Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyskissä myydään pelkkää roinaa!

Vierailija
03.11.2021 |

Sieltä ei kannata ostaa mitään.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kun Jyskiä kritisoiviin viesteihin tulee alapeukkuja, mutta ei ensimmäistäkään Jyskiä puolustelevaa kommenttia. Ihan samanlaista "laatua" noissa alapeukuttajissakin kuin Jyskin tuotteissa - ensimmäistäkään argumenttia eivät saa aikaiseksi. Odottavat varmaan että muiden pitäisi tehdä ne valmiiksi.

Otatkohan sä nyt aavistuksen verran liian tosissaan tämän ketjun😄

Vierailija
42/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Jyskistä noin 25 vuotta sitten ruokapöydän ja tuolit, täyspuuta. Edelleen erittäin hyvässä kunnossa ja toimivat, vaikka sietäneet 4 lapsen telmimisen.

Enää ei oikeastaan mistään saa laatua, Marimekkokin on muisto entisestä.

Marimekon haukkuminen on ihan passé. Ne vaatteet ovat nykyään erittäin kelpoja. Mulla on ollut niitä silkkipaitoja ja -tunikoita. Ihanat päällä ja siistinä pysyneet. Kioski-sarjan hupparit pysyvät tosi hyvänä, ei nukkaa. Maljakot, mukit ym. parempia kuin iittalalla. Iittalan Taikamukit naarmuuntuvat herkästi sisäpinnalta (siis ihan lusikalla sekoittanut sokeria) ja sama vika myös joissain Muumimukeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Jyskissä asioinut mökkiä sisustaessaihan siitä syystä, että Ikeaa (eikä juuri muutakaan huonekaluliikettä) ei ollut lähimaillakaan ja Ikean tilauksen tekeminen osoittautui hankalaksi, kun saapumisesta ei ollut varmuutta, että oliko mökillä ketään. Opiskeluaikana tuli hankittua jyskistä pari lipasto, jotka olivat surkeita, joten odotukset ko. kauppaa kohtaan olivat epäileväiset, mutta kyseessä ns. pakkotilanne.

Olen ostanut sieltä tyynyjä, peittoja, patauspatjoja, lakanoita, seinäpeilin, monta pimennysverhoa, metallisen sivupöydän jne. Näissä tuotteissa ei ole ollut mitään vikaa, vaan laatu on samaa tai jopa parempaa kuin Ikean vastaaavissa.

Viimeisellä reissulla ostin sieltä mökkiin vohveli pyyhkeitä ja haen kyllä samoja kotiinkin, koska olivat aivan älyttömän hyviä!

Kiitti vinkistä, menen heti tänään ostamaan vohvelikankaisia pyyhkeitä keittiöön.

Vierailija
44/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kun Jyskiä kritisoiviin viesteihin tulee alapeukkuja, mutta ei ensimmäistäkään Jyskiä puolustelevaa kommenttia. Ihan samanlaista "laatua" noissa alapeukuttajissakin kuin Jyskin tuotteissa - ensimmäistäkään argumenttia eivät saa aikaiseksi. Odottavat varmaan että muiden pitäisi tehdä ne valmiiksi.

Otatkohan sä nyt aavistuksen verran liian tosissaan tämän ketjun😄

Oliko tuo parasta mitä Jyskin kollegoidesi kanssa saitte aikaiseksi?

45/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiilejä ostan Jyskistä nyt kun se tuli tuohon puolen kilometrin päähän. Hinnat ovat kuten muuallakin:"mitä satsaat, sen saat". Nettisivut ovat hyvät. Viimeksi kun kävin myyjä oli pelottavan tehokas, vaikka jonossa ei sillä hetkellä ollut muita.

"39 euroaotatkokassinmaksaa10senttiätarvitsetkoxoheistuoteitakiitosjahyvääpäivänjatkoateitäpalvelix" puh! Sitten vasta uskalsi itsekin hengittää. Ulko-ovet vieressä bongasin kyselyn, kuka teitä palveli ja olitko tyytyväinen. Peloissani annoin täydet pisteet. Ajattelin, näkyvätkö pisteeni myyjäparan palkkapussissa vai seuraavissa, yt ssa. Ei tullut mielikuvaa ihanasta työpaikasta.

Vierailija
46/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion mennä tänään Jyskiin.

Vierailija
47/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin Jyskistä noin 25 vuotta sitten ruokapöydän ja tuolit, täyspuuta. Edelleen erittäin hyvässä kunnossa ja toimivat, vaikka sietäneet 4 lapsen telmimisen.

Enää ei oikeastaan mistään saa laatua, Marimekkokin on muisto entisestä.

Marimekon haukkuminen on ihan passé. Ne vaatteet ovat nykyään erittäin kelpoja. Mulla on ollut niitä silkkipaitoja ja -tunikoita. Ihanat päällä ja siistinä pysyneet. Kioski-sarjan hupparit pysyvät tosi hyvänä, ei nukkaa. Maljakot, mukit ym. parempia kuin iittalalla. Iittalan Taikamukit naarmuuntuvat herkästi sisäpinnalta (siis ihan lusikalla sekoittanut sokeria) ja sama vika myös joissain Muumimukeissa.

Marimekko oli tuossa metafora kaikille niille kaupoille, joilta odotamme laatua. Jyskiltä sitä ei odota, vaikka ainakin joskus sieltä sai tuotteita, jotka siirtyvät seuraavalle sukupolvelle käyttökelpoisina. Marimekon nykytuotanto on jotain ihan muuta kuin sama puotiketju 25 vuotta sitten.

Vierailija
48/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä narisette. Ihan yleisesti täällä ruotsissa tiedossa että edulliset hinnat, laatu sitten saattaa joskus olla hintansa mukasta.

Sama Rusta ja ÖB. Siis täällä Sveamamman maassa.

Vierailija
49/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jysk on köyhän miehen Ikea.

Jysk on kalliimpi kuin Ikea.

Vierailija
50/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä köyhänä ostan Jyskistä lakanat, tyynyliinat, pussilakanat, tyynyt ja patjat. Ihan ok ovat ja hinta on huimasti halvempi, kuin missään muualla. 

Joo, on varmaan orjalafka, mutta kun ei yksinkertaisesti ole rahaa ostaa muualta. Sori siitä.

Vierailija
51/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen Jysk on työpaikkana? Meillä päin ois paikkaa auki ja olen miettinyt pitäisikö hakea.

52/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Jyskista sekä hyvää että huonoa. Kannattaa tietenkin jo kaupassa tutkia ostamaansa tuotetta tarkoin. Hyvä laatu maksaa Jyskissäkin. Olen ostanut sieltä usein poistotuotteita murto-osalla normaalista hinnasta ja hyviä ja käyttökelpoisia ovat vuosienkin jälkeen. Hyvin halvalla olen ostanut sekundaa. Tuntuu tosi ikävältä, että jostain Kiinasta tai Indonesiasta kuljetetaan Suomeen isojakin tavaroita, jotka hajoavat jo

kootessa tai ensikäytöllä. Näinkin on käynyt.

Vierailija
53/67 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin vaahtomuovi patja niin kangas repesi aika nopeasti niin ohutta. No patjan päädyssä oli mustat paino kirjain numerot kuin jonkun henkkarit syntymä aika ja kuolin aika. Hyi helvetti sairasta. No ei se mitään kaikki on väritöntä kierrätys tavaraa harmaata.Puolassa tehty tyyny sitten viimeinen ostos sieltä ikuisesti kuin myös Henkka maukkaan on tullut näitä teatterilaiset keskitysleiri kuvioita. Puolalaisia jäi juuri kiinni varastaneet Puolan passit.Mitään keskitysleiri juttuja tänne ei tuoda .

Vierailija
54/67 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin Tokmanni ale täkkipeitto . Näytti ihan ok mutta olikin puoleksi kellastunut osa ommeltu ohi jäänyt reuna ompelematta purkaantui kangas siis täyttä paskasta rikkinäistä ja joku Nanso muka muki Vietnamista.

Vierailija
55/67 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väritöntä harmaata kierrätys tavaraa

Vierailija
56/67 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että joku on tänään saanut Jyskistä lopputilin.

Vierailija
57/67 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ostin sieltä sellaisen paksun (about 20cm) sijauspatjan. siis tyyliin 10 vuotta sitten. on vieläkin hyvässä kunnossa. merkki oli delux-tai vastaava, maksoi yli 200e. olen kyllä pitänyt siitä huoltakin, mm. kääntänyt ajoittain ja aina on ollut petauspatjan päälliset ja lakanat. hirveän painava patja ja hankala siirtää, mutta on se hyvä.

jonkun työtuolin ostin sieltä myös, joku tarjous tyyliin 20e ja taisi kestää 2 kk, kunnes tuolin kiinnikkeet alkoivat heilumaan ja tuolissa istumisesta tuli keinutuolifiilikset. muita tuolikokemuksia ei ole kyseisestä puljusta. Ah... on keittiössä "massiivipuinen" pöytä  (ei kyllä oikeasti ole mitään massiivipuuta, koska on aika kevyt nostaa, ehkä liimapuuta) jyskistä ja tuolit. tuolit olivat sutta ja sekundaa ("massiivipuisia" nekin, mutta tuolien kiinnitys oli vain liian huonosti suunniteltu)  ja olen ne jo korvannut toisilla, pöydän pinnassa on kolhuja, mutta  ne on helppo hioa ja pinta sitten käsitellä.

eli ainakin omalla kohdalla tuolien suhteen jysk on sellainen kauppa, että en edes harkitse. patjoja voin ostaa ja ehkä vuodevaatteitakin.

Vierailija
58/67 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oHoijaaHerebjuu kirjoitti:

Esimerkiksi Hoien tyynyt ja peitot ovat tosi hyviä.

Niin on.

Vierailija
59/67 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Jyskistä ASPERUP konttorituolin. Muotoilu ja istuma mukavuus on kohdillaan. Ainut harmi oli pyörät joista yksikään ei pyörinyt. Niitattu liian tiukkaan kiinni. Nypin vanhasta tuolista (lähtee lujaa vetämällä) pyörät irti ja otin ne uusiokäyttöön. Tuolin kestävyys jää vielä nähtäväksi. 

Vierailija
60/67 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon todennut saman, mutta joitain poikkeuksia on. Esimerkiksi Hoien tyynyt ja peitot ovat tosi hyviä. Huonekalut ja tekstiilit Jyskissä ovat tosi huonoja, näyttävät jo kaupassa nuhjuisilta ja monesta näkee päälle, kuinka huonosti ne on tehty.

Myös Jyskin liiketoimintamalli on kamala. Tuutataan markkinoille laadutonta p*skaa ja koko ajan on jokin alennuskampanja päällä.

Koskahan kuluttaja-asiamies puuttuu noihin jatkuviin alennuksiin? 

Peitot tuolla on laadukkaita 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän