaan seksiä vai en eikä se siitä muutu vaikka mies esittäisi ystävää vuosikaudet. 

Vierailija
96/115 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa, mitä miehet saavat kaverisuhteesta naisen kanssa? Naisten jutut ovat typeriä, heidän kiinnostuksenkohteensa triviaaleja, he harvoin jaksavat kuunnella toista ihmistä, vaan hölöttävät omia typeryyksiään nonstoppina. Lisäksi he ovat kateellisia, ylimielisiä ja mukavuudenhaluisia. Kuka jaksaa kaveerata sellaisen kanssa?

Vierailija
97/115 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma oli yhden toisenkin miehen kanssa. Siis näimme kahvilassa ja kävimme jotain urheilujuttuja harrastamassa. Sitten hän alkoikin painostaa, että pitäis nähdä useammin. Minulle hän oli kiva kaveri.

Ärsyttävää, että miehillä kaveruuden "hinta" onkin se, että alkavat toivoa muita vastapalveluksia. Naispuolisia läheisiå ystäviä tai kavereita minulla ei ole. Miespuoliset kaverit olisivat ihan ok, tosin sitten tulisi toki vaikutelma, että hän olisi miesystävä, joten en voisi tavata parisuhdemielessä kiinnostavaa miestä, kun olisin vaikka ulkona kyseisen kaverimiehen kanssa.

Mulla ei ole ollut aikuisena muutenkaan kuin parhaimmillaankin yksi naispuolinen kaveri/ystävä, joten pariutuminen menopaikkojen kautta on jäänyt väliin kohdaltani (ei kai kukaan sellaisiin mene yksin?).

T. Ap

Tuohan on normaali kuvio, miten suhteet alkaa. Nainen testailee miehen kärsivällisyyttä ja leikkii vaikeasti saatavaa. Kun mies jaksaa noin jatkaa riittävän kauan, alkaa suhde. Jos mies kyllästyy, hän ei ollut oikeasti kiinnostunut.

Yllättävän yleistä, että naiset käyttäytyy noin. Ehkä APn tapauksessa mies olettaa kyseessä olevan tuon leikin ja leikkii mukana.

Vierailija
98/115 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skipper1 kirjoitti:

Minkälainen mies haluaa olla naisen kaveri? Ei naisten kanssa kaveerata :D.

Ei upseerikaan kaveeraa miehistön kanssa, koska se on heikkoutta miehistön silmissä.

Jos olet kaverisuhteessa naisen kanssa niin check your position.

Sori itse kyllä pidän paljon luotettavampana sellaista miestä, joka kykenee olemaan naisten kanssa tekemisissä ihan normaalistikin. Antaa paljon paremman kuvan, jos kaveripiiriin kuuluu sekä miehiä, että naisia. 

Vierailija
99/115 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vanhempana tätinä pitkällä elämänkokemuksella voin tulla kertomaan, että omalla kohdallani ne miehet, joille olen tehnyt selväksi haluavani olla kaveri tai ystävä ilman seksuaalista viritystä välillämme, ovat hävinneet kuin tuhka tuuleen. Ikinä ole kuullut niistä mitään jälkeenpäin vaikka ensin olivat niin ystävällisiä niin ystävällisiä.

Näiden kilttien miesten taktiikkana oli yrittää iskeä sinut ystävällisyydellä.

Vierailija
100/115 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tästä ketjusta jälleen hyvin ilmi joidenkin miesten sielunmaisema. Eivät pidä naista lainkaan ihmisenä. Miksi naisia pitäisi sellaiset miehet kiinnostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi