Mies huomauttelee painosta
Kun tapasimme, olin 164cm ja 52kg. Nyt 5v myöhemmin sama pituus ja painoa 57-58kg. Mies huomauttelee hienovaraisesti painonnoususta enkä enää tunne itseäni hänen kanssaan viehättäväksi. Mitä oikein pitäisi tehdä?
Kommentit (33)
Onko mies samoissa mitoissa kuin tavatessanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä huomauttelusta?
No ihan yleisesti ottaen voi olla alkaen "Oot lihonut" aina "Onko kulta sun peppu hieman pyöreämpi nykyään" asti. Tai "onpas sinusta tullut pehmoinen". On myös kaikenlaista "pömppömahaa" ja "pulleita purjeita ja mahtavia peräsimiä" jne.
Kyllähän nyt miehet osaavat kuittailla. Osa hyvinkin ilkeästi. Sana selluliitti on myös suuressa suosiossa.
Kuittaapa ap miehelle, että selluliittiä on langanlaihoillakin ja monella ylipainoisella sellaista taasen ei ole. Esim. mulla ei ole selluliittiä, vaikka painoa on yli 70 kg (pit. 161).
Kuka tässä mistään selluliitista puhui.
Ai että AP:n pitäisi nostaa osakkeitaan mollaamalla muita naisia. Asia selvä.
Monella miehellä esim. tukka harvenee ja pohdin, miten he suhtautuvat siihen, jos siitä huomauttelee. Osaako asian ottaa huumorilla vai onko arka paikka?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomauttele yhtä hienovaraisesti, kuinka miehen älykkyys ja herrasmiesmäisyys on laskenut ääliön tasolle.
Olin ehdottomassa samaa, mut tuskin tajuaa mitään ellei ihan suoraan väännä rautalangasta.
Yhtä hienovaraisesti = iske täysillä vyön alle sanallisesti väännetyllä ratakiskolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan yleisesti ottaen voi olla alkaen "Oot lihonut" aina "Onko kulta sun peppu hieman pyöreämpi nykyään" asti. Tai "onpas sinusta tullut pehmoinen". On myös kaikenlaista "pömppömahaa" ja "pulleita purjeita ja mahtavia peräsimiä" jne.
Kyllähän nyt miehet osaavat kuittailla. Osa hyvinkin ilkeästi. Sana selluliitti on myös suuressa suosiossa.
Kuittaapa ap miehelle, että selluliittiä on langanlaihoillakin ja monella ylipainoisella sellaista taasen ei ole. Esim. mulla ei ole selluliittiä, vaikka painoa on yli 70 kg (pit. 161).
Minä (en siis ole ap) kirjoitin tuolla aiemmin, että miehet aika usein puhuvat selluliitista, kun on kyse ylipainosta tai lihomisesta. Tämä jolle nyt vastasit, luuli minua ap:ksi, ja tuli pieni väärinkäsitys. Ap ei siis ole maininnut selluliitista mitään. Eikä tässä nyt minun mielestäni mollata ketään, vaan ihan vain todetaan, kuten faktakin on, että myös hoikilta löytyy usein selluliittia. Kiusallinen harmi on.
Onhan siinä paljon eroa olla urheilullinen ja se sinun alkupaino,ja sitten lopettaa liikunta täysin ja vielä muutama lisäkilo.
Lihakset lähtee ja rasvaa tilalle paljon.
Mieshän on yksinkertaisesti tyhmä, koska seksi ei tuollaisesta ainakaan parane,
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä paljon eroa olla urheilullinen ja se sinun alkupaino,ja sitten lopettaa liikunta täysin ja vielä muutama lisäkilo.
Lihakset lähtee ja rasvaa tilalle paljon.
Sehän ei ole se pointti vaan siitä huomauttelu puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän itse pysynyt samoissa mitoissa? Se on sinun kehosi, jos ei miellytä niin painukoot he*vettiin.
No mitä jos pysynyt samoissa mitoissa. Tai jos on tehnyt niinkuin minä elintavoilla ja treenillä muuttunut alkuperäisestä dadbodystä luvalla sanoen erittäin timmiksi aikuiseksi mieheksi. Motiivina tietenkin oma hyvinvointi, mutta myös halu tarjota vaimolle silmän iloa. Hän on nyt päästänyt itsensä repsahtamaan, mutta mitään ei saa sanoa. Jos ja kun jollain aikavälillä muutos vie seksuaalisen kiinnostukseni, niin mitä annatte ohjeeksi tehdä? Ilmoittaa jonain päivänä, että tämä oli nyt sitten tässä. Ilman selityksiä? Naisen kiinnostuksen häviäminen miehen pallomahan vuoksi saa täällä aina runsaat yläpeukutukset. On tässä samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se muita naisia mollaa jos sanoo ettei selluliitillä ole mitään tekemistä ylipainon kanssa? Sehän on ihan totta ja turha huudella selluliitistä lihonneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän itse pysynyt samoissa mitoissa? Se on sinun kehosi, jos ei miellytä niin painukoot he*vettiin.
No mitä jos pysynyt samoissa mitoissa. Tai jos on tehnyt niinkuin minä elintavoilla ja treenillä muuttunut alkuperäisestä dadbodystä luvalla sanoen erittäin timmiksi aikuiseksi mieheksi. Motiivina tietenkin oma hyvinvointi, mutta myös halu tarjota vaimolle silmän iloa. Hän on nyt päästänyt itsensä repsahtamaan, mutta mitään ei saa sanoa. Jos ja kun jollain aikavälillä muutos vie seksuaalisen kiinnostukseni, niin mitä annatte ohjeeksi tehdä? Ilmoittaa jonain päivänä, että tämä oli nyt sitten tässä. Ilman selityksiä? Naisen kiinnostuksen häviäminen miehen pallomahan vuoksi saa täällä aina runsaat yläpeukutukset. On tässä samoin?
AP ei noilla mitoilla ole todellakaan mikään pallomaha.
Kaffepulla kirjoitti:
Mun mies ottaa mun jenkkakahvoista kiinni ja tanssii jenkkkaa. Saunassa löylykauhalla nostelee mun tissejä (olen tehnyt saman hänen palleilleen) ja sanoo ihan suoraan, että perseeni on helvetin iso.
En loukkaannu, koska tiedän sen olevan totta. Olen lihonut suhteemme aikana noin 15 kg.
Tiedän silti että hän rakastaa, joten en ota nokkiini. Taidan olla paksunahkaisempi kuin naiset keskimäärin.
Teillä on oikeasti terve suhde, ja molemmat tyytyväisiä omaan ja kumppanin kehoon :) Voi kun meilläkin olis tuommoista! Se pierun nauhoitus oli hauska juttu 🤣
Hoikasss rungossa muutamakin kilo näkyy M39