Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ottaa päähän!

Vierailija
15.01.2015 |

Mulla on ihana mies, mutta vikansa hänessäkin. En tykkää yhtään nalkuttamisesta, joten valitan nyt täällä, mikä ottaa aivoon!

Tekee ruokaa aina laput silmillä! Ei yhtään katso mitä jääkaapista pitäisi käyttää pois. Nytkin teki eilen kanakeittoa, mutta siihen ei näköjään ole voinut laittaa kukkakaalia, parsakaalia tai inkivääriä, jotka pitäis käyttää pois. Jatkuvasti on avattuja kermoja. Se olen aina minä joka yrittää keksiä jotain ruokia, mihin sais jämät käytettyä. Kerta toisensa jälkeen laittaa liikaa mausteita. Sanoo itsekin, että meni taas liikaa. Lapsi itkee, kun on keitossa liikaa chiliä. Makaroonilaatikkoon ei mene vahingossa kahdeksaa valkosipulin kynttä! Ja siitä kanasta oli vielä pakko tehdä kanakeittoa, kun jääkaapissa olisi ollut iso annos riisiä, joka olisi näppärästi mennyt jonkin muun kanaruoan kyljessä.

mur!

Kylläpä helpotti!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun munkin puoliso ottais. Se ei kuitenkaan haluu kun tykkää enemmän yhdynnåstä.

Vierailija
2/7 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vasn sitä miehistä ajattelemattomuutta! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen että tekee sitä ruokaa.

Mikset itse tee?

Vierailija
4/7 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitalakilaukaus!

Vierailija
5/7 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:02"]

Olisit tyytyväinen että tekee sitä ruokaa.

Mikset itse tee?

[/quote]Miksi pitäisi olla jotenkin autuaan onnellinen kun mies tekee perusasioita? Samalla ne voisi tehdä tosin kunnollakin. 

Etkö itse vaadi yhtään mitään mieheltäsi kun kerrran kaiken voi itsekin tehdä? Itse en tuollaista passaamista jaksaisi.

Vierailija
6/7 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukko keittiön oveen! :D

Vierailija
7/7 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:02"]Olisit tyytyväinen että tekee sitä ruokaa.

Mikset itse tee?
[/quote] Missä täällä lukee ettei ap tee ruokaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi