Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettänyt, mutta vain sen yhden kerran?

Vierailija
15.01.2015 |

Minun on pakko tunnustaa, että kerran olen erehtynyt pettämään. Olin todella nuori ja todella humalassa. Uskon, etten enää ikinä tekisi niin uudelleen. En halua enää ikinä tuntea sitä pahaa oloa ja morkkista uudelleen, koska tuosta ekasta kerrastakin ne tunteet eivät meinaa unohtua.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tosin pettäminen kesti puoli vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt. Sinkkuna olen huorannut satojen kanssa. Mutta kun rakastan ja seurustelen ei mikään maailmassa saisi mua toisen syliin. Olen mies 31v.

Vierailija
4/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt. Vaimosta en ole varma.

t.mies

Vierailija
5/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:55"]

En ole koskaan pettänyt. Sinkkuna olen huorannut satojen kanssa. Mutta kun rakastan ja seurustelen ei mikään maailmassa saisi mua toisen syliin. Olen mies 31v.

[/quote]

Valehtelet

Vierailija
6/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustelemaan 14-vuotiaana pikkupoikana luokkakaverin kanssa ja 20-vuotiaana olimme jostain kumman syystä edelleen yhdessä. Sukulaiset ja ystävät ja tyttöystävä odottivat, että muuttaisimme yhteen ja itse koin että olin suhteessa vain sen tähden, että kun oltiin niin nuorista yhdessä niin ei sitä nyt kehtaa enää pilata. En vaan osannut erota ja sanoa suoraan, etten rakasta tyttöä ja haluan elää ja kokea uusia juttuja niin kuin muut ikäiseni ja kun kaikki niin innoissaan sitä yhteenmuuttoakin suunnitteli ja auttoi jo niin minä sitten petin tyttöystävääni baari-illan jälkeen. Nyt ymmärrän, että en vaan osannut sanoa että halusin erota joten oli helpompi pettää ja siinä oli hyvä syy erolle.

Eihän mun olis tuosta pettämisestä tarvinnut kenellekään kertoa, eikä kukaan varmaan olis koskaan edes saanut tietää mut heti seuraavana aamuna kerroin tyttöystävälle, vanhemmilleni ja ystävilleni.

Nyt olen 32-vuotias, naimisissa ja vaimo odottaa esikoistamme ja olen erittäin onnellinen parisuhteessa enkä usko koskaan pettäväni uudelleen.

Vierailija
7/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt miestäni. Olen ollut hänen kanssaan koko aikuisikäni. En voisi edes kuvitella pettäväni häntä. Olen edelleenkinihan sairaan rakastunut häneen, vaikka olemme olleet yhdessä jo monta vuosikymmentä.

Vierailija
8/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, sen yhden kerran. Ei niin vakavassa suhteessa, joka oli jo tuhoon tuomittu siinä vaiheessa muutenkin. En lopulta edes kertonut poikakaverille, koska ero olisi tullut joka tapauksessa, mielestäni asialla oli turha pahoittaa hänen mieltään sen enempää. Podin kuitenkin todella huonoa omatuntoa, koska luonnollisesti asioiden olisi pitänyt edetä ihan eri järjestyksessä.

Vierailija
9/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:55"]

[/quote]

Sano sama sitten, kun olet ollut 5-10 vuotta siinä samassa suhteessa.

Vierailija
10/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseasiassa yhdesti

Vierailija
11/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä pettänyt. Tulen pettämään. En tiedä vielä monestiko.

https://pettajantieblog.wordpress.com

Vierailija
12/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran voi pettää kun se annetaan anteeksi.

Vierailija
13/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:58"]

Aloin seurustelemaan 14-vuotiaana pikkupoikana luokkakaverin kanssa ja 20-vuotiaana olimme jostain kumman syystä edelleen yhdessä. Sukulaiset ja ystävät ja tyttöystävä odottivat, että muuttaisimme yhteen ja itse koin että olin suhteessa vain sen tähden, että kun oltiin niin nuorista yhdessä niin ei sitä nyt kehtaa enää pilata. En vaan osannut erota ja sanoa suoraan, etten rakasta tyttöä ja haluan elää ja kokea uusia juttuja niin kuin muut ikäiseni ja kun kaikki niin innoissaan sitä yhteenmuuttoakin suunnitteli ja auttoi jo niin minä sitten petin tyttöystävääni baari-illan jälkeen. Nyt ymmärrän, että en vaan osannut sanoa että halusin erota joten oli helpompi pettää ja siinä oli hyvä syy erolle.

Eihän mun olis tuosta pettämisestä tarvinnut kenellekään kertoa, eikä kukaan varmaan olis koskaan edes saanut tietää mut heti seuraavana aamuna kerroin tyttöystävälle, vanhemmilleni ja ystävilleni.

Nyt olen 32-vuotias, naimisissa ja vaimo odottaa esikoistamme ja olen erittäin onnellinen parisuhteessa enkä usko koskaan pettäväni uudelleen.

[/quote]

Mulla vähän sama, olin 22-vuotias ja kihloissa ihan kivan pojan kanssa ja häitäkin jo suunniteltiin, mutta en raskastanut miestä muuta kuin ystävänä. Oltiin oltu yläasteelta asti yhdessä ja ei sitä vaan osannut ajatella muuta kuin että on tuossa samassa parisuhteesa. Vuosi ennen häitä sitten petin miestä ekan miehen kanssa, joka kiinnostui musta baarissa sinä iltana. Sitten olikin pätevä syy erota. 

Pettäminen ällötti mua vielä vuosienkin päästä ja kadun, etten vaan sanonut että erotaan ilman tuollaista draamaa. Exäni eka reaktio tosin kun kerroin pettäneeni oli, että kyllä me tästäkin selvitään, olin ihan hämilläni että eihän tän näin pitänyt mennä, mutta kyllä sitten erottiin kuitenkin tuon pettämisen seurauksena.

Olen nykyään naimisissa enkä varmasti tule pettämään koskaan uudelleen. 

Vierailija
14/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustellessani teininä ensimmäistä kertaa tulin pettäneeksi. Suhde oli siinä vaiheessa kestänyt jo yli kolme vuotta, olin juuri täyttänyt 18 eikä minulla ollut tunteita enää poikaystävääni kohtaan. Hän ei vaan halunnut päästää minusta irti.
Lyhyessä ajassa ihastuin kolmeen eri poikaan, kahden heidän kanssa oli juttua (eri aikaan). Yhden kanssa menin sänkyyn.
Poikaystäväni tiesi näistä kaikista, mutta anoi silti etten jätä häntä.
Muutin sitten porukoiltani, jossa asuimme yhdessä, kaverini porukoille. Aika pian tämän jälkeen hän tajusi päästää irti.
Nykyisen kanssa seurustelen kuudetta vuotta enkä ole koskaan pettänyt eikä ole käynyt mielessänikään. En kestäisi sitä morkkista.

Vierailija
15/17 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teininä seurustellessani ekan kerran hieman vakavammin päädyin suutelemaan ja lääppimään edellisen (ei-vakavan) poikakaverin kanssa. Seksiin ei kuitenkaan edetty, mutta minulle silloin tuokin teko oli kohtalaisen vakava, koska olin neitsyt. Selitin asian mielessäni niin, että olin "puutteessa", kun uuden poikakaverin kanssa fyysisissä jutuissa edettiin niin kovin hitaasti. Tämä oli varmaan ihan tottakin. Suhteen loputtua ymmärsin kuitenkin, ettei tuo ole aikuismainen tapa hoitaa tuollaisia tilanteita, vaan puutteessa olemisesta tulee keskustella oman kumppanin kanssa vieraissa hyppimisen sijaan. Sen jälkeen en ole pettänyt ketään.

Vierailija
16/17 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En enää koskaan voisi tehdä niin. Se morkkis on ihan hirveä. N25

Vierailija
17/17 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt, enkä tule pettämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi