Montako itsemurhaa olet aiheuttanut?
Kommentit (12)
Vitustako minä tiedän. Eikä sen puoleen, ei kiinnostakaan tietää. Mutta aloitetaan nyt vaikka sinusta.
Omatuntoni on puhdas, eli en yhtäkään.
Sen sijaan, eräs tuttuni on ihan oikeasti aiheuttanut yhden. Hän muutti häpeissään asiasta toiselle puolelle Suomea..
Kyllä päätös itsemurhasta tehdään ihan itse, ei kukaan sitä voi toiselle aiheuttaa.. just sayin'
Menisit nyt muualle jauhamaan tästä asiasta. Tämä on jo ties kuinka mones aloittamasi keskustelu aiheesta. Jos itse olet aiheuttanut jonkun itsemurhan niin katso peiliin, turha tulla tänne muita syyllistämään.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:18"]
Kyllä päätös itsemurhasta tehdään ihan itse, ei kukaan sitä voi toiselle aiheuttaa.. just sayin'
[/quote] Palataanpa asiaan esimerkiksi sitten, kun olen raiskannut sinut porukalla, levittänyt tapahtumasta kuvia nettiin ja häpäissyt sinut kaikkien sinut tuntevien silmissä. Annatko osoitteesi, niin aloitan.
Onpas täällä pahantuulisia ihmisiä tänään.
Eräs kaverini valitti minulle aina masennustaan ja neuvoin häntä tappamaan itsensä. Kerran yritti, muttei onnistunut ja haukuin kaverin siitäkin, ettei saa edes itseään hengiltä. Voi kuulostaa kamalalta, mutta emme kumpikaan ole kovin tunteellisia ihmisiä ja kavereita olemme yhä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:29"]
Eräs kaverini valitti minulle aina masennustaan ja neuvoin häntä tappamaan itsensä. Kerran yritti, muttei onnistunut ja haukuin kaverin siitäkin, ettei saa edes itseään hengiltä. Voi kuulostaa kamalalta, mutta emme kumpikaan ole kovin tunteellisia ihmisiä ja kavereita olemme yhä.
[/quote]
Just joo. Mikä sinutkin saa tällaista tänne kirjoittamaan.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:29"]Eräs kaverini valitti minulle aina masennustaan ja neuvoin häntä tappamaan itsensä. Kerran yritti, muttei onnistunut ja haukuin kaverin siitäkin, ettei saa edes itseään hengiltä. Voi kuulostaa kamalalta, mutta emme kumpikaan ole kovin tunteellisia ihmisiä ja kavereita olemme yhä.
[/quote]
Mitähän mä just luin...
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:18"]
[/quote] Palataanpa asiaan esimerkiksi sitten, kun olen raiskannut sinut porukalla, levittänyt tapahtumasta kuvia nettiin ja häpäissyt sinut kaikkien sinut tuntevien silmissä. Annatko osoitteesi, niin aloitan.
[/quote]
Tervetuloa vain. Kun minut on kerran jo raiskattu ja hakattu, jos olisin heikko, olisin itseni jo tappanut. Terapia oli korvaamaton apu. Suosittelen myös sinulle joka kehtaat raiskauksella uhkailla.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:29"]
[/quote]
Just joo. Mikä sinutkin saa tällaista tänne kirjoittamaan.
[/quote]
Ööö... Totuus?