Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tapailla miestä kaverina, mutta mies jotenkin yrittää "uida liiveihin"

Vierailija
04.11.2021 |

Mies on ihan mukava, mutta ahdistaa se, kun mies selvästi haluaa luokseen tai luokseni kylään ja siinä on oma riskinsä, että hän alkaisi lähennellä. En ymmärrä sitä, miksi hän ei voisi olla "vain" kaveri?

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita ei "tapailla".

Vierailija
42/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JamesStadi kirjoitti:

Mulla on sulle tärkee kysymys sulle AP, ihan rekisteröityneenä käyttäjänä kysyn jotta kysymykseen tulisi uskottavuutta.

1) Pystytkö sä lupaamaan ja varmuudella sitoutumaan ettet makaa muiden miesten kanssa tai luo romanttisia suhteita tai suutele muiden(kaan) miesten kanssa niin kauan kuin tapailet tätä kaveri-miestä?

Vastaukseksi EI riitä ' en ole NYT ettimässä ketään' tai 'NYT ei minulla ole ketään muuta'. Kyse on siitä ettei sulla varmasti ole säpinää muuhun suuntaan, voitko, haluatko, pystytkö vannoa tämän ?

On hyvin tärkeä kysymys. Sitten toinen, vastaa jos voit:

2) Friend-Zone on aina meille heteromiehille kirosana, aina pieni loukkaus. Yleensä uhrautuminen mistä saa hyvin vähän loppupeleissä takasin. Siis:

Onko tällä herrasmiehellä MITÄÄN mahdollisuuksia koskaan olla sun kanssa romanttisessa muelessä? Onko olemassa mitään keinoja tai tapahtumia mielestäsi mikä muuttaisi asioita yhtään romanttiseen suuntaan?

Sä olet arvokas vastaamaan, haluaisin jopa palkita sut jos vastaat. Ole kiltti ystävällinen ja vastaa kykysi mukaan, se vastaus on kultaa koko miesklaanille.

Mä laitan todella hyvän ja hekumallisen Friend-Zone videon tähän linkiksi kun sä vastailet. Vastailkaa muutkin naiset jos voitte, todella arvostan sitä !

En ole ap, mutta ihmettelen suuresti, miksi ei saisi tavata muita miehiä, jos on sen yhden kanssa VAIN kaveri?

Itse olin jo naimisissa, kun tutustuin ihan huipputyyppiin, joka siis on vain kaveri. Olen ehtinyt erota ja mennä uudelleenkin naimisiin ja silti tämä miespuolinen kaveri on edelleen mun kaveri näin 17 vuoden jälkeenkin. En ymmärrä tuota vaatimusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis koskaan puhuneet ääneen mitenkään mikä teidän suhde on? Ja miten nämä kaveruudet ylipäätään ovat alkaneet? Olet tutustunut mieheen jossain ja olette päättäneet lähteä kahville tms? Koska jos kuvio on tuollainen totta kai oletus helposti on, että ne ovat nimenomaan treffit ja näin kokeillaan kepillä jäätä voisiko siitä mahdollisesti tulla jotain. Jos et itse ole koskaan painottanut, että kyseessä on nimenomaan kaverisuhde niin eipä ole ihmekään, jos teillä on erilaiset ajatukset asiasta. Mikään painostaminen tuon asian ilmi tultua on toki väärin ja melkein kannattaa lopettaa sellaiset orastavat kaverisuhteet, jos motiivit molemmilla ovat aivan erit. Pitkät kaverisuhteet onkin sitten eri juttu.

Vierailija
44/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan keksi yhtään syytä, miksi haluaisin naisen puhtaasti kaveriksi. No okei, yksi syy on, nimittäin jos tällä kaverinaisella sattuu olemaan hyvännäköisiä ja suhteeseen halukkaampia ystäviä.

Sovinisti?

Vierailija
45/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JamesStadi kirjoitti:

Mulla on sulle tärkee kysymys sulle AP, ihan rekisteröityneenä käyttäjänä kysyn jotta kysymykseen tulisi uskottavuutta.

Ei onnistunut.

Vierailija
46/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

1) Pystytkö sä lupaamaan ja varmuudella sitoutumaan ettet makaa muiden miesten kanssa tai luo romanttisia suhteita tai suutele muiden(kaan) miesten kanssa niin kauan kuin tapailet tätä kaveri-miestä?

Vastaukseksi EI riitä ' en ole NYT ettimässä ketään' tai 'NYT ei minulla ole ketään muuta'. Kyse on siitä ettei sulla varmasti ole säpinää muuhun suuntaan, voitko, haluatko, pystytkö vannoa tämän ?

2) Friend-Zone on aina meille heteromiehille kirosana, aina pieni loukkaus. Yleensä uhrautuminen mistä saa hyvin vähän loppupeleissä takasin. Siis:

Onko tällä herrasmiehellä MITÄÄN mahdollisuuksia koskaan olla sun kanssa romanttisessa muelessä? Onko olemassa mitään keinoja tai tapahtumia mielestäsi mikä muuttaisi asioita yhtään romanttiseen suuntaan?

Sä olet arvokas vastaamaan, haluaisin jopa palkita sut jos vastaat. Ole kiltti ystävällinen ja vastaa kykysi mukaan, se vastaus on kultaa koko miesklaanille.

Mä laitan todella hyvän ja hekumallisen Friend-Zone videon tähän linkiksi kun sä vastailet. Vastailkaa muutkin naiset jos voitte, todella arvostan sitä !

Kyllä miehet on outoja!

Kyllä me ollaan outoja kun ei haluta hyväksikäytettäväksi!!!

On hyväksikäyttöä tapailla/seurustella muiden miesten kanssa, jos on kavereina myös miehiä? No johan nyt.

Vierailija
47/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miestyypin. Minulla on muutamia miespuolisia ystäviä, joiden kanssa nähdään tai tehdään joskus jotain kaveripohjalta. Ei ongelmaa.

Sitten on näitä vaivihkaisia ujuttautujia, jotka luovat sivusilmäyksiä kun luulevat etten huomaa, ehdottelevat sitä sun tätä muka kavereina, mutta selvästi tarkoituksena hivuttautua lähemmäs.. lähemmäs.. hipaista vahingossa jne. Olen oppinut tunnistamaan nämä jo, enkä todellakaan kutsu kotiin, mene kahden kesken ilta-aikaan elokuviin heidän kanssaan tms.

Ja ennen kuin kukaan alkaa vänkäämään hyväksikäytöstä, niin kaverimiehet on todellakin - kavereita: huollatan itse autoni, tienaan palkkani, ja teetän remonttini ammattilaisella, en tietääkseni hyväksikäytä heitä millään tavalla.

Miehelle pahinta hyväksikäyttöä ajan hukkaaminen sellaiseen naiseen, mistä ei voi kehittyä mitään romanttista.

Vierailija
48/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kaveri naisten kanssa. Mies on jo osoittanut, että haluaa muuta. Se pyrkii sieltä friendzonesta seksizonelle aina tilaisuuden tullen mikä käy raskaaksi. ja lopuksi se kaveruus kumminkin hajoaa koska haluatte ihan eri asioita yhdessä olosta.

Silloinkin jos mies löytää ensimmäisenä muijan, ei hän kaveriksi jää vaan lemppaa ap:n koska oma nainen ei hyväksy naista kaverina ja mies ei enää ap:ta jahtaa seksin tullessa muualta.

Vierailija
49/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena aina kerron heti, jos haluan ollavain ystävä.

Välttyy kiusallisilta tolanteilta ja on mielestäni reilua.

Mies saa silloin mahdollisuuden päättää jatkaako kaverina.

Samoin toivoisin miesten toimivan. Jos tuttavuus on vain kaveritasoa niin kertoo sen heti.

Aloittajan pitää sanoa miehelle myös oma-aloitteisesti, ei mitään vihjailuja tai kiemurteluja.

Mikä siinä suoraan sanomisessa on niin vaikeaa? Mikset ole reilu miehelle?

Haluatko kuitenkin roikottaa miestä joistain omista syistäsi?

Olen tullut kanssa tähän tulokseen, että mahdollisimman nopeasti kannattaa sanoa että mitään romanttista meidän välille ei tule, kun siltä tuntuu. Säästää vain molempien aikaa. Silloin on myös sillä romanttisesti kiinostuneella helpompi katkaista yhteydenpito saman tien, jos ei pysty olemaan vain kaveri. Reiluinta kaikille.

Vierailija
50/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JamesStadi kirjoitti:

Neiti AP - missä vastauksesi viipyy?

Ethän ole dissannut mun mestarikysymystä :)

Koska ketju haluaa nähdä huippuvideon Friend Zonesta?

Täällä odotellaan AP:n vastauksia ellei ole trolli.

Mä oon ainakin aito ja hyvin tosissani aiheesta.

Tee johonkin muualle ihan oma ketju itsellesi, jossa voit selitellä ja kysellä ihan mitä vaan. Odottele siellä sitten niitä vastauksia.

Vierailija
51/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan normaalia että hetero mies haluaa seksiä naisten kanssa.

Mua ärsyttää sellainen vaivihkainen painostaminen ja ikäänkuin huijaaminen, jotta saisi tuttavuuden intiimimmälle tasolle. Sanoisi sitten suoraan, niin voisimme käsitellä aiheen läpi. Tilanne on läpinäkyvä, mutten kehtaa sanoa suoraankaan.

T. Ap

Sori vaan, mut sun aloituksen mukaan mitään ei ole edes tapahtunut! Ystävä haluaa kyläillä toisen ystävän luona tai kutsua ystävän kylään ja sinä alat pelkäämään jo jotain muuta ja nyt syytät kaikkia miehiä (?) ties mistä.

Vierailija
52/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miestyypin. Minulla on muutamia miespuolisia ystäviä, joiden kanssa nähdään tai tehdään joskus jotain kaveripohjalta. Ei ongelmaa.

Sitten on näitä vaivihkaisia ujuttautujia, jotka luovat sivusilmäyksiä kun luulevat etten huomaa, ehdottelevat sitä sun tätä muka kavereina, mutta selvästi tarkoituksena hivuttautua lähemmäs.. lähemmäs.. hipaista vahingossa jne. Olen oppinut tunnistamaan nämä jo, enkä todellakaan kutsu kotiin, mene kahden kesken ilta-aikaan elokuviin heidän kanssaan tms.

Ja ennen kuin kukaan alkaa vänkäämään hyväksikäytöstä, niin kaverimiehet on todellakin - kavereita: huollatan itse autoni, tienaan palkkani, ja teetän remonttini ammattilaisella, en tietääkseni hyväksikäytä heitä millään tavalla.

Miehelle pahinta hyväksikäyttöä ajan hukkaaminen sellaiseen naiseen, mistä ei voi kehittyä mitään romanttista.

Siinä tapauksessa mies on hyvä ja ilmaisee romanttiset aikeensa avoimesti, eikä hukkaa molempien aikaa salaamalla tavoitteensa ja esittämällä kaveria!

Vierailija
53/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa aina olla kavereita aluksi, jotta voi feidata helposti koska ollaan vain kavereita. Ja jatkaa kaverina olemista, jotta saa pidettyä tyypin varalla.

Ei kannata lähteä tohon koskaan.

Vierailija
54/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitti:

En ymmärrä sitä, miksi hän ei voisi olla "vain" kaveri?

Ei ole miehellä paluuta "vain kaveriksi", jos hän on ihastunut sinuun ja haluaa enemmän.

Voit olla miehen kanssa ihan hyvin kaveri, jos hän ei ole ihastunut sinuun.

Vierailija
55/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

Kyllä miehet on outoja!

Hyväksikäytetyksi!?

Anna mun kaikki kestää…

Niin, mitä muuta se on kuin hyväksikäyttöä kun nainen hakee miestä etuja itselleen antamatta mitään takasin?

Vierailija
56/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan normaalia että hetero mies haluaa seksiä naisten kanssa.

Mua ärsyttää sellainen vaivihkainen painostaminen ja ikäänkuin huijaaminen, jotta saisi tuttavuuden intiimimmälle tasolle. Sanoisi sitten suoraan, niin voisimme käsitellä aiheen läpi. Tilanne on läpinäkyvä, mutten kehtaa sanoa suoraankaan.

T. Ap

Sori vaan, mut sun aloituksen mukaan mitään ei ole edes tapahtunut! Ystävä haluaa kyläillä toisen ystävän luona tai kutsua ystävän kylään ja sinä alat pelkäämään jo jotain muuta ja nyt syytät kaikkia miehiä (?) ties mistä.

Kyllä sen tietää. Olen aina ollut oikeassa kun joku "vain kaveri" on tuntunut vähän painostavalta, mutta en ole osannut oikein eritellä mitä hän tekee eri lailla kuin muut kaverit. Sieltä on seuraavaksi aina tullut se tekstiviesti tunteiden tunnustamisen kera tai känninen lähentely.

Vierailija
57/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia nämä "tapailut" oikein on/olisi sen miehen kanssa? Mitä niissä tehdään?

Vierailija
58/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa aina enemmän kuin olla vain kaveri. Suostuvat kaveriksi, koska toivovat että voi tulla tilaisuus enempäänkin.

Melkeinpä näin se on. On toki tosi tosi pieni mahdollisuus että mikäli nainen ei ole ko. miehen mielestä ”pantav…” - eikun fyysisesti puoleensavetävä, mutta jutut käyvät yksiin niin kaveruus/ ystävyys on mahdollista.

Mutta se on kovin harvinaista.

Vierailija
59/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

Kyllä miehet on outoja!

Hyväksikäytetyksi!?

Anna mun kaikki kestää…

Niin, mitä muuta se on kuin hyväksikäyttöä kun nainen hakee miestä etuja itselleen antamatta mitään takasin?

Nainen luullee antavansa ystävyyttä... Ystävyys, se on arvokasta, sitä harvoin on liikaa, tiedätkö.

On olemassa naisia, jotka pyörittävät miehiä, pitävät löysässä hihnassa ja valkkaavat, kuka voisi hyödyttää heitä tänään remontissa ja huomenna auton huollossa. Kyllä. Mutta ne on eri naisia kuin ne, jotka surkuttekevat sydänystävyyden perään.

Vierailija
60/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies haluaa olla naisen kaveri? Ei naisten kanssa kaveerata :D.

Ei upseerikaan kaveeraa miehistön kanssa, koska se on heikkoutta miehistön silmissä.

Jos olet kaverisuhteessa naisen kanssa niin check your position.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän