Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin eri tarkoitukseen käytät tuotteita kuin oikeasti kuuluisi?

Vierailija
15.01.2015 |

Esim hammastahnaa finnien päälle, hiusten hoitoainetta karvojenpoistoaineena, vartalovoidetta kasvovoiteena tms...?

Itse käytän käsivoidetta huulirasvana, sekä shampoota/hoitoainetta karvojen poistoon. Oon myös käyttänyt vauvojen pesugeeliä tai ihan vaan tavallista suihkugeeliä kasvojen pesuun, jos kasvojenpesuaine on loppu.

Oon myös kokeillut talkkia kuivashampoona. Eli vaikka mitä on tullut kokeiltua eri tarkoitukseen kuin mihin niitä oikeasti käytettäisiin. :D

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljy-sokeri yhdistelmää joskus sheivauksen jälkeen sääriin. Tulee muuten sileät ja kauniit sääret mutta liukas lattia! Vaseliinia saatan joskus laittaa pienten näppylöiden päälle. Olen huomannut että toimii hyvin (tosin ei finneihin). Sähköhammasharjaa saatan käyttää masturboimiseen, tosin laitan kondomin siihen päälle, ja vaihdan sen harjaspään vanhaan, jolla kukaan ei hampaitaan enään pese :D

Vierailija
22/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkivoidetta käytän, kun olen ajellut ns biksurajan. Ei tule näppylöitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV Mamma" time="15.01.2015 klo 02:30"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 02:06"]

Tuo ap:n mainitsema vartalovoiteen käyttö kasvoilla on mainio tapa tukkeuttaa huokoset ja saada naama räjähtämään finneihin. Siihen on syynsä, miksi on erikseen vartalo- ja kasvovoiteet. Kunhan sanoin vain.

[/quote]

Kerro toki mikä ero on kun sisällöltään sama tavara pakataan pienempään ja isompaan pakkaukseen?

[/quote]

Mulla on niin kuiva iho, että pahimmillaan ole laittanut jalkarasvaakin naamaan. Ei ole mitään finniongelmaa tms. kun käyttä hajusteettomia tuotteita.

Vierailija
24/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:44"]Babyoil kaikkeen aikuisten rasvaamiseen: vartalo, kasvot, huulet, kuivat kantapäät ja kynsinauhat.
Vauvojen puhdistuspyyhkeitä reissussa kaikkeen mihin muuten pitäisi ostaa minikokoinen savett kalliimmalla.
Marseillesaippuaa vartalon pesuun.
[/quote]
Mäkin ostan niitä vauvojen kosteuspyyhkeitä aina törkeesti kun käyn Keskisellä (lapsuudenkodin lähellä). Käy kaikkeen

Vierailija
25/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta kampausnesteenä silloin kun vielä käytettiin papiljotteja hiusten kihartamiseen.

Ruokasoodaa ja suolaa teen tummuttamien kuppien puhdistamiseen.

Tavallista perushammastahnaa hopeiden kiillottamiseen.

Vissyä muovilattian tahrojen puhdistamiseen.

Ruisjauhoa kuivashampoona. En suosittele!

Pölyimurin puhalluspäätä hiustenkuivaajana. En myöskään suosittele, tukka muuttui sameaksi.

Vierailija
26/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvilaatikoita tilapäisenä televisiotasona, Ikean kasseja pyykkikasseina, soodaa maton puhdistamiseen, kokista pinttyneisiin tahroihin, silmälaseja silmäpussien peittämiseen (kätevää, kun muovikehys jää kriittisimmän kohdan eteen), matkalaukkua kausivaatteiden säilytykseen, vanhaa mp3-soitinta valokuvien tallentamiseen, kontaktimuovia teippinä hätätapauksessa, hiustenkuivaajaa ilmapatjan täyttämiseen...

Vierailija
27/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV Mamma" time="15.01.2015 klo 02:30"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 02:06"]

Tuo ap:n mainitsema vartalovoiteen käyttö kasvoilla on mainio tapa tukkeuttaa huokoset ja saada naama räjähtämään finneihin. Siihen on syynsä, miksi on erikseen vartalo- ja kasvovoiteet. Kunhan sanoin vain.

[/quote]

Kerro toki mikä ero on kun sisällöltään sama tavara pakataan pienempään ja isompaan pakkaukseen?
[/quote]

No voi jumaleissön. Olisikohan vaikkapa koostumus? Vartalovoide on aivan liian tuhtia kamaa kasvojen iholle. Niin siis jos ei halua että ihohuokoset menevät tukkoon.

Vierailija
28/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 02:06"]Tuo ap:n mainitsema vartalovoiteen käyttö kasvoilla on mainio tapa tukkeuttaa huokoset ja saada naama räjähtämään finneihin. Siihen on syynsä, miksi on erikseen vartalo- ja kasvovoiteet.

Kunhan sanoin vain.
[/quote] Mä oon käyttäny jo noin 15 v ajan vartalovoidetta kasvoihin ja ainoastaan menkkojen aikana saattaa pari finniä tulla.

Vierailija
29/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 06:49"]

Miten shampoo ja hoitoaine toimii karvanpoistoon? Ihan mielenkiinnosta kysyn. T. Karvajalka

[/quote]

Levietään iholle ennen sheivausta, toimii kuten sheivausvaahto. Hoitoaine kuulemma paras.

[/quote]

Eli ei voi käyttää karvanpoistoaineena niin kuin joku kehui tehneensä. 

Vierailija
30/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 02:06"]Tuo ap:n mainitsema vartalovoiteen käyttö kasvoilla on mainio tapa tukkeuttaa huokoset ja saada naama räjähtämään finneihin. Siihen on syynsä, miksi on erikseen vartalo- ja kasvovoiteet.

Kunhan sanoin vain.
[/quote]Hahaa! Minulla ei ole ikinä ollut finnejä ja käytän Erioilia kaikkeen.
[/quote]

Ööööö.... erioil on KOKO vartalolle tarkoitettu voide. Ihan myös kasvoille. Että hahaa vaan.

Vierailija
31/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 02:06"]Tuo ap:n mainitsema vartalovoiteen käyttö kasvoilla on mainio tapa tukkeuttaa huokoset ja saada naama räjähtämään finneihin. Siihen on syynsä, miksi on erikseen vartalo- ja kasvovoiteet.

Kunhan sanoin vain.
[/quote] Mä oon käyttäny jo noin 15 v ajan vartalovoidetta kasvoihin ja ainoastaan menkkojen aikana saattaa pari finniä tulla.
[/quote]

No poikkeuksia löytyy mutta suurimmalla osalla tuhti vartalovoide tukkii huokoset ja se on aika loogista.

Vierailija
32/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeria ja hunajaa sotkettuna kasvojen kuorintaan. Vauvojen sinkkivoidetta alapään sheivauksen jälkeen, pylly kuin pylly :D

Vierailija
33/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:22"]

Olen käyttänyt alkoholia päihtymistarkoituksessa.

t.mies

[/quote]

hui, tuo on jo hurjaa

Vierailija
34/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean kassit ovat käteviä auton renkaiden säilytykseen, helpot kantaakin vielä.

Vierailija
35/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä teille suvussa kiertänyt niksi, jota moni ei tunne: wc-paperi nenäliinana.

Vierailija
36/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Vauvan kosteuspyyhkeillä lähtee todella hyvin lika huonekaluista ja auttaa tahranpoistossa vaatteista (sanomalehti muste ruokapöydästä, tahrat vaatteista/huonekaluista, valkoisiin tuoleihin maalipintaan tullut lika, vuosikymmenien tupakan savun jättämä pinttynyt lika antiikkikaapista)

- Vauvan kosteuspyyhkeet meikinpoistoon matkalla ja kun laiskottaa.

- Käsivoide huulirasvana (BodyShopin hamppu ja L'Occitanen vastaava vielä parempi)

- Harpicin Ultra White tms. kirkas WC-pöntön pesuaine, tällä putsaan kaikki posliinialtaat myös. Meillä keittiössä posliininen tiskiallas ja tuo aine on ainoa millä lähtee valkoiseksi.

- Tigerin muovinen tabletti hiirimattona. Iso ja ohut.

- PIlttipurkkeja käytän säilyttiminä kaikenlaiselle pienelle tavaralle (mutterit/ruuvit/naulat, napit, perennojen siemenet, osa mausteista)

- ketsuppi kuparin ja muiden metallien puhdistuksessa

Vierailija
37/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 02:29"]

Käytän vanupuikkoja korvien putsaukseen, vaikka pakkauksessa nimenomaan kielletään että siihen niitä ei muka saisi käyttää. Mitä vittua, mihin niitä sitten kuuluisi käyttää jos ei siihen?

[/quote] Kerran on jäänyt vanupuikon tuppo korvaan ja syvälle. Hyvä etten lääkäriin lähtenyt kun ei näkynyt eikä tullut ulos vaikka kuinka ronkittiin. Varmaan siks ne kieltää sen tunkemisen korvaan, ettei kukaan tuu sanomaan että teijän vanupuikkojen takia puhkes tärykalvo.

Vierailija
38/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:23"]No poikkeuksia löytyy mutta suurimmalla osalla tuhti vartalovoide tukkii huokoset ja se on aika loogista.[/quote]

Mutta eiväthän läheskään kaikki vartalovoiteet ole "tuhteja". Itse tarvitsen nimenomaan vartalolle mahdollisimman kevyen voiteen ja kasvoille rasvaisemman.

Kasvoille voi käyttää ihan hyvin muulle kuin kasvoille suunnattua voidetta, jos iho tuntuu ja näyttää sen kanssa hyvältä. Kai sen huomaa itse, jos iho ärtyy, kuivuu, rasvoittuu, tukkeutuu tai alkaa puskea finnejä, niin osaa sitten lopettaa voiteen käyttämisen :D

Vierailija
39/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

79 muisti vielä että kasvovoiteena käytän Bodyshopin Shea Body butteria. Eikä muuten tule mitään finnejä.

ja irtokarkkilaatikoita pakastusrasioita ja muuhun säilytykseen. (Saa ilmaiseksi esim. Makuuneista yms. irtokarkkeja myyvistä paikoista.)

Vierailija
40/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sähköhammaaharjaa miten päin ja mihin tarkoitukseen:0:0:0