Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tapailla miestä kaverina, mutta mies jotenkin yrittää "uida liiveihin"

Vierailija
04.11.2021 |

Mies on ihan mukava, mutta ahdistaa se, kun mies selvästi haluaa luokseen tai luokseni kylään ja siinä on oma riskinsä, että hän alkaisi lähennellä. En ymmärrä sitä, miksi hän ei voisi olla "vain" kaveri?

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita miespuolisia kavereita ovat esimerkiksi omat serkut. Silloin ei tule hetkeäkään väärää käsitystä suhteen laadusta. Voi kahvitella ja jutella rauhassa, käydä elokuvissa, ja jos mennään viihteelle, kummallakin on omat suunnitelmansa loppuiltaa varten.

Miehen ja naisen ystävyys noin muuten vain on kyllä mahdollista, mutta harvinaista. Lähes aina taustalla on jomman kumman pieni (tai isompikin) kiinnostus. Ja jos toinen on tosi mukava ja hänen seurassaan viihtyy, niin siinä on iso riski, että jos paljastaa tunteensa, ystävyys tyssää siihen paikkaan. Olen itsekin kokenut saman erään mukavan miehen kanssa; tukahdutin omat tunteeni, koska olin mieluummin pelkkä ystävä kuin menettäisin sen ystävyyden. Ikävä kyllä tässä kävi juuri niin kuin voi olettaakin, että ystävyys hiipui pelkälle satunnaisen moikkauksen tasolle sen jälkeen, kun löysi itselleen tyttöystävän, myöhemmin vaimon. Olen onnellinen heidän puolestaan ja tyytyväinen siihen, etten nostanut kissaa pöydälle. Jäin ikävöimään pitkiä keskustelujamme.

Pakko myöntää, että myös naisena kokisin ikäväksi, jos sellainen mies, josta en ole kiinnostunut seksuaalisessa mielessä, osoittaisi avointa kiinnostusta. Väkisinkin siinä ystävyys kärsisi. Toki on niin, että jos toinen on todella sopiva ja seurassa viihtyy aidosti, se saattaisi johtaa suhteeseenkin. Mutta todennäköisempää on, että jos suhde on pysynyt ystävyystasolla jo pitkään, siihen on jokin syy.

Vierailija
62/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa aina olla kavereita aluksi, jotta voi feidata helposti koska ollaan vain kavereita. Ja jatkaa kaverina olemista, jotta saa pidettyä tyypin varalla.

Ei kannata lähteä tohon koskaan.

Ei naiset toimi sillä lailla, että ottaa jonkun miehen feidattavaksi ja varalle. Jos nainen ei ole kiinnostunut, niin hän ei ole kiinnostunut. Nainen on ihan tarkoittanut sitä, kun hän on sanonut aluksi että haluaa olla vain kaveri.

Miehet on niitä, jotka voivat sanoa haluavansa olla vain kaveri naisen kanssa sen takia, että samalla voi pyörittää ja panna muitakin hyvällä omallatunnolla. Ja miehet on niitä jotka paljon helpommin pystyy seksiin tai jopa suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka kiinnostaa vain vähän, kun muutakaan ei sillä hetkellä ole tarjolla. Miehille on siis olemassa "vain vähän kiinnostaa, voisi kokeilla" -kategorioita, naista yleensä kiinnostaa 100% tai ei ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

Mulla on sulle tärkee kysymys sulle AP, ihan rekisteröityneenä käyttäjänä kysyn jotta kysymykseen tulisi uskottavuutta.

1) Pystytkö sä lupaamaan ja varmuudella sitoutumaan ettet makaa muiden miesten kanssa tai luo romanttisia suhteita tai suutele muiden(kaan) miesten kanssa niin kauan kuin tapailet tätä kaveri-miestä?

Vastaukseksi EI riitä ' en ole NYT ettimässä ketään' tai 'NYT ei minulla ole ketään muuta'. Kyse on siitä ettei sulla varmasti ole säpinää muuhun suuntaan, voitko, haluatko, pystytkö vannoa tämän ?

On hyvin tärkeä kysymys. Sitten toinen, vastaa jos voit:

2) Friend-Zone on aina meille heteromiehille kirosana, aina pieni loukkaus. Yleensä uhrautuminen mistä saa hyvin vähän loppupeleissä takasin. Siis:

Onko tällä herrasmiehellä MITÄÄN mahdollisuuksia koskaan olla sun kanssa romanttisessa muelessä? Onko olemassa mitään keinoja tai tapahtumia mielestäsi mikä muuttaisi asioita yhtään romanttiseen suuntaan?

Sä olet arvokas vastaamaan, haluaisin jopa palkita sut jos vastaat. Ole kiltti ystävällinen ja vastaa kykysi mukaan, se vastaus on kultaa koko miesklaanille.

Mä laitan todella hyvän ja hekumallisen Friend-Zone videon tähän linkiksi kun sä vastailet. Vastailkaa muutkin naiset jos voitte, todella arvostan sitä !

Kyllä miehet on outoja!

Kyllä me ollaan outoja kun ei haluta hyväksikäytettäväksi!!!

Hyväksikäytetyksi!?

Anna mun kaikki kestää…

Niin, mitä muuta se on kuin hyväksikäyttöä kun nainen hakee miestä etuja itselleen antamatta mitään takasin?

Nainen luullee antavansa ystävyyttä... Ystävyys, se on arvokasta, sitä harvoin on liikaa, tiedätkö.

On olemassa naisia, jotka pyörittävät miehiä, pitävät löysässä hihnassa ja valkkaavat, kuka voisi hyödyttää heitä tänään remontissa ja huomenna auton huollossa. Kyllä. Mutta ne on eri naisia kuin ne, jotka surkuttekevat sydänystävyyden perään.

Juuri näin! Monesti huomannut, että naiset vain hyväksikäyttävät miehiä milloin minkäkin verukkeen pohjalta ja käyttävät "naiseuttaan" näin hyväksi ja miesressukat kulkevat kuin pässit narussa. Itse miehenä en haluaisi olla missään tekemisissä kaltaistesi kanssa. Ei ole olemassa mitään mies/naisystävyyttä. Oletko jäänyt kenties lastentarha-asteelle?

Vierailija
64/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa aina olla kavereita aluksi, jotta voi feidata helposti koska ollaan vain kavereita. Ja jatkaa kaverina olemista, jotta saa pidettyä tyypin varalla.

Ei kannata lähteä tohon koskaan.

Ei naiset toimi sillä lailla, että ottaa jonkun miehen feidattavaksi ja varalle. Jos nainen ei ole kiinnostunut, niin hän ei ole kiinnostunut. Nainen on ihan tarkoittanut sitä, kun hän on sanonut aluksi että haluaa olla vain kaveri.

Miehet on niitä, jotka voivat sanoa haluavansa olla vain kaveri naisen kanssa sen takia, että samalla voi pyörittää ja panna muitakin hyvällä omallatunnolla. Ja miehet on niitä jotka paljon helpommin pystyy seksiin tai jopa suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka kiinnostaa vain vähän, kun muutakaan ei sillä hetkellä ole tarjolla. Miehille on siis olemassa "vain vähän kiinnostaa, voisi kokeilla" -kategorioita, naista yleensä kiinnostaa 100% tai ei ollenkaan.

Kaikki tietää että tunteet( ja elämäntilanne) voi muuttua aikojen saatossa.

Siksi kannattaa pitää hyvät miehet kontaktin päässä, eikä toivottaa hyvää loppuelämää.

Vierailija
65/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia on semmoinen hassu juttu, vaikka sitä onkin muotina pitää harhaoppina. Jos mies on naimisissa niin voit kyllä tavata vaimoa ja miestä. En kyllä muutenkaan näe miksi aikuisten miesten ja naisten pitäisi hirveästi kaveerata keskenään hyvänpäivänkuulumisia enempää.

Vierailija
66/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miestyypin. Minulla on muutamia miespuolisia ystäviä, joiden kanssa nähdään tai tehdään joskus jotain kaveripohjalta. Ei ongelmaa.

Sitten on näitä vaivihkaisia ujuttautujia, jotka luovat sivusilmäyksiä kun luulevat etten huomaa, ehdottelevat sitä sun tätä muka kavereina, mutta selvästi tarkoituksena hivuttautua lähemmäs.. lähemmäs.. hipaista vahingossa jne. Olen oppinut tunnistamaan nämä jo, enkä todellakaan kutsu kotiin, mene kahden kesken ilta-aikaan elokuviin heidän kanssaan tms.

Ja ennen kuin kukaan alkaa vänkäämään hyväksikäytöstä, niin kaverimiehet on todellakin - kavereita: huollatan itse autoni, tienaan palkkani, ja teetän remonttini ammattilaisella, en tietääkseni hyväksikäytä heitä millään tavalla.

Miehelle pahinta hyväksikäyttöä ajan hukkaaminen sellaiseen naiseen, mistä ei voi kehittyä mitään romanttista.

Siinä tapauksessa mies on hyvä ja ilmaisee romanttiset aikeensa avoimesti, eikä hukkaa molempien aikaa salaamalla tavoitteensa ja esittämällä kaveria!

Joskus mies on niin ihastunut, että haluaa katsoa kaikki kortit loppuun asti. Niin kauan kuin pienikin toivo suhteesta on olemassa. Lähes aina käy niin, että mies joutuu toteamaan uhkapelin epäonnistuneen ja on pakko kadota naisen elämästä täydellisesti tukahduttaakseen ihastuksen tunteensa. Sitten nainen ihmettelee mihin "kaveri" hävisi.

Vierailija
67/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi erittäin hyvää miespuolista ystävää. Toisen kanssa seurustelin lähes seitsemän vuotta. Parisuhteessa meillä oli aika epäterve dynamiikka ja erosin hänestä. Ajansaatossa pidimme kuitenkin yhä enemmän yhteyttä ja nyt olemme jo sitten tunteneet lähes kolmekymmentä vuotta ja vaihtelemme ajatuksia säännöllisesti.

Toiseen tutustuin ensin deittailumielessä, mutta elämässäni tapahtui muutamia asioita, joiden johdosta en jatkanut sen pidemmälle hänen kanssaan (meillä ehti olla jo muutamia hyviä seksikertoja). Meillä kuitenkin juttu luisti todella hyvin ja muutenkin meillä oli hauskaa keskenämme. Käymme yhdessä teatterissa ja konserteissa ja usein tulee luokseni syömään ja istumaan iltaa. Kun olimme hetken aikaa molemmat sinkkuina aloitimme pyynnöstäni friends with benefits systeemin. Kysyin tuolloin häneltä olisiko kiinnostunut katsomaan oisko meistä ihan seurustelevaksi pariksi, mutta hän oli tuolloin tutkimassa polyamiristista puoltansa, ja minä taas olen ihan vain monogamisti. Reilun pari kuukautta ehdimme nautiskella myös tästä puolesta toisissamme kunnes löysin elämäni rakkauden. Jatkoimme hyvinä kavereina. Joskus on myöntänyt, että häntä kyllä jäi kaivertamaan ettei lähtenyt silloin katsomaan olisiko meistä pariskunnaksi. Minä taas olen tyytyväinen etten jäänyt sen enempää haikailemaan hänen peräänsä. Olemme nykyisen kumppanini kanssa aivan täydelliset toisillemme, en olisi koskaan saanut kokea tätä jos olisin tyytynyt ihan hyvään suhteeseen tämän hyvän ystäväni kanssa.

Vierailija
68/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ennen, vielä noin 20v sitten normaalia, että miehet halusivat seksiä naisen kanssa, ja toivat tämän myös esiin.

Nykyiset miehet eivät enäö uskalla juuri tuoda tätä parjattua hetero-ominaisuutta esiin syytösten pelossa, ja koittavat käyttäytyä enemmän kavereina.

Naiset ovat ilahtuneet kun "kaverimiehiä" onkin nyt enemmän. Joskus kuitenkin jollain miehellä ne normivaistot pyrkii pintaan sieltä kulissin takaa.

Vierailija
69/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JamesStadi kirjoitti:

Neiti AP - missä vastauksesi viipyy?

Ethän ole dissannut mun mestarikysymystä :)

Koska ketju haluaa nähdä huippuvideon Friend Zonesta?

Täällä odotellaan AP:n vastauksia ellei ole trolli.

Mä oon ainakin aito ja hyvin tosissani aiheesta.

Oletko sinä siis se urpo joka pilaa ketjut tunkemalla niihin videoita? LOPETA.

Vierailija
70/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvalla naisella on mitään annettavaa mies puolisille ystäville. Itselläkin on paljon naisia "ystävinä" mutta tilanne toimii niin että minun pitäisi olla aina auttamassa kun pyydetään rahaa tai palveluksia mutta itse en saa koskaan apua näiltä naisilta

Ehkä he eivät auta sinua, koska sinä oletkin se, jolla ei ole annettavaa heille?

Vierailija
71/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skipper1 kirjoitti:

Minkälainen mies haluaa olla naisen kaveri? Ei naisten kanssa kaveerata :D.

Ei upseerikaan kaveeraa miehistön kanssa, koska se on heikkoutta miehistön silmissä.

Jos olet kaverisuhteessa naisen kanssa niin check your position.

Sulla on tuskin ikinä kaveria ollutkaan (naista tai miestä) 🤣

Vierailija
72/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan keksi yhtään syytä, miksi haluaisin naisen puhtaasti kaveriksi. No okei, yksi syy on, nimittäin jos tällä kaverinaisella sattuu olemaan hyvännäköisiä ja suhteeseen halukkaampia ystäviä.

Tunne on luultavasti molemminpuolinen. Tuskin kukaan nainen tai mies haluaisi sinua kaveriksi.

Vierailija
73/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miesten kanssa ei kannata siis olla ystäviä.

Eikä luottaa miehiin joilla on naisia ”kavereina”.

Asia selvä!

Niin, siis naisten ei kannata olla miesten / miehen kanssa vain pelkkää platonista kaveria - ja luonnollisesti samalla myös toisinpäin:

JUURI NIIN !

Tuollainen "fridend zoneilu" puolin ja toisin kahden eri sukupuolen välillä (ja enempäähän sukupuolia ei olekaan) on ihan turhaa, kun reisien välissä on keskenään yhteesopivat elimet joilla pystyy paljon parempaankin.

Nuo miesten kanssa ystävyyshakuiset naiset ovat aina jollain tavalla erikoisen huomiohakuisia säälipusseja: niillä on jokin ihme tarve briljeerata "älyllään" ja "henkisillä" ominaisuuksillaan, ja sitten kerjätä miehen(kin) vahvistusta omalle olettamalleen älykkyydelleen ja sofistikoituneisuudelleen. Ja siihen vinksahtaneeseen ajatteluun kuuluu, että jos käytetään alapäätä siihen mihin se on tarkoitettukin, se on aina jollain tavalla siitä yläpääuskottavuudesta ja kredibiliteetistä pois (Huomatkaa nyt kaikki ruudinkeksijä-friend zone -naiset kuinka sivistynyttä sanaa käytin tuossa kursiivilla olevassa; saitte tässä nyt ihan pikkuriikkisen lohdutuspalkinnon myös sen "henkisen" selkääntaputteluvajeenne kompensoimiseksi).

Ja yleensä nämä naiset - jotka haluavat kaveerata seksittömästi miehen kanssa jotta edes KERRAN elämässään saisivat lypsetyksi miehen suusta tunnustuksen: "Ai ett' kun sä olet niin sutki ja älykäs ja sivistynyt ja henkisesti ylevä nainen, ett' mun vallan kateeks' käy, eikä mull' oo mitään jakoo keskustella tasavertaisesti noin hienon ihmisen kanss' tuntematt' alemmuutta! " ; - ovat poikkeuksetta enintäänkin hädin tuskin normaaliälyisiä ja normi-tavis-sivistyneitä yleistiedoiltaan. Useimmiten tuollainen (miehen) kiitoksenkipeä rybistelijänainen on suorastaan tyhmä kuin saapas. Ei oikealla älyköllä ole tarvetta mihinkään epätoivoiseen tunnustuksen kerjäämiseen "ystävämiehiltä", kun oikeasti älykkäät ja sivistyneet saavat sitä muutenkin yhteiskunnan instituutioilta: vain pentukoirat u-e-l-i-s-e-v-a-t surkeina pöydän alla juhla-aterioitsijoitten hukkapaloja kerjäten.

Joten yllä lainaamani kirjoittaja nro 19:

Aivan oikein! Ja hyvä jos on selvä. Kun et ole pelkkä ystävä kenenkään miehen kanssa etkä etsi miestä sitä varten, että saisit esitellä "henkisiä" avujasi, kaikki voittavat.

Vierailija
74/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skipper1 kirjoitti:

Minkälainen mies haluaa olla naisen kaveri? Ei naisten kanssa kaveerata :D.

Ei upseerikaan kaveeraa miehistön kanssa, koska se on heikkoutta miehistön silmissä.

Jos olet kaverisuhteessa naisen kanssa niin check your position.

Panomiehen status menee jos on kaverina naisten kanssa. Kaikki miehet haluavat olla panomiehiä ja joku muu on se kaveri.

75/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

Äläs nyt tyttö rupea itseäsi älykkäämmille. Et sä voi mitään käskeä imperatiivissa, ehkä konditionaalissa pyytää. Oikeassa live -elämässä et voisi sitäkään.

Rekisteröi nimimerkki ja näe vaivaa sekä kysy sitten uudestaan niin harkitsen pyyntöäsi - mutta en todellakaan ilmaiseksi :)

Mitä pidit laatuvideosta, oliko hyvä? Ehkä kykenet antamaan mielipiteesi asiasta jossa menet edes vähän mukavuusalueesi ulkopuolelle :)

= OIKEEN LEVEÄ HYMY :)

Vierailija
76/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalla naisella on mitään annettavaa mies puolisille ystäville. Itselläkin on paljon naisia "ystävinä" mutta tilanne toimii niin että minun pitäisi olla aina auttamassa kun pyydetään rahaa tai palveluksia mutta itse en saa koskaan apua näiltä naisilta

Ehkä he eivät auta sinua, koska sinä oletkin se, jolla ei ole annettavaa heille?

Aina heille on minun apu kelvannut ja aina sitä pyydetään lisää niin ehkä minulla on heille annettavaa, voin olla kyllä väärässäkin en sitä sano

Vierailija
77/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JamesStadi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

Äläs nyt tyttö rupea itseäsi älykkäämmille. Et sä voi mitään käskeä imperatiivissa, ehkä konditionaalissa pyytää. Oikeassa live -elämässä et voisi sitäkään.

Rekisteröi nimimerkki ja näe vaivaa sekä kysy sitten uudestaan niin harkitsen pyyntöäsi - mutta en todellakaan ilmaiseksi :)

Mitä pidit laatuvideosta, oliko hyvä? Ehkä kykenet antamaan mielipiteesi asiasta jossa menet edes vähän mukavuusalueesi ulkopuolelle :)

Haluat miesvihaa, jotta saisit itsellesi oikeutuksen ihmisvihaan.

Oletpa pieni, pippelisi mittainen.

Vierailija
78/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FWB?

Vierailija
79/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

Haluat miesvihaa, jotta saisit itsellesi oikeutuksen ihmisvihaan.

Oletpa pieni, pippelisi mittainen.

Mite te teette tuon, parin lauseen jälkeen tiedätte elimen mitankin? Oon kateellinen tuosta ihmistenluku taidosta

Vierailija
80/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JamesStadi kirjoitti:

Mulla on sulle tärkee kysymys sulle AP, ihan rekisteröityneenä käyttäjänä kysyn jotta kysymykseen tulisi uskottavuutta.

1) Pystytkö sä lupaamaan ja varmuudella sitoutumaan ettet makaa muiden miesten kanssa tai luo romanttisia suhteita tai suutele muiden(kaan) miesten kanssa niin kauan kuin tapailet tätä kaveri-miestä?

Vastaukseksi EI riitä ' en ole NYT ettimässä ketään' tai 'NYT ei minulla ole ketään muuta'. Kyse on siitä ettei sulla varmasti ole säpinää muuhun suuntaan, voitko, haluatko, pystytkö vannoa tämän ?

On hyvin tärkeä kysymys. Sitten toinen, vastaa jos voit:

2) Friend-Zone on aina meille heteromiehille kirosana, aina pieni loukkaus. Yleensä uhrautuminen mistä saa hyvin vähän loppupeleissä takasin. Siis:

Onko tällä herrasmiehellä MITÄÄN mahdollisuuksia koskaan olla sun kanssa romanttisessa muelessä? Onko olemassa mitään keinoja tai tapahtumia mielestäsi mikä muuttaisi asioita yhtään romanttiseen suuntaan?

Sä olet arvokas vastaamaan, haluaisin jopa palkita sut jos vastaat. Ole kiltti ystävällinen ja vastaa kykysi mukaan, se vastaus on kultaa koko miesklaanille.

Mä laitan todella hyvän ja hekumallisen Friend-Zone videon tähän linkiksi kun sä vastailet. Vastailkaa muutkin naiset jos voitte, todella arvostan sitä !

1) Ei. Miksi edes pitäisi? 

2) Ei, jos olisi niin olisi jo edetty. 

Friendzone on miesten keksimä paikka kosijalle, jota nainen ei todellakaan halua mutta ei halua pahoittaa miehen mieltä sanomalla että häivy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän