Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella valitset kenen viereen istut bussissa?

Vierailija
15.01.2015 |

Ihan yleisestä mielenkiinnosta kysyn, itse paljon bussilla matkustavana. Eli kenen/minkälaisen ihmisen viereen mieluiten istut bussissa kun kaikki ikkunapaikat ovat täynnä? Onko iällä tai sukupuolella väliä?

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikan ja siistin naisen tai miehen viereen istahdan. En siedä eltaantuneen rasvan tai hien hajua.

Vierailija
82/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun yleensä normaalin näköisen ja kokoisen naisen viereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreän ihmisen, jotta saisin tuntea lajitoverin lämmön kyljessäni.

Vierailija
84/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun mieluimmin jonkun nuorehkon henkilön viereen (alta 20v). Sitä vanhemmat  naiset käyttääusein  liikaa hajusteita (vissiin hajuaisti jo turtunut) ja aikuiset monet haisee hirveästi esim kaljalle, valkosipulille jne. Eli nuoren viereet koska nuoret ei haise :D   (N54)

Vierailija
85/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuosaan en istu, joten menen takaosaan ekalle penkille missä on vapaata. Enpä juuri kattele, kuka siinä vieressä istuu. Pitäiskö?

Vierailija
86/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mahdottoman pitkä linnunpesätukkainen kokomustissa pyörivä lävärinaamainen nuori nainen, ja jostain syystä kaikki asialliset ja kiltit mummot juoksevat kiireellä varaamaan paikan vierestäni, vaikka kuinka mulkoilen lattiaa häiriintyneen oloisena viestittääkseni, ettei minun viereeni kannattaisi pliis istua. Miksi ihmeessä? :D

Olen yleensä melko tyhjässä bussissa sen 30-40min ja haluaisin istua rauhassa miettimässä, lukemassa tai kuuntelemassa musiikkia. Tulee vaivaantunut olo enkä osaa keskittyä, kun joku on vieressä. Vaikka ikkunapaikkoja on vapaana ja minulla on laukku vieressä, niin poikkeuksetta siihen porhaltaa joku mummeli ystävällisesti tiedustelemaan, josko vieressäni on tilaa. Häiritsevää.

Vierailija
87/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä julkisia :)

Vierailija
88/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:28"]

Pyöreän ihmisen, jotta saisin tuntea lajitoverin lämmön kyljessäni.

[/quote]

Ihana! :)

Vierailija
89/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mieluiten hoikka ns. normaali ihminen eli siisti, iällä ei väliä eikä juuri sukupuolellakaan mutta ei mieluiten keski-ikäistä miestä tai maahanmuuttajamiestä. Se on ärsyttävää miten busseissa jotkut pitää laukkujaan penkeillä "varaamassa" paikkoja, vaikka siellä on tavaratila, yläosassa bussissa toinen tavaratila tai vaikka se oma syli. Sitten kuvitellaan että kukaan maksava matkustaja ei saisi viedä sen laukun paikkaa:D Ihan ok pitää jotain laukkua kait penkillä jos se on helposti siirrettävissä ja sen myös siirtää kun joku pyytää.

Vierailija
90/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:37"]

Jos olet tavallisen näköinen nainen etkä halua ketään viereesi niin tuijota sisääntulijoita. Huomaa että tämä EI toimi yleensä miesten tai maahanmuuttajien kanssa ja varsinkaan se ei toimi iloisten humalaisten kanssa.

Kannattaa testata, hupia tästäkin tylsille bussimatkoille

[/quote]

Melkein poikkeuksetta jo epähuomiossa ottaa katsekontaktin bussiin tulijan kanssa se istuu muutaman sekuntin kuluttua vieressä, ainakin Helsingissä.

[/quote]

Joo ei kannata katsoa silmiin. Se on selvä merkki että haluan sinua, tule tänne. Pidä silmät vaan siellä lattiassa tai ikkunasta ulos. 
[/quote]
Jostain ihan luin tästä, ettei kannata katsoa silmiin, jos haluaa olla rauhassa. Naamalle sellainen torjuva ja viileä ilme ja katsele ikkunasta ulos.

Vierailija
91/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä istun jonkun hottismiehen viereen ja vainvihkaa puristan palleista.

Vierailija
92/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikan, alle 40-vuotiaan naisen jolla on mahdollisimman iso kuppikoko

t M 40

Vierailija
93/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin läski istuu bussissa? Tai siis, mihin läski Saa istua bussissa? Seisomapakko lihaville?

Vierailija
94/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 02:12"]

Mihin läski istuu bussissa? Tai siis, mihin läski Saa istua bussissa? Seisomapakko lihaville?

[/quote]

Kannattaa kävellä, se hoikentaa :D

Vierailija
95/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En istu:
-nörtin näköisen hiirulaisen viereen, koska eivät uskalla avata suutaan, kun oma pysäkki tulee. Alkaa sellainen hermostunut venkoilu ja sitten yritetään pää kumarassa päästä haihtumaan minun läpi käytävälle.
-ihmisten, jotka ovat epäsiistejä ja kulkevat vanhoissa haisevissa ryysyissä. Minua ällöttää kaikki kummat lemut.
-yskivien ja pärskivien ihmisten viereen. En halua tulla kipeäksi.
-ulkomaalaisten viereen, koska suitsukkeet ja öljyt haisevat pahalle. Myös vaatekankaisiin on pinttynyt vastenmielinen löyhkä.
-kassi-almoista pysyn kaukana, koska en pidä siitä, että syliini ja jalkoihini osuu jonkun tuntemattoman ihmisen tavaroita.
-jos huomaan, että jollakin on salikassi tai urheilupuku, hikisen näköinen tukka, pysyn kaukana, koska en halua haistella muiden hien hajua koko matkaa.
-Puliukkojen ja akkojen, koska usein ottavat kontaktia ja alkavat lätistä jonninjoutavia juttujaan. Heiluvat penkissä ja koskevat minuun.

Vierailija
96/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt raskaana ollessa koetan rojahtaa vaan ensimmäiselle paikalle, joka vähänkin näyttää vapaalta. Olkoon se sitten maahanmuuttajamiehen viereen tai jonkun viereensä levittelemien ostosten päälle. Huono olo ja huippaa, en jaksa seisoa muiden mieliksi ja oman vointini kustannuksella.

Vierailija
97/145 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa käytän taksia kun työnantajalta etukortti taksiin.Eipä tarvii miettiä aina hakee kotoa töihin.Onneksi on tosi hyvä työpaikka.

Vierailija
98/145 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että oon nuori ja siististi pukeutunut, kevyesti meikkaava nainen ja olen aina viimeinen jonka viereen joku istuu. :( enkä varmasti alkaisi juttelemaan tai mitään, mutta tunnen oloni ällöttäväksi ja mietin näytänkö oudolta tai haisenko jostain syystä.

Vierailija
99/145 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin tilaa ja näyttää siltä, ettei varmaankaan haise röökille. Varmahan ei voi olla tuosta, mutta usein voi päätellä ulkonäöstä.

Vierailija
100/145 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valinnanvaraa niin nopealla vilkaisulla valitsen paikan jossa on tilaa eli vieressä istuvalla ei ole isoa laukkua joka pursuu toiselle penkille tai että hän ei ole tajuttoman obeesi. Ehkä tuo lihavuus on se tärkein koska siinä vieressä on sitten paha olla jos toinen vie yksin ne kaksi penkkiä. En myöskään tietoisesti istu epäsiistin, haisevan tai psyykkisesti sairaan ihmisen viereen. M32