Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkaako teille Tinderissä tosiaan eniten kuva ja teksti?

Vierailija
04.11.2021 |

Itse olen huomannut, ettei miehet oikein osaa noita profiileja hyvin tehdä. Toiseksi, en halunnut etäsuhdetta, joten vedin oikealle KAIKKI omassa kaupungissani asuvat.
Viikon jälkeen ostin maksullisen version ja valitsin niistä minusta tykänneistä kaikki paikalliset.
Sikäli outoa, että hakurajani oli 50km, silti musta tykänneitä oli satojen kilometrien päässä.
Ehkä viiden kanssa juttelin, ja yhden kanssa juttu luisti tosi hyvin. Nähtiin, ja oltu nyt vuosi yhdessä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän vittua nyt taas?

Niin. En kyllä enää ihmettele että miten jotkut naiset roikkuu Tinderissä parikin vuotta ihmettelvät kun ei mitään löydy.

Ei varmaan mitään löydy kun ei edes perusasiat suju ja laitetaan profiiliin vaan tekstiä: "en välitä tykkäyksistä, laita viestiä".

Ilmeisesti asia ei vaivaa heitä niin paljon, että tekisivät sille jotain. Voihan vanha profiili olla jäänyt sinne roikkumaan eikä ole enää aktiivikäytössä. Tai sitten etsivät/löytävät vain lyhyitä suhteita tai satunnaisseksiä.

Vierailija
22/31 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on tärkein. Jos ne on epämielyttäviä niin vasemmalle menee. Jos kuvat miellyttää niin sitten tulee luettua teksti. Etäisyyttä tulee harvemmin katsottua, kun se hakuetäisyys ei toimi ja tinder ehdottelee välillä jotain tuhansien kilometrien päässä olevia tyyppejä. Jos tulee match niin silloin katsoo tiedot tarkemmin ja se etäisyyskin näkyy, ja jos on liian kaukana niin menee poistoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle (mies) tärkeimmät:

1. Kuvat (jos ei kuvia naisesta vaan ihan jostain muusta niin ehdoton ei)

2. Teksti (esim selitystä horoskoopeista tai rokotevastaisuus tms on ehdoton ei)

3. Etäisyys (saa olla kauempaakin mutta pitää löytyä sitten joku ajatus mitä tälle tehdään)

Vierailija
24/31 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva on tärkein. Jos ne on epämielyttäviä niin vasemmalle menee. Jos kuvat miellyttää niin sitten tulee luettua teksti. Etäisyyttä tulee harvemmin katsottua, kun se hakuetäisyys ei toimi ja tinder ehdottelee välillä jotain tuhansien kilometrien päässä olevia tyyppejä. Jos tulee match niin silloin katsoo tiedot tarkemmin ja se etäisyyskin näkyy, ja jos on liian kaukana niin menee poistoon.

Kyllä se hakuetäisyys toimii ihan hyvin. Jos saat ehdotuksen 7700km päästä niin todennäköisesti se tarkoittaa että se on tykännyt sinun profiilista tai on maksullisella Passport-ominaisuudella sun lähellä.

Jos minulle tulee ehdotus vaikka Thaimaasta niin Match tulee todennäköisesti. Thaikut etsii Suomesta usein miestä. Olen saanut jo 3 ihan hyvää mätsiä Thaikkulasta.

Vierailija
25/31 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän vittua nyt taas?

Niin. En kyllä enää ihmettele että miten jotkut naiset roikkuu Tinderissä parikin vuotta ihmettelvät kun ei mitään löydy.

Ei varmaan mitään löydy kun ei edes perusasiat suju ja laitetaan profiiliin vaan tekstiä: "en välitä tykkäyksistä, laita viestiä".

Ilmeisesti asia ei vaivaa heitä niin paljon, että tekisivät sille jotain. Voihan vanha profiili olla jäänyt sinne roikkumaan eikä ole enää aktiivikäytössä. Tai sitten etsivät/löytävät vain lyhyitä suhteita tai satunnaisseksiä.

No kai se hieman vaivaa kun profiilissa kerrotaan että jo on ollut Tinderissä yli vuoden ja pyydetään että joku jo hakisi sieltä pois?

Samoin jonkin verran lukee profiileissa että ollaan jo toista kertaa Tinderissä, jos tällä kerralla nyt joku unelmien prinnsi löytyisi. Ehkä on vika siinä että etsitään unelmia eikä tavallista miestä.

Vierailija
26/31 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muukaan?? Eihän siellä ole muuta kuin kuva ja teksti.

On siellä myös ikä ja etäisyys

No mieluummin kaikinpuolin miellyttävä ja järkevältä tuntuva kaveri 200 km päästä kuin tylsältä ja ilkeältä kuulostava mies kilometrin päästä. Jos sopivaa kumppania ei löydy läheltä niin kannattaa laajentaa sitä etsintä-aluetta eikä vaan tyytyä johonkin, jonka kanssa ei ole muuta yhteistä kuin se etäisyys.

Olen ennemmin yksin, kuin kärvistelen etäsuhteessa.

No jos hyvin sopii yhteen niin kyllähän etäsuhteen pystyy muuttamaan jossain vaiheessa lähisuhteeksi kunhan toinen osapuoli on valmis muuttamaan. Toki alussa tietysti vaatii enemmän järjestelyjä kuin naapurin Kallen kanssa seurusteleminen. Itse olen sen verran seikkailuhenkinen, että voisin ihan hyvin muuttaa vaikka toiseen maahan jos löytäisin sopivan kumppanin.

Vierailija
27/31 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa 'en näe tykkäyksiä, laita rohkeasti viestiä'?

Mihin he kuvittelee, että lähetän viestin? Ja miksi lähettäisin, jos en tykkää edes.

Vierailija
28/31 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä muuta kuin kuva ja teksti???

Vierailija
29/31 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän vittua nyt taas?

No kai se hieman vaivaa kun profiilissa kerrotaan että jo on ollut Tinderissä yli vuoden ja pyydetään että joku jo hakisi sieltä pois?

Samoin jonkin verran lukee profiileissa että ollaan jo toista kertaa Tinderissä, jos tällä kerralla nyt joku unelmien prinnsi löytyisi. Ehkä on vika siinä että etsitään unelmia eikä tavallista miestä.

Miksi pitäisi hakea tavallista? Itse en ainakaan pysty kiinnostumaan, jos toinen tuntuu ihan tavalliselta vaan , vähän kuin olisi kuka tahansa. Kyllä minusta sen toisen täytyy tuntua jotenkin rityiseltä, niin että tulee sellainen tunne, että haluaakin juuri hänet, ei ketään toista. Joten kyllä, tavallaan haen unelmaa, koska unelmani on se, että joku ihminen tuntuisi juuri erityiseltä.

Vierailija
30/31 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa 'en näe tykkäyksiä, laita rohkeasti viestiä'?

Mihin he kuvittelee, että lähetän viestin? Ja miksi lähettäisin, jos en tykkää edes.

Minulla oli tuontapainen teksti OkCupidissa. Tarkoitti tietysti niitä, joille tykkäys olisi ollut "keskustelunavaus". Itsekin toki laitoin viestejä, eli en olettanut, että toisen täytyy aina olla ensimmäinen viestittelijä.

Vierailija
31/31 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on nimenä ASSRAPE-MAKE, tekstinä ”JÆTTIKYRPÆ HAIL SATAN”, kuvauksena ”AITONATSI” ja sijaintina Kälviä.

Kuvana siis dickpic, toki kävin paikallisessa tunnin kuvassa teettämässä, kotona loppui kamerasta tila kesken.

Hesasta asti tulee 20-30 -vuotiaita pirkkoja hoideltavaksi ja mainitsinhan jo sen, että ikää 55+, naama menee heittämällä kolmevitosesta, ja nussinta hoidetaan aina tennarit jalassa.

En kyllä ymmärrä millaisilla miehillä on vaikeuksia tinderin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme