Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tapailla miestä kaverina, mutta mies jotenkin yrittää "uida liiveihin"

Vierailija
04.11.2021 |

Mies on ihan mukava, mutta ahdistaa se, kun mies selvästi haluaa luokseen tai luokseni kylään ja siinä on oma riskinsä, että hän alkaisi lähennellä. En ymmärrä sitä, miksi hän ei voisi olla "vain" kaveri?

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan keksi yhtään syytä, miksi haluaisin naisen puhtaasti kaveriksi. No okei, yksi syy on, nimittäin jos tällä kaverinaisella sattuu olemaan hyvännäköisiä ja suhteeseen halukkaampia ystäviä.

Vierailija
22/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ilmaissut halukkuutensa peppuun vedosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä tietää että jos joutuu friedzonelle nainen käyttää hyväkseen hakemalla palveluja mieheltä antamatta mitään takasin ja jos näyttää että mies yrittää poistua sieltä ja jättää naisen omaan arvoonsa alkaa hienovarainen vihjailu että joskus jotain saattaa tapahtua ja houkutellaan mies takaisin sinne friendzonelle kun iskee paniikki että menettää palvelijan. Kiero huijaus joka on yleisesti naisilla käytössä

Vierailija
24/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se häviää kun sanot että ei tule olemaan seksiä.

Vierailija
25/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

Mulla on sulle tärkee kysymys sulle AP, ihan rekisteröityneenä käyttäjänä kysyn jotta kysymykseen tulisi uskottavuutta.

1) Pystytkö sä lupaamaan ja varmuudella sitoutumaan ettet makaa muiden miesten kanssa tai luo romanttisia suhteita tai suutele muiden(kaan) miesten kanssa niin kauan kuin tapailet tätä kaveri-miestä?

Vastaukseksi EI riitä ' en ole NYT ettimässä ketään' tai 'NYT ei minulla ole ketään muuta'. Kyse on siitä ettei sulla varmasti ole säpinää muuhun suuntaan, voitko, haluatko, pystytkö vannoa tämän ?

On hyvin tärkeä kysymys. Sitten toinen, vastaa jos voit:

2) Friend-Zone on aina meille heteromiehille kirosana, aina pieni loukkaus. Yleensä uhrautuminen mistä saa hyvin vähän loppupeleissä takasin. Siis:

Onko tällä herrasmiehellä MITÄÄN mahdollisuuksia koskaan olla sun kanssa romanttisessa muelessä? Onko olemassa mitään keinoja tai tapahtumia mielestäsi mikä muuttaisi asioita yhtään romanttiseen suuntaan?

Sä olet arvokas vastaamaan, haluaisin jopa palkita sut jos vastaat. Ole kiltti ystävällinen ja vastaa kykysi mukaan, se vastaus on kultaa koko miesklaanille.

Mä laitan todella hyvän ja hekumallisen Friend-Zone videon tähän linkiksi kun sä vastailet. Vastailkaa muutkin naiset jos voitte, todella arvostan sitä !

Kyllä miehet on outoja!

Kyllä me ollaan outoja kun ei haluta hyväksikäytettäväksi!!!

Vierailija
26/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALUAISIPA JOKU UIDA LIIVEIHINI!

Vierailija
27/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ns. "beta orbiter"

Vierailija
28/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä tietää että jos joutuu friedzonelle nainen käyttää hyväkseen hakemalla palveluja mieheltä antamatta mitään takasin ja jos näyttää että mies yrittää poistua sieltä ja jättää naisen omaan arvoonsa alkaa hienovarainen vihjailu että joskus jotain saattaa tapahtua ja houkutellaan mies takaisin sinne friendzonelle kun iskee paniikki että menettää palvelijan. Kiero huijaus joka on yleisesti naisilla käytössä

Ei ole olemassa mitään friendzonea. Ei naispuolisetkaan kaverit 'siirry' friendzonelle jos nainen ei pane niiden kanssa. Friendzone on seksiä vonkaavien pettyneiden miesten keksintö jotka luulevat että heillä on oikeus saada kaikilta naisilta seksiä ja friendzone on jokin odotustila missä odottavat huudetaanko oma numero.

Vierailija
29/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen voivat olla ystäviä, mutta jos toisella on tunteita, vaikkakin tukahdutettuja sellaisia, niin siitä ystävyydestä ei valitettavasti tule mitään. Sorry. Anna hänen mennä ja siirry eteenpäin.

30/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

Mulla on sulle tärkee kysymys sulle AP, ihan rekisteröityneenä käyttäjänä kysyn jotta kysymykseen tulisi uskottavuutta.

1) Pystytkö sä lupaamaan ja varmuudella sitoutumaan ettet makaa muiden miesten kanssa tai luo romanttisia suhteita tai suutele muiden(kaan) miesten kanssa niin kauan kuin tapailet tätä kaveri-miestä?

Vastaukseksi EI riitä ' en ole NYT ettimässä ketään' tai 'NYT ei minulla ole ketään muuta'. Kyse on siitä ettei sulla varmasti ole säpinää muuhun suuntaan, voitko, haluatko, pystytkö vannoa tämän ?

2) Friend-Zone on aina meille heteromiehille kirosana, aina pieni loukkaus. Yleensä uhrautuminen mistä saa hyvin vähän loppupeleissä takasin. Siis:

Onko tällä herrasmiehellä MITÄÄN mahdollisuuksia koskaan olla sun kanssa romanttisessa muelessä? Onko olemassa mitään keinoja tai tapahtumia mielestäsi mikä muuttaisi asioita yhtään romanttiseen suuntaan?

Sä olet arvokas vastaamaan, haluaisin jopa palkita sut jos vastaat. Ole kiltti ystävällinen ja vastaa kykysi mukaan, se vastaus on kultaa koko miesklaanille.

Mä laitan todella hyvän ja hekumallisen Friend-Zone videon tähän linkiksi kun sä vastailet. Vastailkaa muutkin naiset jos voitte, todella arvostan sitä !

Kyllä miehet on outoja!

Perusteletko mikä kohta on outoa? Itse vaikutat oudolta kun et anna muuta rakentavampaa palautetta. Arvostella osaat kyllä hyvin lyhyesti, hyvin naismaisesti.

Laitanko jo tämän mestarivideon Friend Zonesta ?

Vierailija
31/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan normaalia että hetero mies haluaa seksiä naisten kanssa.

Mua ärsyttää sellainen vaivihkainen painostaminen ja ikäänkuin huijaaminen, jotta saisi tuttavuuden intiimimmälle tasolle. Sanoisi sitten suoraan, niin voisimme käsitellä aiheen läpi. Tilanne on läpinäkyvä, mutten kehtaa sanoa suoraankaan.

T. Ap

Sinä tahtoisit että asiasta keskustellaa suoraan mutta sinä et itse kehtaa sanoa mitään suoraan?

Mitävittuanyttaas...

Mielestäni se "siinä mielessä" kiinnostuneempi osapuoli voisi ilmoittaa aikeensa rehellisesti.

T. Ap

Vierailija
32/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää sellainen vaivihkainen painostaminen ja ikäänkuin huijaaminen, jotta saisi tuttavuuden intiimimmälle tasolle. Sanoisi sitten suoraan, niin voisimme käsitellä aiheen läpi. Tilanne on läpinäkyvä, mutten kehtaa sanoa suoraankaan.

T. Ap

Sinä tahtoisit että asiasta keskustellaa suoraan mutta sinä et itse kehtaa sanoa mitään suoraan?

Mitävittuanyttaas...

Mielestäni se "siinä mielessä" kiinnostuneempi osapuoli voisi ilmoittaa aikeensa rehellisesti.

T. Ap

Unohda koko juttu. Mies suuttuu sinulle ja tai vähintään katoaa elämästäsi yhtäkkiä siinä vaiheessa mies tajuaa, että mahdollisuus romanttiseen suhteeseen tai edes seksiin on nolla. Näin säästät molempien aikaa ja huonoja fiiliksiä.

Vierailija
33/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Mitävittuanyttaas...

T. Ap

Niin, nämä tilanteet usein päättyy niin, että kumpikin on omalla tahollaan pettynyt.

Nainen: "Se väitti olevansa kiinnostunut taidenäyttelyistä, mutta halusikin vain seksiä, se sika ei arvostanut ystävyyttäni!"

Mies: "Nainen käytti minua hyväksi, raahasi taidenäyttelyihin hyväksikäytettäväksi ja kehtasi joskus lainata sytkäriä ihan vaan hyväksikäyttääkseen!"

Vierailija
34/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

Kyllä miehet on outoja!

Kyllä me ollaan outoja kun ei haluta hyväksikäytettäväksi!!!

Hyväksikäytetyksi!?

Anna mun kaikki kestää…

Vierailija
35/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena aina kerron heti, jos haluan ollavain ystävä.

Välttyy kiusallisilta tolanteilta ja on mielestäni reilua.

Mies saa silloin mahdollisuuden päättää jatkaako kaverina.

Samoin toivoisin miesten toimivan. Jos tuttavuus on vain kaveritasoa niin kertoo sen heti.

Aloittajan pitää sanoa miehelle myös oma-aloitteisesti, ei mitään vihjailuja tai kiemurteluja.

Mikä siinä suoraan sanomisessa on niin vaikeaa? Mikset ole reilu miehelle?

Haluatko kuitenkin roikottaa miestä joistain omista syistäsi?

36/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti AP - missä vastauksesi viipyy?

Ethän ole dissannut mun mestarikysymystä :)

Koska ketju haluaa nähdä huippuvideon Friend Zonesta?

Täällä odotellaan AP:n vastauksia ellei ole trolli.

Mä oon ainakin aito ja hyvin tosissani aiheesta.

Vierailija
37/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miestyypin. Minulla on muutamia miespuolisia ystäviä, joiden kanssa nähdään tai tehdään joskus jotain kaveripohjalta. Ei ongelmaa.

Sitten on näitä vaivihkaisia ujuttautujia, jotka luovat sivusilmäyksiä kun luulevat etten huomaa, ehdottelevat sitä sun tätä muka kavereina, mutta selvästi tarkoituksena hivuttautua lähemmäs.. lähemmäs.. hipaista vahingossa jne. Olen oppinut tunnistamaan nämä jo, enkä todellakaan kutsu kotiin, mene kahden kesken ilta-aikaan elokuviin heidän kanssaan tms.

Ja ennen kuin kukaan alkaa vänkäämään hyväksikäytöstä, niin kaverimiehet on todellakin - kavereita: huollatan itse autoni, tienaan palkkani, ja teetän remonttini ammattilaisella, en tietääkseni hyväksikäytä heitä millään tavalla.

Vierailija
38/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvalla naisella on mitään annettavaa mies puolisille ystäville. Itselläkin on paljon naisia "ystävinä" mutta tilanne toimii niin että minun pitäisi olla aina auttamassa kun pyydetään rahaa tai palveluksia mutta itse en saa koskaan apua näiltä naisilta

Näin miehenä kuulostaa oudolta, ettei naispuolisilla ystävillä olisi muka mitään annettavaa. Itselläni on pari hyvää nuorempaa naispuolista ystävää, joiden kanssa on helppo keskustella asioista, joista miespuolisten kaverien kanssa en halua tai viitsi puhua. Lisäksi he eivät pyydä mitään palveluksia, vaan aina pitää itse muistaa tyrkyttää apua jos haluaa jossain auttaa, mutta sen sijaan tuovat välillä itse kasvattamiaan vihanneksia, leipomuksia ja muita tuliaisia.

Suurimpana ongelmana näin ukkomiehenä on tietysti seksuaalinen kiinnostus myös parisuhteen ulkopuolisiin naisvartaloihin, mutta molemmat onneksi ymmärtävät ja hyväksyvät tämän "ongelman", eikä heitä ikäeron takia onneksi varmaan itseään houkuttaisikaan ruveta sekoilemaan edes heikkona hetkenä. Ystävyys on ollut, onneksi, yhdessä harrastamista, hengaamista, ja pitkiä keskusteluja. Varsinkin nuorempana miehenä pahimmissa hormoonihuuruissa voi olla vaikeaa ymmärtää, että naisetkin voivat olla oikeasti hyviä ystäviä, eikä semmoista kannata yrittää pilata seksillä. Asiaa toki helpottaa näin miehen kannalta, jos on itse jo perhe perustettuna ja perustarpeet tyydytetty; sinkkuna voisi olla vaikeaa. Mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä on sanottava, että naisetkin on ihan oikeita ihmisiä eikä "tissieläimiä", niinkuin joku (miespuolinen) kaverini sanoi. :-)

Vierailija
39/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena aina kerron heti, jos haluan ollavain ystävä.

Välttyy kiusallisilta tolanteilta ja on mielestäni reilua.

Mies saa silloin mahdollisuuden päättää jatkaako kaverina.

Samoin toivoisin miesten toimivan. Jos tuttavuus on vain kaveritasoa niin kertoo sen heti.

Aloittajan pitää sanoa miehelle myös oma-aloitteisesti, ei mitään vihjailuja tai kiemurteluja.

Mikä siinä suoraan sanomisessa on niin vaikeaa? Mikset ole reilu miehelle?

Haluatko kuitenkin roikottaa miestä joistain omista syistäsi?

Itse olen kokenut sen, että mies vakuuttaa haluavansa vain kaveruutta, kun suoraan kysyy. Kuitenkin tulee jatkuvasti hiukan liian lähelle, vilkuilee, antaa ymmärtää muuta. Kysyttäessä taas vakuuttaa pelkkää kaveruutta vaan. Suoruutta pitäisi löytyä molemmilta.

Vierailija
40/115 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JamesStadi kirjoitti:

ymmärsitköhän sä nyt vähän väärin? ap siis haluaa miehestä kaverin, eikä mitään muuta. siinä se! vähän hassua sanoa "tapailla kaverina" kieltämättä, mut ihan kaveruutta hän tarkoitti eikä nimenomaan tapailua deittausmielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi