Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin eri tarkoitukseen käytät tuotteita kuin oikeasti kuuluisi?

Vierailija
15.01.2015 |

Esim hammastahnaa finnien päälle, hiusten hoitoainetta karvojenpoistoaineena, vartalovoidetta kasvovoiteena tms...?

Itse käytän käsivoidetta huulirasvana, sekä shampoota/hoitoainetta karvojen poistoon. Oon myös käyttänyt vauvojen pesugeeliä tai ihan vaan tavallista suihkugeeliä kasvojen pesuun, jos kasvojenpesuaine on loppu.

Oon myös kokeillut talkkia kuivashampoona. Eli vaikka mitä on tullut kokeiltua eri tarkoitukseen kuin mihin niitä oikeasti käytettäisiin. :D

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helossnia ja bepanthenia kasvoille. Mulla on kuiva akne-iho, tosin akne pysyy e-pillereillä kurissa.

Vierailija
42/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:28"]Esim hammastahnaa finnien päälle, hiusten hoitoainetta karvojenpoistoaineena, vartalovoidetta kasvovoiteena tms...?

Itse käytän käsivoidetta huulirasvana, sekä shampoota/hoitoainetta karvojen poistoon. Oon myös käyttänyt vauvojen pesugeeliä tai ihan vaan tavallista suihkugeeliä kasvojen pesuun, jos kasvojenpesuaine on loppu.

Oon myös kokeillut talkkia kuivashampoona. Eli vaikka mitä on tullut kokeiltua eri tarkoitukseen kuin mihin niitä oikeasti käytettäisiin. :D
[/quote]
Shampoota tai hoitoainetta karvanpoistoon?!?? Waaaaatt???! Mulla on kampaamotuotteita, joten eipä tulis pieneen mieleenkään tuhlata niitä miten sattuu.
Ai niin, mutta ap:n menot maksaakin sossu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 02:29"]

Käytän vanupuikkoja korvien putsaukseen, vaikka pakkauksessa nimenomaan kielletään että siihen niitä ei muka saisi käyttää. Mitä vittua, mihin niitä sitten kuuluisi käyttää jos ei siihen?

[/quote] Kerran on jäänyt vanupuikon tuppo korvaan ja syvälle. Hyvä etten lääkäriin lähtenyt kun ei näkynyt eikä tullut ulos vaikka kuinka ronkittiin. Varmaan siks ne kieltää sen tunkemisen korvaan, ettei kukaan tuu sanomaan että teijän vanupuikkojen takia puhkes tärykalvo.
[/quote]
No jos olet noin käsi vanupuikkojen kanssa, niin parempi se onkin, ettet niitä tunge korviisi. Itse puhdistan korvani vanupuikoilla useamman kerran viikossa, eikä mitään ongelmia ole.

Vierailija
44/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknevoide Avitcid toimii kätsysti ikääntymisen merkkejä vastaan. Myös eläinten biotiinia naukkailen...

Vierailija
45/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 02:45"]

Coca colaa vessan pesuun.

[/quote]

Tätä minäkin teen. Toimii todella hyvin! (Vahingossa painoin alapeukun...)

Vierailija
46/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Isadoran vitamiinihuulikiiltoa poistamaan kovettumia käsistä ja varpaista (EN siis laita sitä samaa huulille, on erilliset tuubit huulille ja tähän käyttöön :D)

-Kasvorasvaa ja jojobaöljyä silmänympärysvoiteina (ei turvota mulla)

-sitruunamehua muurahaiskarkotteena

-etikkaa huuhteluaineena

-hammastahnaa hopean kiillotuksessa

-tyhjiä vessapaperirullia pitämään johtoja laatikossa järjestyksessä

-sukkaa nutturanteossa

-suihkumyssyä suojaamaan pyörän satulaa kastumiselta

Ja sitten perusjuttuja, esim. kynsilakkaa muuallakin kuin kynsissä, öljyä irrottamaan liimatahroja jne.

Vierailija
47/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:34"]

Ikean kassit ovat käteviä auton renkaiden säilytykseen, helpot kantaakin vielä.

[/quote]

Ikea tutkikin noiden kassien käyttöä muutama vuosi sitten. Itse käytän pesukassina pesutuvalla käydessä, ovat juuri pesukoneen kokoisia.

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288492727276.html

Vierailija
48/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:28"]Esim hammastahnaa finnien päälle, hiusten hoitoainetta karvojenpoistoaineena, vartalovoidetta kasvovoiteena tms...? Itse käytän käsivoidetta huulirasvana, sekä shampoota/hoitoainetta karvojen poistoon. Oon myös käyttänyt vauvojen pesugeeliä tai ihan vaan tavallista suihkugeeliä kasvojen pesuun, jos kasvojenpesuaine on loppu. Oon myös kokeillut talkkia kuivashampoona. Eli vaikka mitä on tullut kokeiltua eri tarkoitukseen kuin mihin niitä oikeasti käytettäisiin. :D [/quote] Shampoota tai hoitoainetta karvanpoistoon?!?? Waaaaatt???! Mulla on kampaamotuotteita, joten eipä tulis pieneen mieleenkään tuhlata niitä miten sattuu. Ai niin, mutta ap:n menot maksaakin sossu...

[/quote]

Sä olet siis niin köyhä, että pitää käyttää tosi säästeliäästi niitä "kampaamotuotteita". :D

Vierailija
49/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:28"]Esim hammastahnaa finnien päälle, hiusten hoitoainetta karvojenpoistoaineena, vartalovoidetta kasvovoiteena tms...? Itse käytän käsivoidetta huulirasvana, sekä shampoota/hoitoainetta karvojen poistoon. Oon myös käyttänyt vauvojen pesugeeliä tai ihan vaan tavallista suihkugeeliä kasvojen pesuun, jos kasvojenpesuaine on loppu. Oon myös kokeillut talkkia kuivashampoona. Eli vaikka mitä on tullut kokeiltua eri tarkoitukseen kuin mihin niitä oikeasti käytettäisiin. :D [/quote] Shampoota tai hoitoainetta karvanpoistoon?!?? Waaaaatt???! Mulla on kampaamotuotteita, joten eipä tulis pieneen mieleenkään tuhlata niitä miten sattuu. Ai niin, mutta ap:n menot maksaakin sossu...

[/quote]

Sä olet siis niin köyhä, että pitää käyttää tosi säästeliäästi niitä "kampaamotuotteita". :D

[/quote]

...jotka muuten ovat tutkitusti samaa kamaa kuin marketti sampoot, maksat brändistä ja fiinimmästä paketista.

Vierailija
50/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypsiöljyä runkkaamiseen

Vierailija
51/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikkaa pyykissä

Vierailija
52/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soodaa närästykseen ja hiusten pesuun ja etikkaa hiuksiin myös. Kerran taisin käyttää käsirasvaa liukkarina ja öljyä.

Vierailija
53/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:34"]Kerran taisin käyttää käsirasvaa liukkarina ja öljyä.
[/quote]

Siis rypsiöljyä.

Vierailija
54/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän kaikenlaista tulee kokeiltua, suolaa ja kahvinpuruja kuorinta-aineena, suodatinpusseja johonkin hampparikääreeksi ainakin. Mutta mä en edes ymmärrä käsitettä kasvojenpesuaine noin tarkkaan. Itse mm. pesen hiukset ja aivan koko vartalon kasvot ja alapään, ihan yhdellä ja samalla suihkusaippualla.

Eikä minulla ole koskaan ollut sellaista karvanpoistoainetta joka ei oikeasti poista niitä karvoja kuten veet, ihan saippualla pärjäillään.

Vauvojen sinkkivoidetta pistän joskus kaikkiin iho-ongelmiin, olen huomannut esim. rikkoontuneiden korvantaustojen paranevan sillä hyvin itseltänikin.

Vierailija
55/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soodaa atooppiseen ihoon, hampaiden valkaisuun ja siivoukseen.

Vierailija
56/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soodaa tahranpoistoaineena ja pohjaan palaneeseen ruokaan.

Vierailija
57/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperia mällipaperina

Vierailija
58/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:38"]Soodaa atooppiseen ihoon, hampaiden valkaisuun ja siivoukseen.
[/quote]

Hampaat kiittää

Vierailija
59/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n mainitsema vartalovoiteen käyttö kasvoilla on mainio tapa tukkeuttaa huokoset ja saada naama räjähtämään finneihin. Siihen on syynsä, miksi on erikseen vartalo- ja kasvovoiteet.

Kunhan sanoin vain.

Vierailija
60/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta muotovaahtona.