Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apuva hermot menee (miehistä)

Vierailija
15.01.2015 |

Ei jumalauta, lähdin itse töihin neljältä ja kun tulin kotiin puoli seitsemän, mies ei ollut laittanut lapsille ruokaa (kun on itse pelannut) ja 5v on istunut taas koko illan tuijotelen youtubea neljästä asti, ei helvetti että kiehuu päässä!!! Meillä lapset menee nukkumaan kahdeksalta ja suihkussakin heidän pitäisi käydä, josta soitin puoli kuudelta, meillä kolme lasta.. Vittu jaksa tommosta ääliötä enää jolle joka helvetin asia erikseen ilmottaa:(:(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja siis ruokaa oli valmiina kun vain olisi sen lämmittäönyt, onko muiden miehet tämmösiä? Vittu mie en jaksa enää tämmöstä että joka saatanan asia jää miun huolehdittavaksi tai sitten se jää tekemättä:(

Vierailija
2/12 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olet miehesi ja lastesi isän valinnut, ei siinä nyt kiroileminen auta ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei auta ku avioero tuosta taliaivosta!

Vierailija
4/12 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:49"]No ei auta ku avioero tuosta taliaivosta!
[/quote]

Tämä on niiiiiiin outoa, heti kun mainitsee sanan mies, niin oletetaan että ollaan naimisissa???

Vierailija
5/12 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin alat nyt sitten itse laittaa lapsille ruokaa lapsia suihkuun, etkä huomauta miehelle? Totta kai asiat jäävät sinun vastuullesi, kun otat kaiken vastuullesi.

Vierailija
6/12 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mulla olisi tuollainen tilanne niin en varmasti tulisi tänne ensimmäiseksi siitä kertomaan, kolmen lapsen äiti ja hissi ei taida nousta toista kerrosta korkeammalle.

Vierailija
7/12 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:49"]No ei auta ku avioero tuosta taliaivosta! [/quote] Tämä on niiiiiiin outoa, heti kun mainitsee sanan mies, niin oletetaan että ollaan naimisissa???

[/quote] No sittenhän on helpompi erota jos ette ole naimisissa! Miksi olet jumalauta tehnyt lapsia tuollaisen laiskan paskan kanssa?

Vierailija
8/12 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän se mies voi tehdä nuo kaikki hommat mitkä jäi tekemättä! Vai meinaatko nyt itse taas hoitaa kaiken ja mies vaan pelaa tai lähtee kavereille?

Vierailija
9/12 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:49"]No ei auta ku avioero tuosta taliaivosta! [/quote] Tämä on niiiiiiin outoa, heti kun mainitsee sanan mies, niin oletetaan että ollaan naimisissa???

[/quote] No sittenhän on helpompi erota jos ette ole naimisissa! Miksi olet jumalauta tehnyt lapsia tuollaisen laiskan paskan kanssa?
[/quote]

En ole ap. ^

Vierailija
10/12 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aivan kuin naiset tällä palstalla.

Vierailija
11/12 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan kun pakko oli jonnekki purkautua.. Joo ja tiedän olevani idiootti kun tommosen kanssa naimisiin menny..

Vierailija
12/12 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on se että lapset saavat turvallisen ja lämmin henkisen kodin. Ruokaa vaatetta ja rakkautta.