Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui häät!!!!

Vierailija
15.01.2015 |

Olen paskana :( ollaan suunniteltu häitä kesäksi ulkomaille, pikku budjetilla. Mitään muuta emme ole varanneet/maksaneet kuin sormukset. Nyt mies sanoi ettei haluakkaan naimisiin, eikä olla kihloissa. Haluaa kuitenkin jatkaa yhteiseloa ja seurustelua, avoliittoa. Miehen idea koko naimisiinmeno oli. En voi ymmärtää. Pitäisikö erota?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta alkoi soimaan päässä biisi "perutaan häät"

Vierailija
2/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma? Eroa ihmeessä miehen parhaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko mies syytä tähän?

Vierailija
4/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos kysyisit miksi muutti mielensä?

Vierailija
5/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies nyt jotain sanoi syyksi?

Niin ei siis halua mitään kovin sitovaa mutta kelpaat kyllä kotiapulaiseksi ja "seuraneidiksi".

Nyt tärkeintä onkin mitä sinä itse haluat...riittääkö sinulle vain seurustelu ja avoliitto?

Vierailija
6/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
7/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis jo kihloissa ja haluaa purkaa nekin. Kuulostaa kyllä vähän siltä että jos aiot perheen perustaa niin on parempi jatkaa matkaa.

Vierailija
8/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies noin teki? Minkä verran olette tuon ilmoituksen jälkeen puhuneet ja miten mies asian ilmoitti? Kuinka kauan olitte yhdessä olleet?

Vierailija
9/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi vain että "haluaa miettiä asiaa perusteellisesti. Tämän vuoden aikana ei ole mahdollista." Olen kysellyt mutta ei anna muita syitä. AP

Vierailija
10/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan yhdessä, 2 vuotta asuttu. Ei purkanut kihloja muttei voi käyttää kihlasormusta, eikä halua minunkaan pitävän. Vuosi sitten kihlauduttiin kun mies kosi ja mies sanoi ettei kihloissa voi olla kuin max vuoden, häiden suunnittelu alkoi heti. AP

Vierailija
11/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sen on parempi syy osata antaa... varsinkin jos on itse halunnut naimisiin. Itse lähtisin menemään jos en saisi todella hyvää perustelua...

Vierailija
12/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Ap tää sun juttus on ihan totta, niin 99% varmuudella miehellä on toinen kiikarissa mutta ei vielä tiedä tuleeko siitä varmaksi mitään joten pitää sinua varalla. Inhottavaa touhua!

Vierailija
13/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:03"]

Olen paskana :( ollaan suunniteltu häitä kesäksi ulkomaille, pikku budjetilla. Mitään muuta emme ole varanneet/maksaneet kuin sormukset. Nyt mies sanoi ettei haluakkaan naimisiin, eikä olla kihloissa. Haluaa kuitenkin jatkaa yhteiseloa ja seurustelua, avoliittoa. Miehen idea koko naimisiinmeno oli. En voi ymmärtää. Pitäisikö erota?

[/quote]

Viisas mies. Pääsi sinusta eroon. Onnen mies

Vierailija
14/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko hyvä peruuttaa nappulat lähtöpisteeseen, aloittaa treffailu, tutustuminen, flirtti, leffat, dinnerit, seksiä vasta kun on tutustuttu, eikä tietty voi asua yhdessä. Jos on epävarmuutta niin voisko tapailla muitakin, oletko itse varma, että hän on sun mies? Sullakin on mahdollisuus vielä miettiä. Ei elämä mene kuin juna, pieni epävarmuus on aina seikkailu ja mahdollisuus.

Vierailija
15/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä enää kiinnosta ja tuli katumapäälle ja kun löytää paremman niin se oli siinä.

Ei kannata enää tämän miehen varaan paljon laskea...

Vierailija
16/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllähän tuo on aika selvää, ettei mies ole varma siitä, haluaako viettää loppuelämää kanssasi. Ei kuitenkaan halua erota varmaan koska on mukavuudenhaluinen tai haluaa kaikki suhteen edut ilman sitoutumista.
Vaikka se sattuu, niin eroa. Vaikka se tuntuu pahalta niin se tuska loppuu aikanaan ja jos jäät suhteeseen, tulet kärsimään paljon enemmän. Jos olet ihan normaalin näköinen nainen niin tuolla jossain on paljon miehiä jotka haluaisivat mielellään sitoutua sinuun. Miksi roikkuisit sellaisessa joka ei halua?

Vierailija
17/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa kahta naista, eikä osaa valita :(

Vierailija
18/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:03"]

[/quote]

Viisas mies. Pääsi sinusta eroon. Onnen mies
[/quote]

Kuinka niin?? AP

Vierailija
19/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä mies pellolle, mitä sitä nyt enää siinä kämppiksenä katsomaan jos teidän välissä ei mitään ole. Yhtälailla sinä voit ehtojasi hänelle nyt ladella, joten mies miettikööt muualla ja ei enää hyödy sinun kauttasi mitenkään. Alat siis kasaamaan hänen tavaroitaan johonkin nurkkaan ja kerrot muille eteenpäin, että mies halusi erota. Hyvä kun tämä tapahtui nyt ettei sitten kun on lapsia. Kaksi vuotta meni vähän hukkaan, mutta kai siitä jotakin käteen jäi?

Vierailija
20/42 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:22"]

No jos Ap tää sun juttus on ihan totta, niin 99% varmuudella miehellä on toinen kiikarissa mutta ei vielä tiedä tuleeko siitä varmaksi mitään joten pitää sinua varalla. Inhottavaa touhua!

[/quote]

Tämä on valitettavaa mutta totta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi