Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyskissä myydään pelkkää roinaa!

Vierailija
03.11.2021 |

Sieltä ei kannata ostaa mitään.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon todennut saman, mutta joitain poikkeuksia on. Esimerkiksi Hoien tyynyt ja peitot ovat tosi hyviä. Huonekalut ja tekstiilit Jyskissä ovat tosi huonoja, näyttävät jo kaupassa nuhjuisilta ja monesta näkee päälle, kuinka huonosti ne on tehty.

Vierailija
2/67 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon todennut saman, mutta joitain poikkeuksia on. Esimerkiksi Hoien tyynyt ja peitot ovat tosi hyviä. Huonekalut ja tekstiilit Jyskissä ovat tosi huonoja, näyttävät jo kaupassa nuhjuisilta ja monesta näkee päälle, kuinka huonosti ne on tehty.

Myös Jyskin liiketoimintamalli on kamala. Tuutataan markkinoille laadutonta p*skaa ja koko ajan on jokin alennuskampanja päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla pari sänky pysynyt kasassa yli 10 vuotta

Vierailija
4/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyt ja peitot ostan aina sieltä. Esimerkiksi ne anatomisesti muotoillut memoryfoam-tyynyt on järkevän hintaisia ja hyviä, kunhan tietää ostaa oikeanlaisen. 

Muutenkin olen mieltä, että pitäisi saada tuollainen erikoistyyny viikoksi koekäyttöön ennen ostopäätöstä, niin tietää miten oma niska siihen suhtautuu.

Vierailija
5/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta jyskistä mitään. Olen ollut töissä jyskissä ja pelkkää roinaa siellä oli myynnissä. Ei mitenkään laadullista. Kyllä hinta jo kertoo että tavara ei voi olla laadukas. Köyhät käy jyskissä. Itse pidän laadukkaasta tavarasta. Valmis myös maksamaan laadusta. Käytän marimekkoa, Artek, isku. Taidelasia Tapio Wirkkala, Harri Koskinen, Timo Sarpaneva ja Oiva Toikka.

Vierailija
6/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jysk on tanskalainen pulju, selvis mullekin vähän aikaa sitten. Ilmankos on ollut vähän epämääräinen mielikuva tuosta kioskista.

Vierailija
7/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuukauden jyskissä orjana. Kokosin yhden sohvan tyrkylle. Selkänoja oli kahdella pienellä tapilla ja kahdella ruuvilla kiinni. Niin heikosti etten uskaltanut koenojata sitä. Naurattaa vieläkin se oli ihan ohjepaperin mukaan koottu. Ihmettelen miten kehdataan tehdä tuollaista p askaa?

Vierailija
8/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jysk on tanskalainen pulju, selvis mullekin vähän aikaa sitten. Ilmankos on ollut vähän epämääräinen mielikuva tuosta kioskista.

Kyllä on todella outo kioski toi Jysk. Ei ole tarvinnut käydä siellä kun lopetin työt siinä lafkassa. Ihme sääntöjä siellä. Ei ollut mun työpaikka.

Vierailija
9/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Jyskistä noin 25 vuotta sitten ruokapöydän ja tuolit, täyspuuta. Edelleen erittäin hyvässä kunnossa ja toimivat, vaikka sietäneet 4 lapsen telmimisen.

Enää ei oikeastaan mistään saa laatua, Marimekkokin on muisto entisestä.

Vierailija
10/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea Jysk spammi heti aamusta. Todellisuudessa tavara on ihan sitä samaa mitä kaikissa muissakin kaupoissa, valikoima vaan on osin parempi. Tekstiileistä ne paremmat ovat mielestäni laadukkaampia kuin monen merkkivalmistajan tuotteet hinnan ollessa kymmeniä prosentteja edullisempi.  Ja edes ne halvimmat rievut eivät ole ihan yhtä karmeaa kehitysmaatavaraa kuin pääkilpailijalla.

Vierailija
11/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa aina kun näkee Jyskin mainoksia niin edes niissä eivät ole saaneet kaappien ovia tai laatikostoja suoraan. Joku nurkka nauraa aina. Luulisi että edes mainoksiin ne voisi modata suoraksi. Myymälässä näkisi sitten totuuden kuitenkin. 🤷‍♀️

Tykkään kyllä monen tuotteen ulkonäöstä muuten, mutta nuo vinoudet häiritsee. Peitot, tyynyt ja aluslakanat ostan sieltä kyllä sujuvasti.

Vierailija
12/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähes kaikki mitä kotoa löytyy on Jyskistä; sänky, iso peili, lipasto, nojatuoli, taulun kehykset, huonetuoksut, matto... Hyvä kauppa, ite tykkään.

Vierailija
13/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea Jysk spammi heti aamusta. Todellisuudessa tavara on ihan sitä samaa mitä kaikissa muissakin kaupoissa, valikoima vaan on osin parempi. Tekstiileistä ne paremmat ovat mielestäni laadukkaampia kuin monen merkkivalmistajan tuotteet hinnan ollessa kymmeniä prosentteja edullisempi.  Ja edes ne halvimmat rievut eivät ole ihan yhtä karmeaa kehitysmaatavaraa kuin pääkilpailijalla.

Kankaat taitaa olla ainoita mitkä siinä puljussa on kelvollisia? Poikotoin sitä ketjua orjien käytön takia. 

Vierailija
14/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla pari sänky pysynyt kasassa yli 10 vuotta

Mulla pysy vajaan vuoden.

Vierailija
15/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin sieltä ison seinäpeilin. Tukevan tuntuinen ja painava, ei mikään rimpula. Tyytyväinen olen.

Vierailija
16/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee Jyskin myyjä ilmiantamaan ketjun kun ei kestä kuulla totuuksia paikasta.

Vierailija
17/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jysk on köyhän miehen Ikea.

Vierailija
18/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kyllä oikeassa eli Jysk ei eroa muista kaupoista mitenkään.

Vierailija
19/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä ostaa väärin, vika on kuluttajan huonoissa päätöksissä

Vierailija
20/67 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta tulee Jyskin myyjä ilmiantamaan ketjun kun ei kestä kuulla totuuksia paikasta.

"Totuuksia" voi kertoa firmalle suoraankin mutta siihen ei taida selkäranka riittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan