Minkälainen weeteeVajakkiKöyhä pitää olla että alentuu käymään jossain Lidl??
Kommentit (27)
Et itse jaksa käydä kaupassa? Elopaino kolminumeroinen?
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kirjoitustyylistäsi voisi päätellä kaikenlaista.
Älä rupee weeteeVajakki öyhöttämään.
Vierailija kirjoitti:
Et itse jaksa käydä kaupassa? Elopaino kolminumeroinen?
Jaksan, mutta ei tarvetta sille. Minulla pituutta 195cm ja painoa 102kg.
Jaahas sitä on "taas" Lidl vouhottaja heräänyt kauneusuniltaan... En minä osaa pitää itseäni erityisenä vajakkina siksi. että osan hankiinoistani teen Lidlissä mutta se ei estä minua asioimasta ja hankkimastani esimerkiksi ruokatarperistani osaan myös mm- kauppahallista tai kotiani lähempänä olevasta marketista.
Ikisinkku mies 40+
Vierailija kirjoitti:
Jaahas sitä on "taas" Lidl vouhottaja heräänyt kauneusuniltaan... En minä osaa pitää itseäni erityisenä vajakkina siksi. että osan hankiinoistani teen Lidlissä mutta se ei estä minua asioimasta ja hankkimastani esimerkiksi ruokatarperistani osaan myös mm- kauppahallista tai kotiani lähempänä olevasta marketista.
Ikisinkku mies 40+
Ai sää heräsit taas paskakommentoimaan.
No mun tutut kauppatiteitten lisensiaatti/kauppatieteitten maisteri, yrittäjiä molemmat, kaksi isoa firmaa löytyy, sijoitusasuntoja, suuri huvila omassa saaressa, useampi auto ja hulppea talo jne. asioivat Lidlissä.
Juoksevat mm. maratoneja, joten kaupalla käydään reppu selässäkin usein. Hyötyliikuntaa siinä samalla.
Mutta odottele sinä siellä sohvassasi sitä robottia.
Hangossa liikkuu oikeasti varakkaita paljon. Koska pienessä kylässä heidät tunnistaa, voin kertoa varmuudella että varakkaat käyvät Lidlissä.
Ja korjaan, että tietenkin kauppaTIETEIDENmaisteri, tuon ajatusvirheeni.
Minä en ole koskaan ollut niin wt että asuisin ruokarobotin kantaman sisäpuolella. Mihinkään kaupunkien kerrostaloihin tai postimerkkitonttisiin ok-taloihin en koskisi tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkku mies 40+
Ai sää heräsit taas paskakommentoimaan.
Ihan kuule vain sinua ilahduttaakseni kun on aina ilo kun voi ilahduttaa kaltaisiasi aurinkoisia ja elämänmyönteisiä ihmisiä
Ikisinkku mies 40+
Ap on kirjoitusasusta päätellen itse WT. Ei minulla muuta.
Samanlainen vajaa, joka aloittaa ketjun sanalla "Minkälainen".
Lidlissä käy lähinnä syrjäytyneitä ja maahantuuttaajia. Bonuksena sysipaska valikoima ja todella epäviihtyisät myymälät. En asioi Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä rupee weeteeVajakki öyhöttämään.
Mikä sinusta tekee ei-weeteen?
Vierailija kirjoitti:
No mun tutut kauppatiteitten lisensiaatti/kauppatieteitten maisteri, yrittäjiä molemmat, kaksi isoa firmaa löytyy, sijoitusasuntoja, suuri huvila omassa saaressa, useampi auto ja hulppea talo jne. asioivat Lidlissä.
Juoksevat mm. maratoneja, joten kaupalla käydään reppu selässäkin usein. Hyötyliikuntaa siinä samalla.
Mutta odottele sinä siellä sohvassasi sitä robottia.
Siis asuvatko he niin kaukana kaupasta, että sinne pitää mennä lenkiltä?
Eniten näyttää käyvän ulkomaalaisia, varsinkin saksalaisia. Ajavat erittäin kalliilla autoilla, Ferrari ja Lamborghini ovat tavallinen näky Lidlin parkkiksella. t. Costa del Sol