Jäin seuraamaan äskettäin neljännen asteen syöpädiagnoosin saanutta 29-vuotiasta tubettajaa
Uskomatonta, miten positiivisella asenteella hän menee. Jos joku muukin haluaa seurata hänen videoitaan, niin
https://www.youtube.com/user/Tiffanythinks/videos
Toivon hänelle kaikkea hyvää. Videoidensa perusteella vaikuttaa todella sydämelliseltä ihmiseltä.
Kommentit (48)
Aisha myös on ihan super sympaattinen hahmo. Tulkitsen häntä niin että harvalla on yhtä järkkymätön itsetunto ja positiivinen elämänkatsomus.
Noissa on sekin riski että tietyssä pisteessä henkilö vaan laittaa pisteen tubettamiselleen eikä ikinä saa tietää mitä tapahtui. Minä seurasin kerran naista jolla oli samantyyppinen vanha talo kuin minulla. Hän oli ostanut talon edes näkemättä sitä ja joutui kärsimään talon kanssa kamalia vastoinkäymisiä joita dokumentoi blogiinsa kuvien kanssa. Jossain vaiheessa hän tuli raskaaksi ja sitten hänellä diagnosoitiin syöpä. Siinä vaiheessa blogi meni ymmärrettävästi kiinni ja minä jäin ikuiseen epätietoisuuteen hänen kohtalostaan.
Vierailija kirjoitti:
Emilyn ja Peeeweetomin jälkeen minä en enää tee sitä virhettä että lähden seuraamaan. Emily oli poikkeuksellinen ihminen. Onneksi löysin hänen tarinansa ihan vasta loppumetreillä.
Se on yllättävän rankkaa, jos sairaus lopulta päättyy kuolemaan. Vaikka on täysin tuntematon ihminen.
Joitain vuosia sitten seurasin parin vuoden sisällä kolmen vakavasti sairaan suht nuoren ihmisen videopäiväkirjaa. Kahdella heistä oli melko hyvä ennuste vielä siinä vaiheessa kun löysin heidät. Kaikki kolme kuitenkin kuolivat.
Olen sen jälkeen vähentänyt tuollaisten videoiden katselua, vaikka aihepiiri kiinnostaa minua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Noissa on sekin riski että tietyssä pisteessä henkilö vaan laittaa pisteen tubettamiselleen eikä ikinä saa tietää mitä tapahtui. Minä seurasin kerran naista jolla oli samantyyppinen vanha talo kuin minulla. Hän oli ostanut talon edes näkemättä sitä ja joutui kärsimään talon kanssa kamalia vastoinkäymisiä joita dokumentoi blogiinsa kuvien kanssa. Jossain vaiheessa hän tuli raskaaksi ja sitten hänellä diagnosoitiin syöpä. Siinä vaiheessa blogi meni ymmärrettävästi kiinni ja minä jäin ikuiseen epätietoisuuteen hänen kohtalostaan.
Voi ei!!!!! Tosi ikävä ettet saanut tietää miten talon kanssa kävi :((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei!!!!! Tosi ikävä ettet saanut tietää miten talon kanssa kävi :((
Älä viitsi pilailla tämmösellä aiheella, se on ihan turhaa ja typerää.
Peeeweetomin kanssa oli se että Tomilla oli niin suuret suunnitelmat mutta sairaus vei voimat nopeassa tahdissa ja kaikki jäi toteuttamatta. Tom kuitenkin puhui lähes loppuun asti niin kuin se kaikki voisi toteutua jne. Mua kiinnosti se puoli asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Noh noh lapset, eipä riidellä. Colorectal cancer taitaa olla peräsuolisyöpä, jos nyt oikein ymmärsin
On paksusuolisyöpä.
Olen katsellut! Tiffany on ihana, valoisa persoona. Hänellä on ihanan iloinen hymy. Poikaystävä Matt ja äiti "Amma" tukena. Tosi mukava seurata. Ostin jopa We got this- t -paidan, koska aihepiiri puhuttelee minua. Tiffanyn mukaan We got this liittyy mihin tahansa ongelmaan minkä kohtaamme ja se on luottavaista asennetta ottaa asia vastaan. Minullakin on terveyshuolia ja ihailen Tiffanyn asennetta. Toivon kovasti että hän paranee.
Kuten Faith tuossa yllä kirjoitti, se voi olla raadollista ja rankkaakin seurata jotain henkilöä, jos hän menehtyy sairauteensa. Se pysäyttää, voi ahdistaakin. Seurasin monta vuotta littlethings Noraa, jolla oli nuoresta asti syöpä. Eilen näin puiston penkillä sweet and lovely Tarun näköisen naisen. Vieläkin muistan Siiri Perälän äänen viimeisellä videolla.
Toivottavasti Tiffany paranee.
Millainenkohan tuo toukokuun leikkaus tulee olemaan? Toivottavasti saavat leikattua kaiken pois. Itsestäni vain tuntuu oudolta, että Tiffanyllä on ollut erinäisiä oireita jo toissa syksyä asti (?) ja sai käsittääkseni syöpädiagnoosin viime vuoden alussa ja vasta toukokuussa leikataan, vaikka kolmannen asteen syöpä. Mutta toivottavasti nuo muut hoidot ovat sitten auttaneet tässä välissä
Surullinen tuo hänen uusin videonsa - häntä ei ehkä pystytäkään leikkaamaan.
Minkä ikäinen tuo Tiffany on?
olen myös seurannut sekä peeweetomia, emilyä että tiffanya. tosi surullista että näistä positiivisista kaksi on menehtynyt syöpään. kaikilla on ollut upea asenne ja resilienssi (myös jokaisella sympaattisia ja ihania läheisiä. emilyn leski aisha tosiaan hankki lapsen yksin - osa tämän keskustelun kommenteista saa miettimään onko naispari ja lapsen hankkiminen niin outo ajatus nykypäivänä?).
tiffany on aina niin positiivinen ja hyvävoimaisen näköinen videoilla, että vaikea välillä edes ajatella millaisia kipuja hänellä varmasti välillä on - uusimmalla videolla kertoi kuitenkin saaneensa morfiinia eli ei varmasti ole helppoa. itse seuraan näitä henkilöitä siksi, että ihailen heidän asenteitaan vaikeissa tilanteissa, ja se inspiroi itseäkin ja auttaa laittamaan omia asioita sopiviin mittasuhteisiin.
becca thomas on muuten taas aktivoitunut instassa, hänellä näyttää menevän paremmin. :)
Vierailija kirjoitti:
Millainenkohan tuo toukokuun leikkaus tulee olemaan? Toivottavasti saavat leikattua kaiken pois. Itsestäni vain tuntuu oudolta, että Tiffanyllä on ollut erinäisiä oireita jo toissa syksyä asti (?) ja sai käsittääkseni syöpädiagnoosin viime vuoden alussa ja vasta toukokuussa leikataan, vaikka kolmannen asteen syöpä. Mutta toivottavasti nuo muut hoidot ovat sitten auttaneet tässä välissä
En tunne tapausta mutta usein ison ja vaikeassa paikassa sijaitsevan syöpäkasvaimen kanssa toimitaan niin, että sitä pyritään pienentämään erilaisilla hoidoilla ja vasta sitten operoidaan jos voidaan. Ainahan ei voida.
Olisikohan hänenkin tapuksessaan kyse siitä?
Edesmennyt Emily tosiaan seurusteli Aisha-nimisen naisen kanssa. Aisha sai noin vuosi Emilyn kuoleman jälkeen lapsen, josta oli haaveilly Emilyn kanssa