Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviytyä, kun rakastaa kahta miestä, loukkaamatta ketään?

Vierailija
15.01.2015 |

Eli on oma miesystävä ja toinen, joka on toisen oma. En halua kenellekään pahaa, en vain voi tunteilleni mitään.

Meillä oli kotona tosi huono aika, kun tapasin työyhteyksissä tuon toisen. Molemmat huomasimme heti, että tässä on nyt jotain. Emme ole edes suudelleet, mutta tämä suhde on todella väärin, molemmat tietävät sen. Eli henkinen side on valtava. Kahta metriä lähemmäs ei voi mennä, koska ei tiedä, mihin se johtaa.

Rakastan kuitenkin miestäni ja tuo työkaveri vaimoaan. Eli omatunto huutaa. En kuitenkaan pysty luopumaan kummastakaan.

En kaipaa sättimistä, vaan kohtalotoveria. Mitä on varmasti muitakin, jotka emme ole häikäilemättömiä pettäjiä vaan ajattelemme muitakin kuin itseämme.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:38"]

Kyllä sun nyt vaan pitää valita jompikumpi. Piste.

[/quote]Tai ei kumpaakaan. Voi olla myös, että se toinen mies ei ole millään tavalla kiinnostunut. Tosi vottavasti ap:n mies olisi fiksu ja viskaisi ap:n hevon kuuseen rakkaudestaan ulisemaan. Ärsyttää tuollaiset vosut.

Vierailija
22/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 17:53"]

Minulla oli sama tilanne, mutta nyt alkaa helpottaa. Olen onnellinen, etten tehnyt mitään.

[/quote]

Miten pääsit irti toisesta haaveilemisesta? Tiesikö tuo toinen tunteistasi?
[/quote]

Tiesi, olin ihan avoin. Tunne oli molemminpuolinen. Aikamme kärvisteltiin, mutta kumpikaan ei halua erota, eikä pettäminen ole vaihtoehto. Välillä lipsui esim. pieneen känniviestittelyyn, mutta sovittiin töissä, että ei enää, kun se vaan pahentaa tilannetta. Lopulta alkoi toisessa näkyä niitä puolia, jotka ei sopinut tähän mun luomaan illuusioon täydellisestä miehestä, siis paremmasta kuin oma :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin rakastat kumpaakaan.

Vierailija
24/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:16"]

Johnny Depp sanoi jossain haastattelussa: "If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second." Pisti miettimään, itselläkin vähän samoja ongelmia...

[/quote]

Johnny Depp on sitten hölmö, joka ei ymmärrä ihastumista ja alkuhuumaa. Kuinka moni onkaan katunut tokan valitsemista, kun oppii tuntemaan paremmin ja ruusunpunaiset lasit putoavat silmiltä. Pitkässä suhteessa rakkaus ja kiintymys eivät ole niin voimakkaita enää, että ihastuksia muihin ei tulisi. 

Vierailija
25/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:16"]

Johnny Depp sanoi jossain haastattelussa: "If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second." Pisti miettimään, itselläkin vähän samoja ongelmia...

[/quote]

Johnny Depp on sitten hölmö, joka ei ymmärrä ihastumista ja alkuhuumaa. Kuinka moni onkaan katunut tokan valitsemista, kun oppii tuntemaan paremmin ja ruusunpunaiset lasit putoavat silmiltä. Pitkässä suhteessa rakkaus ja kiintymys eivät ole niin voimakkaita enää, että ihastuksia muihin ei tulisi. 
[/quote]

Asiaa!

Vierailija
26/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:16"]

[/quote]

[/quote] Niin mutta mitä sinä olet muiden ihastumisista sanomaan. Mä olen eronnut ihastuttuani toiseen ja tajunnut että se oli oikea ratkaisu.

Vierailija
27/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten kiva herätä vulva tahrittuna pikkujoulujen jälkeen. Vaikuttaisi, että sut on kirottu hyvällä omallatunnolla, eikä tuo paatuneen lutkan polku ole oikein sinua varten. Hiustenkuivaaja pöksyihin, jotta saat nuo kosteusvauriot hallintaan, kun sulla alkaa jo yläpääkin lahoamaan fantasioihin. Ihastumisen ja vetovoiman tuntemukset ovat ihan normaaleja, mutta koet ne nyt jotenkin turhan vahvoina. Jalat tärähtää inhorealismiin liikaakin kovaa, jos lähtee hattarat edellä sotaan.

Vierailija
29/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 17:53"] Minulla oli sama tilanne, mutta nyt alkaa helpottaa. Olen onnellinen, etten tehnyt mitään. [/quote]   Miten pääsit irti toisesta haaveilemisesta? Tiesikö tuo toinen tunteistasi? [/quote] Tiesi, olin ihan avoin. Tunne oli molemminpuolinen. Aikamme kärvisteltiin, mutta kumpikaan ei halua erota, eikä pettäminen ole vaihtoehto. Välillä lipsui esim. pieneen känniviestittelyyn, mutta sovittiin töissä, että ei enää, kun se vaan pahentaa tilannetta. Lopulta alkoi toisessa näkyä niitä puolia, jotka ei sopinut tähän mun luomaan illuusioon täydellisestä miehestä, siis paremmasta kuin oma :).

[/quote]

Miten toinen mies suhtautui viilenemiseesi?

Vierailija
30/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini ihastui toiseen mieheen ollessaan avoliitossa. Hän oli alusta alkaen rehellinen avopuolisolleen. Lopulta he sopivat, että kaverini saa deittailla tätä toista miestä. Avopuoliso sai myös luvan deittailla muita naisia niin halutessaan. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Kaverini sai syödä kakun ja säästää sen samalla kertaa! Tärkeintä tässä on siis rehellisyys. Älä tee mitään toisen selän takana. Jos miehesi on mustasukkaista tyyppiä kertomani järjestely tuskin toteutuu, mutta halusin tuoda esille tällaisenkin mahdollisuuden. Tsemppiä sulle ja toivottavasti kaikki järjestyy :) 

Vierailija
31/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:16"]

Kaverini ihastui toiseen mieheen ollessaan avoliitossa. Hän oli alusta alkaen rehellinen avopuolisolleen. Lopulta he sopivat, että kaverini saa deittailla tätä toista miestä. Avopuoliso sai myös luvan deittailla muita naisia niin halutessaan. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Kaverini sai syödä kakun ja säästää sen samalla kertaa! Tärkeintä tässä on siis rehellisyys. Älä tee mitään toisen selän takana. Jos miehesi on mustasukkaista tyyppiä kertomani järjestely tuskin toteutuu, mutta halusin tuoda esille tällaisenkin mahdollisuuden. Tsemppiä sulle ja toivottavasti kaikki järjestyy :) 

[/quote]No tämähän olikin opettavainen tarina. Tästä minä minä ap innostuu kovasti. Hohhoijaa taas...

Vierailija
33/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä unohtaa molemmat ja elä päivä kerrallaan.

Vierailija
34/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi mun ongelma :)

Vierailija
35/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 17:53"] Minulla oli sama tilanne, mutta nyt alkaa helpottaa. Olen onnellinen, etten tehnyt mitään. [/quote]   Miten pääsit irti toisesta haaveilemisesta? Tiesikö tuo toinen tunteistasi? [/quote] Tiesi, olin ihan avoin. Tunne oli molemminpuolinen. Aikamme kärvisteltiin, mutta kumpikaan ei halua erota, eikä pettäminen ole vaihtoehto. Välillä lipsui esim. pieneen känniviestittelyyn, mutta sovittiin töissä, että ei enää, kun se vaan pahentaa tilannetta. Lopulta alkoi toisessa näkyä niitä puolia, jotka ei sopinut tähän mun luomaan illuusioon täydellisestä miehestä, siis paremmasta kuin oma :).

[/quote]

Miten toinen mies suhtautui viilenemiseesi?
[/quote]

Hömm, mitä tarkoitat? Olen edelleen yhtä iloinen ja mukava kuin ennen? Tosin voi olla, että hän vasta alkaa lämmetä kunnolla, kuten miehillä joskus on tapana. On kuitenkin järkevä ihminen, joten tuskin itseään rikkoo. ;)

Vierailija
36/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa kaikki kimpassa?

Vierailija
37/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ketjussa tuntuu olevan paljon ilkeitä ihmisiä. Ap, kuuntele sisintäsi äläkä näitä tyyppejä täällä, jotka luulevat tietävänsä asiasi paremmin kuin sinä itse.

Vierailija
38/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:45"]

Täällä ketjussa tuntuu olevan paljon ilkeitä ihmisiä. Ap, kuuntele sisintäsi äläkä näitä tyyppejä täällä, jotka luulevat tietävänsä asiasi paremmin kuin sinä itse.

[/quote]

Joskus kannattaa kuunnella vain ulkopuolista järkipuhetta.

t. neuvonantaja

Vierailija
39/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästäsi ja rakasta molempia. Pidä työromanssi platonisena, eli jos jäät kiinni miehellesi, mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut ja voit jättää valinnan siihen päivään.

Vierailija
40/43 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samantyyppisessä tilanteessa paitsi että rakastan sitä toista ehkäpä enemmän kuin miestäni. Ero on kuitenkin hankala ajatus lasten kannalta ja sillä toisella on myöskin puoliso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme